Отидете към основна версия

20 421 25

Toyota патентова двигател с променлива компресия

  • toyota-
  • степен на стъстяване-
  • променлива компресия

Японският автопроизводител Toyota е подал в американското Патентно бюро заявка за запазване на интелектуалните права върху нова система за промяна на степента на сгъстяване в двигател с вътрешно горене. Инженерите на компанията предлагат за целта да се използват мотовилки с изменяема дължина.

Идеята на Toyota е буталният болт да бъде заменен от ексцентрик, чието положение се управлява с помощта на два малки хидравлични цилиндъра с бутала. Ексцентриковият механизъм регулира позицията си в зависимост от налягането на маслото и така променя разстоянието между буталото и коляновия вал. Колкото по-голямо е то, толкова по-висока става компресията и обратното.

Неотдавна двигател с променлива степен на сгъстяване представи Infiniti. Компресията при него варира между 8:1 и 14:1. За работата на механизма отговаря система от лостове и кобилици между коляновия вал и мотовилките.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Infiniti показа революционния си двигател

    Луксозната марка на Nissan публикува първите изображения на новия си двигател с променлива степен на сгъстяване. Сведения за агрегата, който японците ...
    15.08.2016
    13 211
    25
  • Революционен двигател от Infiniti

    Първият сериен двигател с променлива степен на сгъстяване в света ще дебютира със следващото поколение на кросоувъра QX50, съобщават от Infiniti. Рево ...
    19.07.2016
    10 802
    11