Отидете към основна версия

954 2

BMW ще се откаже от plug-in хибрида при разработването на новото M3

  • bmw-
  • m3

Дирк Хекер, ръководител на отдела за развитие на M-дивизията, каза, че следващото поколение M3 ще получи силов тракт само с 48-волтов стартер-генератор. Новото BMW M3 ще запази трилитровия редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор, а предложението за мек хибрид означава, че не се очакват проблеми с теглото, каквито има при новата серия PHEV M5 G90.

BMW потвърди, че новото поколение M3 се разработва в два варианта: като електрически автомобил и като бензинов седан с двигател S58. Този подход ще направи възможно запазването на силов тракт с ДВГ с минимална намеса: електрическият мотор вероятно ще добави само 11 конски сили и 200 Нм по време на ускорение.

Както BMW-то M3 с битурбо шестак, така и аналога с четиримоторна електроцентрала ще се базират на обещаващата платформа Neue Klasse. Електрическото M3 се очаква в края на 2027 година, а следващото поколение на бензиновия седан ще се появи на бял свят чак през 2028 година.

Според оценките на журналистите, дори "емката" с ДВГ ще развива повече от 600 конски сили, а електрическата кола се предвижда да даде мощност до един мегават (1 360 конски сили).

Въпреки че BMW регистрира името iM3 и журналистите вече говорят за електрическата кола по такъв начин, че да избегнат объркване с модела на гориво, търговците на баварската марка не възнамеряват да използват комбинацията BMW iM3. Всички автомобили от новото поколение ще се наричат ​​"просто" M3.

До края на десетилетието BMW очаква да увеличи дела на електрическите превозни средства и PHEV-хибридите в общия обем на продажбите до 80%.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

Свързани новини