Отидете към основна версия

76 203 107

10-те коли, които се нуждаят най-често от нова гарнитура на главата

  • класация-
  • рейтинг-
  • ремонт-
  • consumer reports

Смяната на гарнитура на главата на двигателя е един от най-неприятните и трудоемки ремонти по автомобила. Процедурата изисква специални умения, условия и оборудване, на което се дължи високата ѝ цена в сервиз.

На теория тънкото уплътнение между блока и главата би трябвало да служи през целия живот на мотора, но при някои модели капитулира далеч по-рано от обичайното. Consumer Reports състави класация на автомобилите, които бъркат най-често в портфейлите на собствениците си за смяна на гарнитурата.

Рейтингът е базиран на данните от ежегодните доклади на американското издание за надеждността на автомобилите през последните 10 години. Веднага прави впечатление, че в антикласацията доминира продукцията на една японска и една германска марка, които заемат седем места в челната десетка. Докато при Subaru се касае за един и същ двигател обаче, при BMW проблемът тормози различни агрегати.

Модел Година на производство Пробег при смяна на гарнитура на главата, км
BMW 3er 2006-2007 145 000 - 222 000
Subaru Impreza 2006-2008 145 000 - 258 000
Subru Outback 2001-2009 158 000 - 262 000
Subaru Forester 2001-2009 159 000 - 243 000
Chevrolet Cruze     2011 100 000 - 156 000
Subaru Baja 2006 -
Mini Cooper 2008-2010 92 000 - 200 000
Mazda MX-5 2000 -
BMW X5 2013 95 000 - 108 000
Infiniti M 2008 -

 

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 89 гласа.

Свързани новини

  • 10-те коли с най-трошливи автоматици

    Повечето съвременни автомобили могат да изминат без почти никакви разходи за ремонти стотици хиляди километри - или поне докато изтече гаранционният с ...
    08.06.2020
    96 595
    92
  • 10-те коли с най-трошливи двигатели

    Американското издание Consumer Reports състави класация на автомобилите, чиито двигатели се нуждаят най-често от скъпи ремонти след сравнително малък ...
    01.06.2020
    83 010
    120