Отидете към основна версия

2 840 8

Тежки загуби за алкохолния бранш

  • алкохол-
  • бранш-
  • загуби-
  • българия-
  • коронавирус

Загубите са между 25% и 40%

В зависимост от категорията алкохолни напитки загубите от директни продажби в бранша са между 20% и 45%. При някои марки те достигат дори 60%. „Част от алкохолния пазар е съставен от вносни алкохолни продукти, а затворените граници дават своето отражение. Освен това много контейнери останаха в Китай от януари заради епидемията там”, казва Ралица Скорчева от Асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, цитирана от телевизия Bloomberg. Тя подчерта, че логистичните трудности не са за подценяване.

Загубите не могат да бъдат компенсирани от продажбите в магазините. „Хората са в друго настроение и в магазина гледат да си купят основните продукти. Купуват и алкохолни напитки, но по никакъв начин тези обеми не компенсират загубите от затворените заведения", каза Скорчева.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 2 гласа.

Свързани новини