Отидете към основна версия

3 642 25

Шефът на AMG призна, че клиентите не харесват замяната на V8 с 2.0-литров двигател

  • mercedes-
  • amg-
  • c63-
  • c-klasse-

Компанията все пак ще продължи да електрифицира гамата си

Михаел Шибе, главен изпълнителен директор на Mercedes-AMG, призна, че преминаването на марката към електрификация, особено преходът от V8 двигатели към четирицилиндрови хибриди в модели като C 63 и GLC 63, е отблъснало някои лоялни клиенти.

„Виждаме, че някои от нашите много лоялни клиенти се борят малко с концепцията“, призна Шибе, визирайки преминаването от емблематичните V8 двигатели.

Въпреки че AMG ще продължи да разработва и произвежда двигатели с вътрешно горене, преходът към електрификация остава ключов фокус. В момента марката разработва две специални електрически платформи, демонстрирайки ангажимента си към бъдещето на електрическата мобилност.

Намаляването на размерите на двигателите, особено в C 63 и GLC 63, обаче не остана без критики. Преминаването от вълнуващия V8 към четирицилиндровия хибрид, макар и да предлага подобрена ефективност и производителност в някои аспекти, безспорно повлия на изживяването при шофиране и на емоционалната връзка, която много ентусиасти изпитват с марката.

Неотдавнашният спад в продажбите на AMG, като сегментът на автомобилите от най-висок клас (включващ AMG, Maybach и избрани модели от S-Klasse) отбеляза спад от 14% през 2024 г., което допълнително подчертава предизвикателствата, пред които е изправена марката, докато навигира този преход.

Въпреки че преходът към електрификация е неизбежен, Mercedes-AMG трябва внимателно да балансира между представянето, емоциите и очакванията на клиентите, за да гарантира по-нататъшния успех на марката.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 15 гласа.

Свързани новини