19 Юли, 2016 16:37 10 754 11

Революционен двигател от Infiniti

  • infiniti-
  • nissan-
  • двг-
  • qx50-
  • променлива степен на сгъстяване-
  • променлива компресия
Революционен двигател от Infiniti - 1

Първият сериен двигател с променлива степен на сгъстяване в света ще дебютира със следващото поколение на кросоувъра QX50, съобщават от Infiniti. Революционната новост е постигната не с фокуси с електрониката и газоразпределителния механизъм, а с принципни изменения в механичното устройство на агрегата с вътрешно горене, каквито според експерти не са се случвали от преминаването към горно разположени разпределителни валове.

На коляновия вал на новия японски двигател има кобилици. За левите им рамена за захванати мотовилките, а на десните - задвижван от електромотор механизъм, който управлява дължината на хода на буталото и по този начин променя физически степента на сгъстяване.

Революционен двигател от Infiniti

Не теория подобен двигател може да работи максимално ефективно във всякакви оборотни режими и натоварвания - винаги на ръба на детонацията и с идеален ъгъл на предварение на запалването. Според инженерите на Nissan това позволява с четирицилиндров ДВГ да се постигнат мощността на съвременен V6 и разходът на дизел.

Infiniti QX Sport Inspiration

Infiniti все още провежда изпитания на новия QX50. Серийната версия на модела ще прилича на прототипа QX Sport Inspiration, показан на салона в Пекин през април. Интериорът на кросоувъра обаче ще напомня вътрешната архитектура на купето Q60.

Революционен двигател от Infiniti


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    0 2 Отговор
    Патентовано и изобретено от Honda преди известно време!
    Браво Infinity, добре открадната идея.
    Learned from the best :)

    Коментиран от #2, #11

  • 2 BG-Jivko87

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "некойси":

    Volvo или SAAB преди 15-тина години също имаха подобни разработки,но само конструкторски екземпляри.Явно тогава "някой" не им даде още тогава да ги разработят та чак сега се появяват.

    Коментиран от #9

  • 3 VLK

    0 2 Отговор
    max. 100000 km. i skrap
  • 4 гост

    2 0 Отговор
    Когато нещо е патентовано, не може да се "краде" (освен може би в България). Плащаш лицензионни такси и използваш. След като, не се споменава за лицемз, значи не е използван патент а собствена разраборка...
    Некойси да прочете некъде си за какво става въпрос, за да не пише смешки.
  • 5 Jack Bauer

    0 0 Отговор
    И това като го лепна на газ цена няма да има :D:D:D
  • 6 Saab

    1 1 Отговор
    Сааб имат такава разработка за променлива степен на сгъстяване преди доста години. Разбира се е неуспешна, но да се твърди че Инфинити са първи...
  • 7 fermera

    0 0 Отговор
    Достатъчно ясно пише-първият СЕРИЕН двигател.Чел съм за разработки при който буталото се завърта и така променя хода си.Дори и да създава проглеми трябва да се търсят нови разработки,а не слагаш още турбини и дай още пари.Адмирации и за Мазда че още не са се отказали от роторния двигател.Европейците ги виждаме какво могат-картел при камионите за да ни скубят с още пари!
  • 8 гост

    3 1 Отговор
    Хората се блъскат да измислят нови техники без да замесват хибридни технологии или дизели. Дизелите са мръсни, хибридите са тежки и Нисан са на правилния път да направят бензинов двигател с характеристики на дизел и вървене на бензин. Нисан са с едни от най-издръжливите и потентни двигатели, така че със сигурност ще си ги сметнат добре преди да го пуснат.
    Немците имат огромен потенциал, но не го използват, за да трупат печалби, всичките немски фирми са на огромна печалба, дори и ФВ въпреки милиардите глоби. Лесно е да се слагат турбини, всеки тунинг-майстор може да го направи, трудно е да се измисли надежден принцип на работа на двигател.
  • 9 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "BG-Jivko87":

    Разработките на ВОЛВО и СААБ не бяха свързани с коляновия вал а с камерата над буталото. Това е принципно нова разработка, но движещите се детайли стават много. времето ще покаже дали ще се наложи. ВОЛВО сега разработват електромагнитни клапани, което ще рече, липса на разпределителни валове.

    Коментиран от #10

  • 10 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "незнайко":

    Те от БМВ преди много години бяха разработвали такива механизми без разпределителен вал,но нищо не се получи.
  • 11 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "некойси":

    Е що тогава Хонда не я пуснаха тази идея СЕРИЙНО????