Отидете към основна версия

1 554 17

Ford представи новия си 7.3-литров осмак

  • ford-
  • двигател-
  • megazilla-
  • v8-
  • осмак

Двигателят носи името Megazilla 2.0

Ford представи двойка двигатели с принудително пълнене, които гарантирано ще разпалят страстите по отношение на производителността и ще засегнат дискусията за електромобилите. Базирани на вече мощните 5,0-литрови Coyote и чудовищните 7,3-литрови V8 „Megazilla“, тези форсирани агрегати обещават подобрени конски сили и симфония от механична ярост.

По-интересният Megazilla 2.0 е еволюция на оригиналния Megazilla с компресор, запазвайки кования колянов вал, буталата и биелите на своя предшественик. Въпреки това добавянето на 3,0-литров компресор отприщва заявена мощност от над 1000 конски сили. Това е монументален скок в сравнение с 615 к.с. на оригиналния Megazilla.

За тези, които търсят по-малко екстремна мощност, Ford предлага и версия на почитаемия 5,0-литров Coyote V8. Този двигател също се възползва от компресор, което води до все още впечатляващите 800 к.с. - увеличение съответно с 300 к.с..

Докато цената на базовия двигател Coyote започва от около 11 500 USD, очаква се версията с компресор да струва малко над 20 000 USD, въз основа на цената на компресора. За разлика от Megazilla 2.0, който е предназначен само за офроуд употреба, 5,0-литровият Coyote с принудително пълнене е разрешен за употреба на улицата. И двата двигателя се предлагат с гаранция от 2 години.

Пускането на двата двигателя на пазара е предвидено за четвъртото тримесечие на 2025 г., като тогава ще бъде налична по-точна информация за цените. Самият компресор е наличен сега, което означава, че собствениците на Mustang от 2024 г. и по-нови могат да започнат обновяването на производителността си веднага. Ford явно се стреми да задоволи нуждите както на сериозните офроуд ентусиасти, така и на любителите на уличните гонки с тези две нови предложения за двигатели.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 17 гласа.

Свързани новини