Отидете към основна версия

2 146 0

Рекламни пана покриват френските музеи

  • музей-
  • реклама-
  • дворец-
  • париж-
  • лувър

Какво да се направи, когато държавни субсидии не достигат за поддържане на музеите и архитектурните паметници на културата? Отговорът даде френското правителство: може да превърнете фасадите на музеите в рекламни пана, на които големи компании да презентират своите продукти и услуги. Приходите от тях ще отиват именно за поддържане на музеите.

Най-яркия пример за това е Лувъра. Той е сред най-посещаваните музей в света. За 2011 г. са го посетили 10% повече туристи в сравнение с предходната година.

Причината да се стигне до подобна мярка е, че по време на криза правителството не може да покрие всички разходи на музеите. В един от известните музеи вече има пано, на което тенисистът Андреа Агаси рекламира часовник от престижната марка Longines.

Подобна съдба има и музея д'Орсе. Освен рекламни пана на фасадата, такива ще могат да се поставят и вътре. Никой не се възмущава, когато в Лувъра се появи реклама на Макдоналдс, а в д'Орсе – магазин за луксозна козметика и парфюмерия.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Франция „замрази” наемите

    Новото правителство на френския президент Франсоа Оланд подготви проект, с който замразява наемните нива на недвижимите имоти. „Указът ще вле ...
    05.06.2012
    2 228
    1