Транспортният бос Ваньо Алексиев бере големи ядове покрай забележителния си автомобил Bugatti Chiron, с който смая България това лято. Едва няколко месеца след като возилото за 5 милиона лева бе доставено на 55-годишния тузар, се наложи най-скъпият автомобил в страната отново да поеме към завода във френския град Молсхайм, пише в. „Уикенд“.
Според една от версиите уникалното „Бугати“ е получило повреда в предното окачване, други пък твърдят, че колата е отишла за ремонт във Франция с очукана предница, вследствие на честите удари в „легнали полицаи“ по родните пътища. „Автомобилът е с много ниска предница, която е по-малко от педя над земята и е почти невъзможно да се преодолеят бабуните по пътя. Тази кола е само за магистрали или за държави с гладки като лед пътища. Освен това автомобилът се нуждае от смяна на масло и филтри, които се извършват само в специализирания сервиз на Bugatti във Франция“, коментира приближен до боса на „Биомет“, най-голямата транспортна фирма в България.
Проблемите на Алексиев с луксозното возило започнали веднага, след като то му бе доставено след 17-месечно чакане. Още на първия ден баровецът закачил возилото на „легнал полицай“ в столичния квартал „Бояна“. Оказало с, че колата не може да преодолее безаварийно и неравните и осеяни с дупки малки улички около имението му. Заради това богаташът наел специален гараж в подземието на жилищен комплекс от затворен тип на столичния булевард „България“, където нощувал автомобила му.
„Когато реши да го шофира, той отива до затворената клетка с Rolls-Royce-а си и се мести на Bugatti-то. Това не е най-удобното нещо, но пък няма друг вариант да опази здрава колата “, коментират неволите на милионера запознати. Въпреки всички предпазни мерки, взимани за съхраняването на колата за 5 милиона лева, предната броня на возилото била очукана като войнишко канче и затова преди седмици се наложило колата да бъде пратена за поправка.
Засега не е известно колко точно ще трябва да плати Ваньо Алексиев за изправянето на най-скъпите ламарини в света. Знае се обаче, че само смяната на масло и филтри струва 20 000 евро, а подмяната на четирите гуми – 40 000 евро. Ремонтът най-вероятно ще продължи поне 2 месеца, тъй като французите умишлено бавели поправката на детайлите, за да оправдаят солените цени.