След Toyota, Nissan, Honda, FCA US, и GM Subaru стана поредният производител, засегнат от безпрецедентния по мащабите си дефект в еърбеговете на японската компания Takata. Сервизите трябва да посетят всички коли от модела Impreza, произведени между 28 януари 2003 и 31 май 2005 г., и технологичните близнаци Saab 9-2x, напуснали завода в периода 11 февруари 2004 - 17 март 2005 г.
Националната служба за безопасност на пътното движение (NHTSA) предупреждава, че тези автомобили са оборудвани с еърбегове за пасажера на Takata, които могат да се пръснат на парчета при надуване заради проблем с херметичността на надуващия патрон. С времето в него кондензира влага, което може да доведе до експлодирането му, а разхвърчалите се метални фрагменти да наранят сериозно и дори да убият пътуващите в купето.
Дефектните въздушни възглавници на Takata Corporation отдавна поведоха еднолично в класацията на причините за най-мащабните кампании по отзоваване, предприемани някога. До момента от възможния проблем са засегнати 33.8 млн. возила.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.