Last news in Fakti

26 Януари, 2019 11:30 17 572 38

Монтаж на двигател - 11 години!

  • ferrari-
  • 308 gt-
  • 440i
Монтаж на двигател - 11 години! - 1

Собственик на едно Ferrari 308 GT, произведено през 1984 година посвети 11 години от живота си, за да монтира в автомобила V-образен дванайсетцилиндров двигател от модела 400i, който намерил почти на сметището.

За целта се налага сериозно преработване, както на конструкцията на колата, така и на самия двигател. За да ремонтира двигателя, въпросният ентусиаст първоначално планира да сложи глава от Testarossa, но след доста изчисления разбира, че това няма да стане.

Още по-любопитното е, че моделът 3008 GT е с напречно разположен мотор, а 400i с надлъжно разположен. Тези неволи не отказват човека, който оборудва разпиленият до 5.4 литра мотор с титанови повдигачи от Ferrari 360 Modena, а системата за смазване със сух картер и индивидуални корпуси на дроселовите клапи е от супербайка Ducati 999.

След модернизацията мощността бе трябвало да е от порядъка на 900 конски сили. Новият мотор работи съвместно с усилена трансмисия с троен карбонов съединител. Сред другите доработки е педален възел от Ferrari F430 и стартер-тенератор от Chevrolet.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Предстои Жестока Схватка

    57 3 Отговор
    Е сега българските специалисти по Ферари ще започнат люта и безмилостна битка с автора защото не е описал точно някои подробности

    Коментиран от #14

  • 2 коментатор

    58 1 Отговор
    Човек със свободно време и пари !
  • 3 Рейсър

    31 4 Отговор
    Още 5-10 години да го донастрои и ще става за каране.

    Коментиран от #19

  • 4 майстора

    9 5 Отговор
    Е тоя е някой голям инжинер
  • 5 Български специалист по Ферари

    2 4 Отговор
    Браво Радо!!! Много добра и точна статия.
  • 6 Кольо Камиона

    13 9 Отговор
    Ферари 360 е с титанови биели, не знам за какви “титанови повдигачи” става въпрос в статията.
  • 7 Ътло

    5 12 Отговор
    Как ги изчислиха тия 900 к.с.
    Егати смехът!!!

    Коментиран от #15, #20

  • 8 модена

    5 0 Отговор
    Добра работа! :)
  • 9 Кирилица

    4 4 Отговор
    " дванайсетцилиндров " back to school man позабравил си българският ...
  • 10 Корки Бучек

    7 12 Отговор
    Вчера довърших моето Ферари(ама в буквалният смисъл на думата) и не мисля повече да се загробвам с такава кочина...Вектра-та я джасам от 15 години,а като я купих хич не беше мома,ама още рипа по дупките...Е за т'ва не ги карат много Ферари-тата(смотаните италиански боклуци с боклуците)!
  • 11 инженер

    13 3 Отговор
    Къде е това сметище, бре?
  • 12 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    7 3 Отговор
    Да беше си купил рс 6
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Коста

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Предстои Жестока Схватка":

    Много вероятно някой от тях даже и да не е имал кола и свидетелство за правоуправление.
  • 15 АLFA Q 4

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "Ътло":

    ПО СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ
    ИМА И ТОЧНА ФОРМУЛА..
    ДИАМЕТЪР,, ХОД НА БУТАЛО,,, КАМЕРАТА. .. АБЕ ПО ЛЕСНО ДА СИ ПОПЛЮВКАТЕ... НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ЧЕ СТЕ БОСИ

    Коментиран от #38

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хайл

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Рейсър":

    Ако бяха писали с какви болтове е хванат картера щях да му кажа за натройките 😉
  • 20 LISAN

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ътло":

    защо реагираш така? К24 на хонда на дроселна инжекция прави точно 500коня на стенд!!! мотора е 2400кубика!!

    Коментиран от #21, #25, #31

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 опа

    3 2 Отговор
    Защо ми триете коментарите? Я ми обяснете на български, какво означава ''разпиленият''. Я идете да питате, дали от 4,8литра можете, да разпробиете до 5,4 литра. Има ли толкова материал една втулка и дали не са много близко и цилиндрите. Вие някога правили ли сте ремонт на ДВГ, защото аз си правя сам повечето ремонти, включително и по ДВГ? И този ДВГ на снимката не е същият, като на 400i. И този 400i е инжекцион и има съвсем други капаци.

    Коментиран от #29, #32

  • 23 Алфа Вълкът

    2 2 Отговор
    Ферари, мерари капака с добрата стара дъска вирнат.

