Това ли наистина е ходът, който „убива“ Nissan?

6 Декември, 2024 16:29 2 649 5

  • nissan-
  • хибрид-
  • проблеми-
  • продажби

Доклад посочва липсата на хибриди в САЩ

Това ли наистина е ходът, който „убива“ Nissan? - 1

Агресивният стремеж на Nissan към изцяло електрическо бъдеще, ръководен от главния изпълнителен директор Макото Учида, се сблъсква с все по-големи пречки, тъй като автомобилният производител се бори с нарастващи финансови предизвикателства.

Решението на компанията да даде приоритет на електрическите превозни средства пред хибридните модели предизвиква загриженост сред вътрешните заинтересовани страни, особено в светлината на нарастващото търсене на хибриди на пазара в САЩ. Въпреки че първоначално Nissan подцени тази тенденция, сега те признават необходимостта да адаптират стратегията си, за да отговорят на променящите се предпочитания на потребителите, твърдят от Reuters.

Въпреки тези предизвикателства Nissan успя да увеличи продажбите си в Северна Америка в сравнение с предходната година. Този ръст обаче е подхранван от щедри стимули, което оказва отрицателно въздействие върху рентабилността. Освен това представянето на компанията в Китай остава вяло, като продажбите са намалели с 13,1%.

За да се справи с тези проблеми, Nissan обяви серия от мерки за намаляване на разходите и планира да въведе 16 нови хибридни задвижвания до 2027 г. Дългосрочният успех на компанията обаче ще зависи от способността ѝ да се ориентира в сложния и бързо развиващ се автомобилен пейзаж.

Визията на Учида за изцяло електрическо бъдеще, макар и амбициозна, може да се окаже за сметка на краткосрочната рентабилност. Тъй като автомобилната индустрия претърпява сеизмична промяна, Nissan трябва внимателно да балансира своите електрически амбиции с необходимостта да запази пазарния си дял и финансовата си стабилност.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Новини

    9 2 Отговор
    Ето ви зелена зделка банкрут
  • 2 Офанзивен дефанзиф

    16 4 Отговор
    "Изцяло електрическо бъдеще"... Все още ми е смешно като си спомня как преди няколко години в щатите поради летните горещини призоваваха хората да не карат електрическите си автомобили, защото ел. мрежата не издържала на натоварването... Ако това ще ви е електричесткото бъдеще, по-добре не се напъвайте. Или започвайте да произвеждате велосипеди с платна.

    Коментиран от #3

  • 3 Турбодизел

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "Офанзивен дефанзиф":

    Човече посмях се от сърце. Прав си.
  • 4 щур3цКу_ец

    13 1 Отговор
    През 2021 г. чисто нов базов Нисан Кашкай в представителството на марката в София вървеше за около 30.000лв, но си имаше четирицилиндров бензинов двигател със 140 к. с. ел, стъкла, климатик, темпомат, стерео, usb, bluetooth и т. н. Сега най-новият модел е практически почти същата кола, но с променени извивки на купето на цена от около 60.000 лв. Цената се е увеличила двойно за около 3 години. Сметките не излизат.

    Коментиран от #5

  • 5 Сър Мастър Бейтс

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "щур3цКу_ец":

    Вчера си обслужвах колата. Масла и филтри плюс труд ми излязоха 287 лева. При последното обслужване през 2023 същата операция ми излезе 180 лева. Всичко поскъпва, само заплатите ни не.