През 80-те години на миналия век фабричните лепенки са един от най-ефективните маркетингови инструменти. Производителите се надпреварват да популяризират разработките си със стикери по самите автомобили и надписи като "turbo", "GTI", "ABS" и "SRS Airbag" красят стъклата на почти всяка нова кола.
Повечето от рекламираните технологии са нови за времето си. Mercedes-Benz пръв сред германските производители започва монтирането на въздушни възглавници и след десетилетие почти всички конкуренти вече предлагат еърбегове.
Audi обаче поема по друг път. До 1994 г. на задното стъкло на почти всеки модел с емблема с четири кръга има лепенка с надпис Procon-Ten, сложна система за минимизиране на риска от наранявания при челен удар без надуваеми възглавници.
Историята на тази технология започва през 70-те, когато Audi построява собствен център за краш тестове. По онова време безопасността става централна тема в Германия и стотици инженери впрягат усилията си в подобряване на сигурността на автомобилите.
Сред тях е и Елмар Фолмер, който е централна фигура в развойната дейност в областта на обезопасителните системи в Audi до средата на 90-те. Той ръководи и различни програми за подобряване на структурната здравина на каросериите.
Procon-Ten и съкращение от "Programmed Contraction and Tension" ("Програмирано свиване и обтягане"). Според инженерите на Audi виновник за повечето смъртни случаи при челен удар са воланът и кормилната колона. Вместо да поставят омекотяваща възглавница между тях и тялото на шофьора, те решават просто да ги премахнат от опасната траектория.