Отидете към основна версия

1 085 3

Виктория Бекъм налива още милиони в губещия си моден бизнес

  • виктория бекъм-
  • дейвид бекъм-
  • моден бизнес-
  • загуби-
  • нова инвестиция-
  • милиони

От стартирането си през 2008 г. марката е на загуба всяка година

Снимка: ЕРА/БГНЕС

Victoria Beckham Holdings Ltd - компанията, собственост на едно от бившите момичета от „Спайс Гърлс“, отчете последните си финансови резултати до 31 декември 2023 г. - и подчерта, че продажбите се увеличават, а загубите намаляват и групата е близо до това да заработи отново на зелено.

Според Financial Times модният бизнес е регистрирал загуба преди облагане с данъци в размер на 2,9 млн. паунда (3,45 млн. евро) през 2023 г., което е по-малко от 3,1 млн. паунда (3,69 млн. евро) през предходната година.

Продажбите обаче все пак скачат с 52% до 89,1 млн. паунда (105,95 млн. евро), спрямо 58,8 млн. паунда (69,92 млн. евро) през предходната година, главно поради доброто представяне на магазина на компанията в Мейфеър в центъра на Лондон, особено след навлизането на марката в сферата на козметиката и кожените изделия. Продажбите, осъществени чрез търговци на едро, също се увеличиха, пише още БГНЕС.

Онлайн продажбите също бяха значително стимулирани от колекциите парфюми, а коланите също бяха най-бързо растящата категория, стимулирана от новите линии. Един от най-популярните продукти през 2023 г. е миди рокля, която се продава за 850 паунда (1110,73 евро).

Паричната инвестиция, която е на стойност около 6,9 млн. паунда (8,2 млн. евро), ще бъде инвестирана в модните и козметичните звена на Виктория Бекъм и ще бъде осигурена от нейния съпруг Дейвид Бекъм, от самата нея и от Neo Investment Partners, частна инвестиционна компания. Компанията е частично притежавана и от XIX Management.

От новата инвестиция в размер на 6,9 млн. паунда (8,20 млн. евро) 3,9 млн. паунда (4,64 млн. евро) са насочени към увеличаване на складовите наличности на Victoria Beckham Beauty, а 3 млн. паунда (3,57 млн. евро) са използвани за оборотен капитал на модното подразделение на компанията.

От стартирането си през 2008 г. марката е на загуба всяка година, въпреки че през годините е получила няколко парични инжекции, които са били използвани за изплащане на дългове и подпомагане на растежа. Изглежда обаче, че резултатите се подобряват, като през последните няколко години маржовете на загуба намаляват.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.

Свързани новини