Отидете към основна версия

21 317 7

9 проекта за мол могат да бъдат размразени

  • мол-
  • търговски център-
  • панорама мол-
  • forton-
  • лашова

Към момента на българския пазар на търговски площи има между 6 и 9 проекта, чиято реализация може да продължи, след като беше спряна в резултат на икономическата криза. Две са обаче условията това да се случи: проектите да бъдат подкрепени от настоящите им кредитори и наличието на нов инвеститор. Кръгът на вложенията с потенциал е дори още по-широк, ако се добавят търговските центрове с по-малки размери, разположени в центровете на градове с под 100 000 жители.

Първият мол в страната, чието строителство трябваше да спре, заради икономическата криза, ще отвори врати след два месеца. „Панорама мол“ показва пътя за възстановяването на качествените проекти, които пострадаха след 2008 г. Това е моделът, по който ще продължат инвестициите в търговски центрове в България“, прогнозира Михаела Лашова, изпълнителен директор на Forton. От 17 500 кв.м обща площ 70% вече са наети.

„Това е окуражаващ сигнал за инвеститорите. Банките, финансирали част от засегнатите от кризата обекти, вече предприемат мерки за стабилизирането им. Някои от останалите са потенциални цели за нови инвеститори, които смятат, че ще могат да ги преструктурират успешно”, допълва Лашова.

„Проекти с правилни размери, качество и съобразени с възможностите на пазара наемни нива могат да постигнат успех. „Панорама мол“ има всички характеристики, за да се превърне във водещата шопинг дестинация в Северна Централна България. В радиус от 120 километра няма друг търговски център. Освен че в Плевен живеят около 113 000 души, само в градовете на час път с автомобил от „Панорама мол“ живеят над 200 000 души”, коментира Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ във Forton.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини