Няма и десетина дни, след като показаха как се монтира втори двигател на стара Lada, превръщайки я в чудовище с редови осмак, Влад и съзаклятниците му от Garage 54 развиват проекта до още по-брутални мащаби. Новосибирците добавят трети мотор към безумната конструкция, с което "петицата" става 12-цилиндрова.
Схемата е същата - двигателите са зацепени един към друг със заварки директно към ролките на коляновите валове. Работата на най-задния цилиндър на предния мотор е синхронизирана с най-предния цилиндър на задния.
С добавянето на трети двигател предницата на "ладата" съвсем окъсява и се налага монтирането на трети мост, който да поддържа цялата композиция, а алуминиевият радиатор за битово отопление отстъпва място на стандартен. Удивителното е, че трите мотора се завъртат от един-единствен стартер.
Според Влад 12-цилиндровата конструкция има общ работен обем около 4.0 литра и мощност към 250 коня. С добавянето на втори чифт колела на задния мост за достатъчно сцепление "петицата" ускорява от 0 до 60 км/ч за 5.6 секунди.