Отидете към основна версия

20 672 28

Странна реклама се появи в София

  • реклама-
  • градски транспорт-
  • софия-
  • ikea

Колкото по-нетрадиционен е начинът, по който се предлага даден продукт, толкова по-запомняща е марката, която го предлага. Това го доказа днес и шведската мебелна верига IKEA, която е на българския пазар от една година.

Днес столицата осъмна с няколко по-уютни спирки на градския транспорт. Сред тях бяха тези на Орлов мост и Софийския университет. Това е отличен пример как може да направим града по-уютен и как дадена компания успешно рекламира дейността си.

В цял свят шведската мебелна верига има нетрадиционен рекламен подход и винаги изненадва своите клиенти. Един от примерите за това е например раздаването на ежегодния каталог – служителите на компанията го оставят пред всяко жилище.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини