Вече две седмици "Български пощи" не извършват редица от услугите, които досега предлагаха. Причината е хакерска атака, която засегна сериозно софтуера на компанията. В момента изпращането на пратки е невъзможно, а получаването им е възможно, само ако получателят не дължи пари, уточнява "Нова телевизия".
Отскоро Георги Тасев се занимава с търговия на дребно. Продуктите, които произвежда, изпраща до целия свят, а за свой партньор ползвал "Български пощи". Така, проблемът в дружеството блокирал бизнеса на търговеца. „Сега те ми пречат”, обясни той.
Алексия Карадачка пък от няколко седмици чака напразно своя пратка.
„Казаха ми, че не мога да си взема пратката, защото не е дошла. Последно беше пристигнала преди 21 дни в София, но оттогава няма никаква информация”, разказва тя.
По-възрастните хора са също много разочаровани от проблемите в Пощите, защото късат комуникацията със свои близки.
От "Български пощи" уточниха за NOVA, че усилено работят за поетапно възстановяване на услугите си.