18 Май, 2018 00:00 8 421 8

Екзотично уиски стана жертва на успеха си (СНИМКИ)

  • япония-
  • уиски-
  • suntory holdings-
  • хибики-
  • хакушу

Японският производител Suntory Holdings ще спре да продава две водещи марки уиски заради недостатъчен производствен капаците

Екзотично уиски стана жертва на успеха си (СНИМКИ) - 1
Снимки: БТА/АР

Японският производител на уиски Suntory Holdings ще спре да продава две водещи марки уиски заради недостатъчен производствен капаците на фона на нарастващата популярност на този алкохол в страната и в чужбина, предаде AFP.

Компанията уточни, че ще спре да продава от юни едномалцово уискито "12-годишно Хакушу" (Hakushu 12 Years Old) и блендирано уискито "17-годишно Хибики" (Hibiki 17 Years Old) от септември. Компанията все още не е решила кога ще започне да продава тези марки отново.

Екзотично уиски стана жертва на успеха си (СНИМКИ)

Продажбите на другите продукти Хибики и Хакушу с различна възраст ще продължат.

17-годишното Хибики е японското уиски, което героят на американския актьор Бил Мъри е нает да рекламира във филма от 2003 година "Изгубени в превода".

Планираното спиране на доставките става в момент, когато японското луксозно уиски набира все по-голяма популярност в света заради качеството си, като продуктите Хибики и Хакушу редовно печелят международни награди.

Недостигът на производствени мощности обаче се случва и заради неочакваното съживяване на местното потребление на уиски през последното десетилетие, като с изключителна популярност се ползва напитката уиски със сода.

Местните доставки на уиски са скочили над два пъти до 137 000 килограма през 2017 година спрямо 60 900 килограма през 2007 година, според японската асоциация на производителите на алкохоли напитки.

Екзотично уиски стана жертва на успеха си (СНИМКИ)

Сунтори бърза да изгради новите си капацитети за производство на уиски, но компанията също така трябва да прецени бъдещото търсене, тъй като производството на уиски може да отнеме десетилетия.
Когато подновим доставките, искаме да сме сигурни, че имаме адекватни количества от тези продукти, така че да не се налага отново да спираме продажбите, каза говорителка на компанията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоу©т

    34 1 Отговор
    Ще караме на каквото има - бира, ракия, вино и каквото там дойде.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Ballantine's

    16 11 Отговор
    Истинско уиски имаше преди 30г.

    Коментиран от #4

  • 4 ДЖОНКАТА ЛИТРОВКА

    18 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ballantine's":

    Нали - от КОРЕКОМ
  • 5 Иванов

    20 0 Отговор
    Японците да се обърнат към цар Киро от Катуница. Той има безгранични мощности за производство на 10, 20, 30 и 50 годишни уискита. Може и 100 годишни, но това би породило подозрения в някои по- трезвени потребители.
  • 6 реклама

    6 1 Отговор
    и японците ли се пропиха?От оризово вино на твърдо!
  • 7 Дедо ви

    18 1 Отговор
    Нещо не ме трогват. Ако неможе за 2 месеца да направи 17 годишно уиски какъв производител е ?
  • 8 Истерик

    3 0 Отговор
    и я го знам бие!!
    Добър малц е!!
    Тъй дазтайти