Отидете към основна версия

4 704

ЕДЕА с награда за бизнес дебют един месец след откриването на хипермаркета в Русе

  • едеа-
  • хипермаркет-
  • русе

Шуменската компания ЕДЕА РИТЕЙЛ АД бе удостоена с приз за бизнес дебют на годишните награди на изданията b2bmedia. Поздравителен адрес за наградата бе изпратен лично от Областния управител на област Русе – Галин Григоров:

„Считам, че голямото разнообразие от продукти и услуги, предлагани от Вас, както и подпомагането на българския производител е от съществено значение за просперитета на местната и родна икономика. Уверен съм, че с професионализъм, отговорност и ентусиазъм ще продължите да работите за развитието и благото на българския бизнес! “ – се казва в поздравителния адрес.

Първият от веригата хранителни магазини на българската марка ЕДЕА, собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД отвори врати с грандиозен концерт в Русе на 12-сти май. Специално създадена за целта сцена пред Mall Русе посрещна очарователните звезди Орлин Горанов и Марияна Попова. В богатата програма участваха и много русенски таланти. Мотор бе голямата изненада в томболата, а много от русенците дошли на откриването си тръгнаха с парични и предметни награди.

Хипермаркет ЕДЕА в Русе предлага три напълно нови решения в българския ритейл сектор. Пекарна, приготвена на място храна по специални технологии и витрини за зреене на месо. Зоните за хранене разполагат с приблизително 120 седящи места, обособени в сектор за кафе с торти и десерти, както и пицария, в която ще се приготвя оригинална миланска пица. Безплатният кът за игра разполага с удобства и игри за деца от всички възрасти и е разположен в непосредствена близост до зоната за хранене. С това ще се постигне по-голям комфорт и спокойствие за родителите, а за малчуганите разбира се, незабравими моменти на игри и запознанства.

За първи път в цяла Северна България клиентът в магазина има възможност да проследи на живо целия процес по приготвяне на хляб. В пекарната на ЕДЕА може да се наблюдава всеки етап от месенето до изваждането на готовия продукт. За разлика от другите вериги, тук няма да има замразени тестени продукти, които се пекат след размразяване. Предлагат се над 10 вида хляб с истинска закваска и по традиционни занаятчийски рецепти, хляб с лимец и хляб със семена.

Всеки месец хипермаркет ЕДЕА организира много и интересни активности и атракции за клиентите от всички възрасти, които превръщат магазина в любимо място на русенци. Първият месец - май бе посветен на празника на българската писменост и култура. На самият ден в отделна зона бе организирана среща с д-р Ани Димитрова – автор на книгата „Най-добрият лекар си ти“. Незабравимо тържество с концерт на детски групи и много награди отбеляза началото на празника на детето 01 юни.

Създадена преди две години и половина, марката ЕДЕА е плод на дългогодишни проучвания и съчетава последните тенденции в сектора, като залага на голям избор от видове стоки за всички клиенти, с различен ценови диапазон.

„Нашата философия е „Бизнес, близък до клиента!“. Планираме ежеседмични промоции, като ще направим всичко възможно промоционалните продукти да бъдат налични за целия период на промоцията, за да няма разочарование в крайния потребител. За нас не е от първостепенна важност да убедим клиента колко е евтино, важно е той да знае, че в ЕДЕА ще намери всичко, което търси. Желаем и сме убедени, че на всеки клиент ще му бъде комфортно, докато е в магазина.“ споделя Даниела Асенова, маркетинг директор на ЕДЕА РИТЕЙЛ АД.

В Шумен ЕДЕА отвори вече два магазина, които носят духът и визията на марката и през последния месец успяха да се превърнат в любимо място за шуменци.


Свързани новини