Отидете към основна версия

17 583 38

Монтаж на двигател - 11 години!

  • ferrari-
  • 308 gt-
  • 440i

Собственик на едно Ferrari 308 GT, произведено през 1984 година посвети 11 години от живота си, за да монтира в автомобила V-образен дванайсетцилиндров двигател от модела 400i, който намерил почти на сметището.

За целта се налага сериозно преработване, както на конструкцията на колата, така и на самия двигател. За да ремонтира двигателя, въпросният ентусиаст първоначално планира да сложи глава от Testarossa, но след доста изчисления разбира, че това няма да стане.

Още по-любопитното е, че моделът 3008 GT е с напречно разположен мотор, а 400i с надлъжно разположен. Тези неволи не отказват човека, който оборудва разпиленият до 5.4 литра мотор с титанови повдигачи от Ferrari 360 Modena, а системата за смазване със сух картер и индивидуални корпуси на дроселовите клапи е от супербайка Ducati 999.

След модернизацията мощността бе трябвало да е от порядъка на 900 конски сили. Новият мотор работи съвместно с усилена трансмисия с троен карбонов съединител. Сред другите доработки е педален възел от Ferrari F430 и стартер-тенератор от Chevrolet.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини