Отидете към основна версия

8 170 8

Екзотично уиски стана жертва на успеха си (СНИМКИ)

  • япония-
  • уиски-
  • suntory holdings-
  • хибики-
  • хакушу

Японският производител Suntory Holdings ще спре да продава две водещи марки уиски заради недостатъчен производствен капаците

Снимки: БТА/АР

Японският производител на уиски Suntory Holdings ще спре да продава две водещи марки уиски заради недостатъчен производствен капаците на фона на нарастващата популярност на този алкохол в страната и в чужбина, предаде AFP.

Компанията уточни, че ще спре да продава от юни едномалцово уискито "12-годишно Хакушу" (Hakushu 12 Years Old) и блендирано уискито "17-годишно Хибики" (Hibiki 17 Years Old) от септември. Компанията все още не е решила кога ще започне да продава тези марки отново.

Продажбите на другите продукти Хибики и Хакушу с различна възраст ще продължат.

17-годишното Хибики е японското уиски, което героят на американския актьор Бил Мъри е нает да рекламира във филма от 2003 година "Изгубени в превода".

Планираното спиране на доставките става в момент, когато японското луксозно уиски набира все по-голяма популярност в света заради качеството си, като продуктите Хибики и Хакушу редовно печелят международни награди.

Недостигът на производствени мощности обаче се случва и заради неочакваното съживяване на местното потребление на уиски през последното десетилетие, като с изключителна популярност се ползва напитката уиски със сода.

Местните доставки на уиски са скочили над два пъти до 137 000 килограма през 2017 година спрямо 60 900 килограма през 2007 година, според японската асоциация на производителите на алкохоли напитки.

Сунтори бърза да изгради новите си капацитети за производство на уиски, но компанията също така трябва да прецени бъдещото търсене, тъй като производството на уиски може да отнеме десетилетия.
Когато подновим доставките, искаме да сме сигурни, че имаме адекватни количества от тези продукти, така че да не се налага отново да спираме продажбите, каза говорителка на компанията.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Coca-Cola пуска алкохолен продукт в Япония

    Coca-Cola се готви да пусне алкохолна напитка на японския пазар. За пръв път в 125-годишната си история най-големият производител на безалкохолни напи ...
    11.03.2018
    5 015
    4
  • Уиски за 299 хиляди долара (ВИДЕО)

    Рядка бутилка 50-годишно едномалцово японско уиски от марката "Ямадзаки" беше продадена на търг на "Сотбис" в Хонг Конг за рекордн ...
    04.02.2018
    2 964
    4