Историята започва, когато Цвети и Светльо от Expose пускат новата си песен на приятел, отдавна живеещ в Америка, пише epicenter.bg.
Тогава те не предполагат, че въздействащият ритъм и провокативният текст дотолкова ще се харесат на Джордж Томов, че той ще ги предложи на саунд инженера на компанията, в която работи. И с това историята не само че не свършва, но и продължава с решение българското парче да бъде включено в музикалната селекция, която озвучава американските бутици на световноизвестна модна марка.
„Изненадани, щастливи и вдъхновени сме от този факт - каза Цвети от Expose. - Наистина няма по-голяма радост за един артист от това талантът му да бъде оценен, а когато това се случи и зад граница, усещането е неописуемо.“
Kevin Stea, когото публиката познава като един от мега въздействащите танцьори в култовия VOGUE на Madonna, също се оказва герой в историята дори и само с неговото типично американско wow, след като чува песента.
Kevin, който е приятел на Джордж Томов, оценява и стайлинга на Цвети и Светльо, за които може да кажем без излишна скромност, че са едни от най-атрактивните български артисти.
„Много внимателно изграждаме визията за всеки наш видеоклип - споделя Светльо, - минаваме през различни решения, материи, форми. Понякога променяме всичко в последния момент и действаме напред само ако сме съгласни напълно с финалния резултат.“
The Power of Love е поставена в черно-бели смели фешън кадри. Ритъмът е точно това, от което имаме нужда в момента - усещането за свобода, въздух, движение на открито и… дива любов!