5 Септември, 2024 16:28 2 583 11

Renault 17: Двувратото купе от 70-те години бе преродено в наши дни

  • renault-
  • r17-
  • renault 17

Модерният вариант ще бъде представен и в Париж

Renault 17: Двувратото купе от 70-те години бе преродено в наши дни - 1

Renault предприе носталгично пътешествие, като създаде изцяло електрическа версия на класическото купе 17. В сътрудничество с известната френска дизайнерка Ора Ито, Renault преосмисля модела от 70-те години на миналия век с модерен привкус.

Запазвайки оригиналните пропорции, рестомодът се отличава с изцяло променен дизайн на каросерията. Емблематичните четири кръгли фара са заменени с тънки светодиоди с фин жълт оттенък, а традиционната предна решетка е премахната в полза на малък, плосък панел.

Renault 17: Двувратото купе от 70-те години бе преродено в наши дни

Интериорът на рестомода е също толкова впечатляващ, като съчетава класически елементи със съвременен дизайн. Двуспицовият волан, обвит в плат, и дървената облицовка на арматурното табло придават носталгия, докато цифровите уреди и модерният екран на инфоразвлекателната система осигуряват технологичен щрих.

Под капака 1,6-литровият четирицилиндров двигател е заменен с мощен електромотор с мощност 270 к.с., задвижващ задните колела. Автомобилът се отличава и с олекотено шаси от въглеродни влакна, в резултат на което общото му тегло е 1400 кг.

Renault 17: Двувратото купе от 70-те години бе преродено в наши дни

Ора Ито, дизайнерът, който стои зад рестомода, обясни, че е имал за цел да модернизира Renault 17, като същевременно запази емблематичните му елементи.

Renault планира да покаже електрифицирания рестомод на няколко събития тази година, включително на предстоящото автомобилно изложение в Париж.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 среднощен

    10 2 Отговор
    "...Под капака 1,6-литровият четирицилиндров двигател е заменен с мощен електромотор с мощност 270 к.с., задвижващ задните колела...";

    Каква е цената? Защото преди няколко дни ми попадна реклама на "някакво китайче", мисля че беше "ксиоми" - 30 000$... Най-високия клас и пробег на батерията 800км... Та ми се "объркаха понятията"...
  • 2 Никси

    6 0 Отговор
    това така като го гледам , сигурно е преправено Рено Фуего едно време един мой съсед имаше едно резидаво Фуего , много беше интересен задния джам на капака за багажника един такъв заоблен , за времето си беше един невероятен автомобил ама децата нема как да го знаят това !!!.

    Коментиран от #3

  • 3 Каруцар

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Никси":

    Знаем го, приличаше на Москвич "Алеко". В едно село близо до София имаше цели 2 броя.

    Коментиран от #4

  • 4 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Каруцар":

    в кое село е близо до София ? !!!.

    Коментиран от #6

  • 5 Коев

    1 3 Отговор
    Стига с тези Рендета.
  • 6 Каруцар

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Никси":

    Със сигурност не е останал и помен от тях. Отдавна беше.

    Коментиран от #8

  • 7 Никси

    2 1 Отговор
    Божее , я за пръв път чувам за Рено 17 , знам Рено 5 ,19шамаде , 21 и фуегото !!!.

    Коментиран от #11

  • 8 Никси

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Каруцар":

    то и за това съседа ми го кара малко и го продафе после и си взе дву врато Бе Ем Ве Е-30 323 междинен модел с четри квадратни фара , незнам дали си виждал такова , беше бяло на цвят , после изцяло го боядиса един майстор тенекеджия и бояджия е червен цвят , на четвърта предавка буксуваше на асвалта 6 цилиндров инжекцйон ,беше голем звер колата !!!.

    Коментиран от #9

  • 9 Каруцар

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Никси":

    Правилно се е ориентирал. "Фуегото" освен с оригинален дизайн, не впечатляваше с кой знае какви качества. Да не говорим, че тези два броя за които писах, още когато се появиха бяха почнали да гният. Докара ги един тираджия, преди повече от 35 години.

    Коментиран от #10

  • 10 Никси

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Каруцар":

    да и аз си спомням нещо такова имаше с ръждата , по скоро тия къде съм ги гледал в мобилето , а на комшията беше доста лачено , но той беше заклет фен на Бавареца даже не беше Е 30 а Е21 още постарото с двойния стоп , между стоповете имаше една черна стандартна ламарина черна на този модел и номера се връзваше доле на бронята , като му направи един тунинг с джанти и брониспойлери и одзаде на багажника и ремус , направо уникално сътворение беше с тия квадратни фарове , тогава нямаше текива карбони марбони и разни неща като сега !!!.
  • 11 Има даже преди него бе

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Никси":

    модела 15 тип фастбек купе. Рено 17 е спортната версия на Рено 15.Насредтик на Рено 17 се явява Фуего но то е в средата на 80-те.