Отидете към основна версия

8 642 29

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

  • денис льо вот-
  • dacia

Денис Льо Вот в едно интервю за mobile.bg

Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието

Денис Льо Вот е главен изпълнителен директор на Dacia и в интервю за mobile.bg, което той даде по време на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Париж, той разказа защо последните ходове на марката са такива, като на първо място, Льо Вот говори за най-новия модел на марката - Bigster.

"Макар приликите в дизайна да са очевидни, това е напълно различен модел от Duster. Новият Bigster предлага всички удобства и функции на компактен SUV, с оборудване и системи, които никога досега не са предлагани в Dacia... но на разумна цена: по-малко от 25 000 евро. Цената е важна за нашата марка, тъй като днес средната цена за компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че много хора се преориентират, заявявайки: "Не мога да си позволя толкова скъпи коли, може би ще отида да видя Bigster."

По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки в Европа, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.

"Ние не правим компромис с качеството, но и не предлагаме супер технологични коли. Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на възможно най-добрата цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре. Що се касае до цената на Spring, шефът на Dacia заяви, че независимо от новите мита за китайски автомобили (бел. ред Spring се произвежда в Китай), то тя няма да се повиши. "Има от къде са компенсираме новите тарифи и ще го направим", заяви Денис Льо Вот.

Тема на разговор беше и Dacia Sandero. Най-продавания автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, но който не е поскъпнал толкова много, колкото конкурентите си: "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент.

Денис Льо Вот също намеци за бъдещето: „Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно. През следващите години ще пуснем още два автомобила, които ще имат различни каросерии от настоящите, но за тях все още не мога да кажа повече.

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 17 гласа.

Свързани новини