    Коментиран от #30

  • 24 КОКО БОКО

    3 1 Отговор
    Тоя спагет не е видел мойта 20годишна работа...Да скива той бегачкаа ДЕО НЕКСИЯ С РЕАКТИВНА ТЯГААА ДВИГАТЕЛ БОИНГ САЛОН КРОКОДИЛСКА КОЖА ОКАЧВАНЕ МУЗАРАТИ...А ВОЛАНА ЕХ..КОЖА ОТ ВОЖААА...1500КОНЯ КАТ ПИПНЕМ ПЕДАЛО РИПА КАТ ДИВ МУСТНГ...
  • 25 Asd

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "LISAN":

    Яааа и колегите от Ливан сервиз се появили :) то един теч на масло на можете да оправите ама Ферари ще раздумваме ;)

    Аз като ви разправям, че сайта е на....ан никой не ми вярва
  • 26 Дедо ви

    3 1 Отговор
    Троен карбонов съдинител, титанови повдигачи и дъска за подпиране на капака, ха-ха-хааааа !
  • 27 Петко

    2 0 Отговор
    Е тази греда която подпира капака кърти мифки.
  • 28 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Ътло":

    А ОТ КОЕ БЕ.. НАПРЕГНАТ

    Коментиран от #33, #34, #35

  • 29 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "опа":

    ААААБСОЛЮТНО ВЯРНО ЗА ИНЖЕКЦИОНА
    ТОВА Е ЕЛЕКТРИЧЕСКА ИНЖЕКЦИЯ
  • 30 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Вълкът":

    С ДЪСКА Е И С. ОТКАЧЕНО АМОРТИСОРЧЕТА ЗА ДА ОТВОРИ ПОВЕЧЕ И ДА Е ПО УДОБЕН
  • 31 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "LISAN":

    ТАКА Е,, ТОВА Е ПАДАЩ ПОТОК,, ДОПРЕДИ ПЕТ ГОДИНИ СЕ ПОЛЗВАШЕ ВЪВ Ф 1,.ИНТЕРЕСНОТО Е КОЙ ГО ИЗМИСЛИ И ПАТЕНТОВА. Я СЕГА ДА ВИ ВИДИМ.. ЕДНА МАРКА ДЕТО МНОГО ПОПЛЮВКАТЕ
  • 32 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "опа":

    ПРИЯТЕЛ ТОВА Е ПО 50 КУБИКА НА ЦИЛИНДЪР КОЕТО ПРИ ТОЗИ ХОД И УВЕЛИЧЕН ДИАМЕТЪР С МАЛКО НА ЦИЛИНДЪРА СИ Е ДЕТСКА ИГРА
  • 33 Ътло

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Марка Opel
    Модел Astra
    Генерация Astra F
    Двигател (модификация) 1.6 i 16V (101 Hp)
    Мощност 101 HPW
    Максимална скорост 190 км/ч
    Ускорение от място до 100 км/ч 10.5 сек
    Обем на двигателя 1598 см3
    Максимална мощност при 6000 rpm
    Въртящ момент 150/3600 Nm
    Горивна система Директно впръскванe
    Разположение на цилиндрите Редови
    Брой цилиндри 4
    Диаметър на цилиндрите 79 ММ
    Ход на буталото 81.5 ММ
    Степен на сгъстяване 10
    Брой клапани на цилиндър 4
    Горивна система Бензин A-95
  • 34 Ътло

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Марка Opel
    Модел Astra
    Генерация Astra F
    Двигател (модификация) 1.6 i Eco (71 Hp)
    Мощност 71 HPW
    Максимална скорост 170 км/ч
    Ускорение от място до 100 км/ч 14 се
    Обем на двигателя 1598 см3
    Максимална мощност при 5000 rpm
    Въртящ момент 128/2800 Nm
    Горивна система Моноинжекцион
    Разположение на цилиндрите Редови
    Брой цилиндри 4
    Диаметър на цилиндрите 79 ММ
    Ход на буталото 81.5 ММ
    Степен на сгъстяване 10
    Брой клапани на цилиндър 2
    Горивна система Бензин A-95
    Два мотора с еднакви параметри и СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ.Разликата е от 30 к.с. БЕ НАПРЕГНАТ.Ще ни обясниш ли как става???
  • 35 Ътло

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Дал съм 2 мотора с енаква степен на сгъстяване и обем .Как се получава разлика от 30 к.с. господин специалист!!!!
  • 36 Ътло

    1 0 Отговор
    Искрено моля модератора да не трие горните ми постове въпреки пространството което заемат.Нека разбирателят АЛФИСТ разясни парадокса който нямя обяснение за мен!!!
  • 37 италиански чиреп

    0 0 Отговор
    Майсторче,като гледам колко „не“ си бос в класификацията на инжекционните системи,като например тази от типа „ПАДАЩ ПОТОК“ или пък другата- „ЕЛЕКТРИЧЕСКА ИНЖЕКЦИЯ“-имаш шанс да грабнеш награда „Питагор“ на някой престижен форум....като „ЗАДРУГА НА ГОРУБЛЯНСКИТЕ МАЙСТОРИ“ примерно :))) А сега съвсем сериозно.Ако не беше жалко,наистина би било смешно.Само вие си знаете как прилъгвате клиенти в дупките които сте кръстили АВТОСЕРВИЗ.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.