Феновете на Ким Кардашиян останаха без думи след последната ѝ трансформация за новата кампания на SKIMS, представена в понеделник. Риалити звездата изостави емблематичната си тъмна коса и заложи на топло руси кичури, излъчвайки ретро пинъп стил.
Флагманският магазин на SKIMS заема четири етажа и предлага пълната гама от модели на марката – от оформящо бельо до комфортни домашни облекла. В него има и специална зона за сътрудничествата на SKIMS с големи имена като Dolce & Gabbana и The North Face. Магазинът се намира на място с ключова локация – в съседство с бутици на луксозни марки като Cartier, Ferragamo и Nike.
SKIMS, оценена на 4 милиона долара през 2023 г., отбелязва нов етап в развитието си, като преминава от онлайн гигант в реален физически магазин – поредният успех в империята на Ким Кардашиян.