Отидете към основна версия

2 651 5

Това ли наистина е ходът, който „убива“ Nissan?

  • nissan-
  • хибрид-
  • проблеми-
  • продажби

Доклад посочва липсата на хибриди в САЩ

Агресивният стремеж на Nissan към изцяло електрическо бъдеще, ръководен от главния изпълнителен директор Макото Учида, се сблъсква с все по-големи пречки, тъй като автомобилният производител се бори с нарастващи финансови предизвикателства.

Решението на компанията да даде приоритет на електрическите превозни средства пред хибридните модели предизвиква загриженост сред вътрешните заинтересовани страни, особено в светлината на нарастващото търсене на хибриди на пазара в САЩ. Въпреки че първоначално Nissan подцени тази тенденция, сега те признават необходимостта да адаптират стратегията си, за да отговорят на променящите се предпочитания на потребителите, твърдят от Reuters.

Въпреки тези предизвикателства Nissan успя да увеличи продажбите си в Северна Америка в сравнение с предходната година. Този ръст обаче е подхранван от щедри стимули, което оказва отрицателно въздействие върху рентабилността. Освен това представянето на компанията в Китай остава вяло, като продажбите са намалели с 13,1%.

За да се справи с тези проблеми, Nissan обяви серия от мерки за намаляване на разходите и планира да въведе 16 нови хибридни задвижвания до 2027 г. Дългосрочният успех на компанията обаче ще зависи от способността ѝ да се ориентира в сложния и бързо развиващ се автомобилен пейзаж.

Визията на Учида за изцяло електрическо бъдеще, макар и амбициозна, може да се окаже за сметка на краткосрочната рентабилност. Тъй като автомобилната индустрия претърпява сеизмична промяна, Nissan трябва внимателно да балансира своите електрически амбиции с необходимостта да запази пазарния си дял и финансовата си стабилност.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.

Свързани новини