На официалния сайт на Citroen Germany се появи съобщение, че марката, в отделни страни, се преименува и вече няма да се нарича Citroen, а Zitrön.
Сред фен масата на французите веднага се появи сериозно притеснение и обявата започна масова да се коментира в социалните мрежи.
Германците даже показаха ново лого, а паралелно с това се появи видео, в което генералния директор на Citroen Germany обяснява какво налага преименуването.
Според думите му за 100 години германците така и не са се научили да произнасят правилно марката и новата дума е много по-благозвучна за тях.
Чак впоследствие германците успокоиха аудиторията, като заявиха, че това е маркетингова кампания, посветена на 100-годишнината на френската марка.
Удивително, но именно тази кампания в социалните мрежи беше призната за най-успешната, организирана от Citroen в последните години.