17 Септември, 2024 10:01 4 114 24

Съдят BMW заради бавна трансмисия

  • bmw-
  • x1-
  • трансмисия-
  • роботизирана скоростна кутия-
  • дело

Купувачите на новото Х1 масово искат връщане на парите

Съдят BMW заради бавна трансмисия - 1

Собственици на новите кросоувъри BMW X1 в САЩ заведоха дело срещу производителя. Причината за груповия иск е, че роботизираната трансмисия е твърде бавна. Според изданието Carscoops, купувачите на модела от последно поколение, който баварската марка представи предходната година, се оплакват от забавено превключване на предавките на „робота“, което увеличава вероятността от инциденти. Според ищците, кросоувърите могат да реагират на натискане на педала за газ със закъснение до седем секунди.

Собствениците на автомобили твърдят, че бавната реакция на трансмисията представлява заплаха за живота при преминаване на автомобили на кръстовища, когато е необходимо да се промени ускорението. В допълнение, роботизираната трансмисия потрепва при превключване при ниски скорости, докато паркирате или шофирате в задръствания.

Съдят BMW заради бавна трансмисия

Собствениците на поколението U11 на BMW X1 , което дебютира в началото на септември 2022 г., са изправени пред дефекти в работата на „робота“ . Почти веднага след пускането на модела на пазара купувачите започнаха да се оплакват от мудната работа на трансмисията. След това проблемът беше решен с превключване на скоростната кутия на спортен режим.

Според експерти бавната работа на агрегата може да се дължи на дефекти в системата на съединителя, дефектни механични компоненти или софтуерна повреда. Купувачите на баварски кросоувъри масово настояват за връщане на парите, похарчени за закупуване на техните автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Муахаха

    40 6 Отговор
    Любимият кар на Ганя и Ганювица
  • 2 Главният конструктор на U11 на BMW X1

    17 20 Отговор
    Извинявайте Хамериканци,
    Роботизирана скоростна кутия на U11 на BMW X1 е
    доставена от Русия, като за нея са взели интегрални снеми
    от ваши перални машини!
  • 3 Нищо ново

    26 11 Отговор
    Бмв винаги са имали проблемни скорости
  • 4 Опорка

    46 5 Отговор
    7 секунди! Добре де, тия олигофрени, които купуват тоя боклук, не правят ли тест драйв първо?
  • 5 Коли за 2 години се произвеж в Европата!

    26 1 Отговор
    Те на почти всички нови автомобили са много бавни и чупливи!
  • 6 Вервайте ми!

    11 15 Отговор
    Купувайте Мерцедеси!

    Коментиран от #9, #19

  • 7 Коко Н

    14 4 Отговор
    Явно карат на ръчна или в Америката всичко е забързано и BMW-та са им бавни.
    Щом колектива иска?!Явно "Революцията" е победила!

    Коментиран от #12

  • 8 Инж.

    17 7 Отговор
    Планетарната е-cvt на Тойота е перфектно бърза!

    Коментиран от #10

  • 9 Не купувайте мерцедеси, за 2 години

    37 6 Отговор

    До коментар #6 от "Вервайте ми!":

    дадох 12 хиляди лева за ремонти на моя МЛ 320 и се принудих да го продам на 8 години и на 133 000 км.
    Пълен боклук, сглобяван в щата Алабама, уж с всички екстри.
    Първата ми кола беше Трабант - не ме е оставял на пътя, а МЛ-а - два пъти!

    Коментиран от #23

  • 10 така

    14 5 Отговор

    До коментар #8 от "Инж.":

    Така е еcvt-то-бързо и комфортно. Чудно каква е тази роботизирана кутия. Да не става въпрос за вариант на ДСГ при БМВ. Не знам някой да използва роботизирана в нови автомобили, вече.
  • 11 Само с ръчно превключване

    19 8 Отговор
    Нямам ли аз пълен контрол върху автомобила - не е за мен. Половината от глупостите дето само оскъпяват автомобила бих отказал ако има такава опция.

    Коментиран от #13

  • 12 Инстуктора

    12 9 Отговор

    До коментар #7 от "Коко Н":

    Понеже скоростните кутии на вашите Москвичи и Жигули са много бързи.
  • 13 Кирпича

    8 19 Отговор

    До коментар #11 от "Само с ръчно превключване":

    Можеш да имаш пълен контрол върху 3ка кебапчета с гарнитура , що се отнася да автомобила , можеш да имаш достатъчен контрол ако си рали пилот, но по изказването ти съдя че си много далеч от реалността.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Пзспзсп

    24 3 Отговор

    До коментар #13 от "Кирпича":

    Въх, ти да видиш?! Тези, които можем да ползваме неща като "манивела", "смукач", "двойно амбриране" явно сме "рали състезатели".

    И да, разликата е, че ние можем да ползваме и караме "вашите" коли, обаче вие "нашите" не, от което следва, че като спре мобилния Интернет не изпадаме в истерия и екзистенциална криза.
  • 15 Баща ти

    18 5 Отговор

    До коментар #13 от "Кирпича":

    Карай си дачийката и не ръси акъл,че липсва осезаемо
  • 16 незнайко

    18 0 Отговор
    Много им се събра на БМВ . Преди време писаха за спирачките и дефектни електронни компоненти за спирачна система (IBS). Цените обаче се на НИВО !!!
  • 17 Трифонов

