Максимата, че мъжете идват от Марс, а жените идват от Венера, е колкото популярна, толкова и изглежда истинска напоследък. Въпреки планетарните различия, двата пола продължават да живеят на единствената планета, позволяваща те да бъдат заедно - Земята.
Има достатъчно анализатори, психолози и най-различни философи, твърдящи отчаяно, че знаят какво искат жените. Истината е, че не знаят, но срещу месечен абонамент и най-различни менторски програми, могат да споделят и това, което не знаят. Запознанствата започнаха да се пренасят предимно в онлайн средата, откриваме и един много интересен анализ от най-известното приложение за запознанства - Tinder.
Според 91% от мъжете и около 94% от жените, срещите на живо и по-сериозните отношения са невъзможна мисия. В проучването са се включили около 8000 души от Великобритания, САЩ, Австралия и Канада, пише dir.bg.
Мнозина се оплакват от така нареченото "гоустване" (или връзване на тенекия, както е по-известно у нас) и лошите първи срещи. Тиндър се възприема като приложението на неангажиращите връзки и дори идеята за нещо по-сериозно е далеч от основните мотиви за използване. Статистиката показва малко по-различни нагласи, които нямат общо с реалността и желанията на потребителите.
53% от мъжете в това приложение са признали, че търсят романтична връзка, но подозират, че жените нямат интерес към по-сериозни отношения. Изненадващо, попитаните жени - около 68% от тях - са положително настроени за дълготрайна връзка. Ето още един мит - около 34% от мъжете смятат, че височината е ключов фактор на първа среща.
Разочарованието може да е особено сериозно, защото 31% от жените се фокусират повече в работната позиция на партньора. Общото наблюдение показва, че жените нямат категоричен негатив, който да ги откаже от избора на мъж. Проблемът, както вече се забелязва е, че двата пола все още робуват на старите клишета.
Проучването на университета Готинген разкрива още един интересен феномен в отношенията между мъже и жени. При анкетиране на 68 хиляди души е открит само един особен белег за бъдещия партньор - да бъде добър. Учените все още не са завършили своя модел на доброта, но базовото понятие трябва да е известно на всички.
Интелект, образование, увереност и добра физика, могат да бъдат в полезрението на жените, но не са водещи и няма да са основната причина за повторна среща или сериозни взаимоотношения.
Пол Брънсън е анализатор на глобалния пазар на Тиндър и отдавна наблюдава един особен проблем между двата пола - ако описанието на една жена е на високо ниво, мъжът може да се отдалечи от конкретния профил.
53% от мъжката аудитория искат сериозни отношения, но няма да са активната страна. Мнозина дърпат спирачката и отказват да комуникират с жените, които ги привличат, защото винаги разглеждат потенциалните кандидатки под призмата на редица стереотипи.
Мъжете не знаят нищо за жените
и това трябва да е първото признание, когато стане въпрос за връзки. Пол Брансън е имал възможността да следи промените в поведението между половете, когато пандемията ограничи свободното движение. Потребителите на Тиндър са изменили своето поведение и са изненадали дори анализаторите.
По време на първата вълна е станало ясно, че 71% от британците са търсели любов, отколкото секс, ковид е причината за повишаването на интереса към романтиката, което е особен позитив. Изследователите не са наблюдавали промените и не могат да потвърдят дали тази тенденция се е запазила след свалянето на мерките. Различните инфлуенсъри в социалните мрежи носят отговорност за още по-голямата пропаст. Лирически герои като Андрю Тейт ще продължават да проповядват своите абсурди, докато продължават да капитализират своето незнание.
Това са профили, продаващи идеята за високите доходи и финансовите успехи, като стълба към сърцето на дадена красавица. Отношенията между половете са развити много по-сериозно от учени, но след като не идват с дигитална рамка, събират прах в библиотеката.
Младите отдавна вярват, че трябва да се превърнат в копие на Рокфелер, за да могат да се пуснат в дейтинг пространството и да търсят партньорка. Пол е категоричен, че Тиндър не е виновен за създадената пропаст.
Липсата на самооценка и опознаване на самия потребител е в основата на големите разминавания.
Всички митове живеят свой собствен живот в онлайн пространството. Липсата на някакъв поглед към личните качества и разумна самооценка, поставят средностатистическия мъж в абсолютна заблуда за околния свят. Крайният резултат се наблюдава и днес.
Какво показва статистиката за запознанствата?
Силната жена не всява паника в мъжете - около 3/4 от силния пол са били съгласни да бъдат с партньорка, която е по-добре заплатена от тях. Това трябва да накара феминистките да се чувстват признати и оценени, особено след като тяхната битка за равенство не е приключила.
Мъжете не знаят нищо за жените и прекарват времето си в изследване и опознаване. Нежният пол също има своята вина, както разкрива статистиката.
65% от нежния пол са признали, че търсят по-неангажиращи отношения, с което автоматично се елиминира шанса за по-сериозни връзки. Едва 29% от мъжката аудитория са със същата нагласа. Успехът на първа среща ще изисква от мъжа да бъде джентълмен и да накара жената да се чувства специална. Това изискване винаги звучи като мистично заклинание, но доброто възпитание ще помогне.
Оставете телефона на масата, не прекалявайте със самохвалството и се стремете да правите оригинални комплименти. Уважението е ключов фактор в основата на добрите отношения. Всички стари модели и митове трябва да останат за статистиката.
Грижата за себе си, която повечето мъже разбират като ходене на фитнес, има съвсем друг смисъл за жените. Придобиването на нови умения, както и някакво развитие, не само на мускулите, автоматично вдига качеството на един мъж.
Силният пол трябва да си даде реалистична оценка, да се погледне отстрани и да се определи, както като положителни, така и като отрицателни страни. Пол завършва своето изследване с поглед към поколението Z и техните нагласи. При тях е възможна втора среща, но само ако двете страни са имали свободата да бъдат себе си. Те не обръщат внимание на визия, кариера, облекло и други фактори.