Няма и десетина дни, след като показаха как се монтира втори двигател на стара Lada, превръщайки я в чудовище с редови осмак, Влад и съзаклятниците му от Garage 54 развиват проекта до още по-брутални мащаби. Новосибирците добавят трети мотор към безумната конструкция, с което "петицата" става 12-цилиндрова.
Схемата е същата - двигателите са зацепени един към друг със заварки директно към ролките на коляновите валове. Работата на най-задния цилиндър на предния мотор е синхронизирана с най-предния цилиндър на задния.
С добавянето на трети двигател предницата на "ладата" съвсем окъсява и се налага монтирането на трети мост, който да поддържа цялата композиция, а алуминиевият радиатор за битово отопление отстъпва място на стандартен. Удивителното е, че трите мотора се завъртат от един-единствен стартер.
Според Влад 12-цилиндровата конструкция има общ работен обем около 4.0 литра и мощност към 250 коня. С добавянето на втори чифт колела на задния мост за достатъчно сцепление "петицата" ускорява от 0 до 60 км/ч за 5.6 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 инж Илич
11:34 02.03.2019
2 hmhmhm
11:50 02.03.2019
3 Каракуд
12:00 02.03.2019
4 майстора
12:02 02.03.2019
5 Пешо
12:26 02.03.2019
6 инж Илич
12:32 02.03.2019
7 Mорук
12:41 02.03.2019
8 Акси
13:14 02.03.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 КККК
13:55 02.03.2019
11 Архимед
14:48 02.03.2019
12 2107
15:27 02.03.2019
13 onq s konq
17:43 02.03.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 838
Коментиран от #16
20:24 02.03.2019
16 0000
До коментар #15 от "838":
Е то в глава с паднали керемиди акъл не вирее бе.тоя плешундер само губи времето на зрителите с тъпотиите си.ама и писача яко припада тука.искам пак да ми обясни за синхронизацията на цилиндрите.айде ако обичаш...02:41 03.03.2019
17 прост
10:13 03.03.2019
18 dido
10:56 03.03.2019
19 Бай гъзара
15:18 05.03.2019