    13 1 Отговор
    BMW от повече от десетилетие не ползват собствени скоростни кутии. Топ вариантите в по-ниските класове, както и в най-високия клас са с 8 степенния ZF, преобразувател на въртящия момент, който все още е най-добрият автомат на пазара. Пипнат го слагат даже в М-ките. По-евтините варианти в класовете до 3 серия са с кутии на Aisin, вкл. механичните (без М-ките с механични). Става въпрос точно за роботизиран автомат на Aisin. Правят доста добри и надеждни скоростни кутии и много производители купуват кутиите си точно от тях. Японски са. Така стоят нещата в съвременния свят. Информация е нужна за всеки избор. BMW-то трябва да е произведено в завода в Динголфинг - Германия (което значително стеснява кръга от модели, тъй като САМО там се произвеждат малко от моделите им - 4 серия купе и кабрио и М4 кабрио, 5 серия седан и комби и М5 седан, 7 серия и 8 серия, купе, кабриолет и гранд купе, както и М8 купе, гранд купе и кабрио, както и iX). Всички останали модели се произвеждат къде ли не и качеството не е на същото качество. Казвам го от опита си на човек, дето за последните 10 години съм имал три различни модела на БМВ в различните класове, но винаги от Динголфинг. И качеството и надеждността са абсолютен топ. Само модел от този завод ви гарантира качеството на БМВ. Голямата част от SUV-тата на BMW се правят в завода им в САЩ, който винаги е бил докладван за несъответстващо на стандартите на производителя качество. Опитват непрекъснато, но не могат да се оправят с

    Коментиран от #24

  • 18 Трифонов

    4 1 Отговор
    ... но не могат да се оправят с това. Друга голяма част за правят в заводите им в Китай и в Калининград (Русия) до преди войната. И така...
  • 19 Е46ца

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Вервайте ми!":

    Хахаха техните кутии не 7 сек. , ами 1 минута ще чаккат да привключи.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 ханс

    1 6 Отговор
    Във това не намирам нищо ново но когато казвам (с години съм се занимавал с програмиране и електроника ) ,че Немската електроника никзите , Италиянците веднага отрицателни точки и какво ли не казват . Защо е така?-- те и в момента като произведоха не е била добра и са след Американците ,Японците Корейците , Китайците на най- много леки автомобили в Европа ( само VW около 10 Милиона на година ) нямат и няма да имат OS systems за автомобилите си . VW отдели около 5 Милиарда Евро и прие в началото 2.000 а по късно станаха 2.500 като мислеше да увеличи програмните инженери да 5.000 персонал . Но след 3 годишна работа -- резултатът е Нула? уволниха както шефа така и останалите и затвориха тоя отдел. Знам Немска електроника проблемна нямат най елементарното в програмите intellect software за да сканира отделните модулни системи съпоставяйки действителните параметри с номиналните , зададените след което като не установи проблем в модула го приема за работещ и така ( в леките автомобили има няколко модула работеща като единна в една система ) и така установява проблемният модул в системата нищо ,че са интегрирани там е силата на програмата - да открие проблемният модул и част в системата. Ханс а беше свикнал с години след ВСВ да произвежда в което почти всичко е механично и и някои електрически , спомагателни части но с навлизането и новите Европейски норми з а СО2 EURO-4 когато целият горивен процес се регулира по електронен път колите им станаха пробл
  • 22 ханс

    4 4 Отговор
    Във това не намирам нищо ново но когато казвам (с години съм се занимавал с програмиране и електроника ) ,че Немската електроника никога не е била добра и са след Американците ,Японците Корейците , Китайците ,веднага отрицателни точки и какво ли не казват . Защо е така?-- те и в момента като произвoделели на най- много леки автомобили в Европа ( само VW около 10 Милиона на година ) нямат и няма да имат OS systems за автомобилите си . VW отдели около 5 Милиарда Евро и прие в началото 2.000 а по късно станаха 2.500 като мислеше да увеличи програмните инженери да 5.000 персонал . Но след 3 годишна работа -- резултатът е Нула? уволниха както шефа така и останалите и затвориха тоя отдел. Знам Немска електроника проблемна нямат най елементарното в програмите intellect software за да сканира отделните модулни системи съпоставяйки действителните параметри с номиналните , зададените след което като не установи проблем в модула го приема за работещ и така ( в леките автомобили има наколко модула работеща като единна в една система ) и така установява проблемният модул в системата нищо ,че са интегрирани там е силата на програмата - да открие проблемният модул и част в системата. Ханса беше свикнал с години след ВСВ да произвежда в което почти всичко е механично и и някои електрически , спомагателни части но с навлизането и новите Европейски норми з а СО2 EURO-4 когато целият горивен процес се регулира по електронен път колите им станаха проблемни. (мислех
  • 23 мАУДИ...

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "Не купувайте мерцедеси, за 2 години":

    А4 2018 г НА ДЪЩЕРЯТА МИ ИЗКАТ 580 ЛЕВА ЗА МЕТАЛНА ТРЪБИЧКА ФИ 12 ДЪЛГА ДВАЙСЕ САНТА С ЛЕКА ЧУПКА.,,ОРИГИНАЛНАТА,, БЕ ИЗГНИЛА КАТО СИТО ОЪКАЗАХ ДА Я КУПЯ. ТИЯ СА ПОДИВЕЛУ С ТИЯ ЦЕНИ. КАЛАЙДИСАХ СТАРАТА И ВТОРИ МЕСЕЦ СИЧКО Е ОК.
  • 24 Имаш право

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Трифонов":

    Въпреки многобройните мнения, че БМВ се развалят лесно и скъпи за ремонт, аз съм напълно съгласен с теб. Лошо и проблем с БМВ досега не съм видял. Сравнявам с други 32 различни марки и модели автомобила които съм карал досега. Може би Оутландер МК2 можеше да се сравнява по надеждност (произведен в Япония, не френското недоразумение), но в никакъв случай няма сравнение в шофирането цялостното представяне на автомобила.