8 Юни, 2020 17:08, обновена 21 Юли, 2022 10:39 96 368 92

10-те коли с най-трошливи автоматици

  • автоматик-
  • трансмисия-
  • скоростна кутия-
  • дефект-
  • повреда-
  • класация-
  • рейтинг-

10-те коли с най-трошливи автоматици - 1

Повечето съвременни автомобили могат да изминат без почти никакви разходи за ремонти стотици хиляди километри - или поне докато изтече гаранционният срок. Някои модели обаче започват да създават проблеми значително по-рано, а основният източник на ядове са автоматичните скоростни кутии, които по правило се нуждаят от скъпи поправки.

Американското издание Consumer Reports състави класация на 10-те коли с автоматични трансмисии, които се чупят значително по-рано от средното. Рейтингът се основава на статистика на броя повреди в годишния доклад на изданието за надеждността на автомобилите, продавани на американския пазар през последните 20 години, като моделите са подредени в низходяща последователност в зависимост от честота на дефектите.

Модел Година на производство

Пробег преди ремонт на автоматичната трансмисия

Nissan Sentra 2013-2014 109 000 - 164 000 км
Nissan Versa Note 2014 89 000 - 104 000 км
GMC Acadia 2008-2010 156 000 - 235 000 км
Nissan Pathfinder 2013-2015 80 000 - 121 000 км
Chevrolet Equinox/GMC Terrain 2010 135 000 - 191 000 км
Ford Focus 2012-2015 48 000 - 130 000 км
Jeep Wrangler 2010 157 000 - 224 000 км
Infiniti QX60 2014 90 000 - 132 000 км
Nissan Maxima 2012-2013 106 000 - 150 000 км
Nissan Rogue 2012 151 000 - 186 000 км

Впечатление в класацията прави големият брой модели на Nissan. От Consumer Reports отбелязват, че автоматичните трансмисии за Honda Odyssey (2001 г.), Acura TL (2003 г.), Acura MDX (2002 г.), Chrysler PT Cruiser (2005 г.), Ford Escape/Mazda Tribute (2002 г.) и Ford Focus (2004 г.) също не са от най-издръжливите.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 105 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 реалиста

    170 45 Отговор
    хмм руските автоматици липсват....
    това е добър знак

    Коментиран от #30, #55

  • 2 коло

    245 49 Отговор
    Най чуплива в България е скоростната кутия на АУДИ - 7 DSG

    Коментиран от #3, #4, #8, #74

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Притежател

    89 40 Отговор

    До коментар #2 от "коло":

    Тъкмо чаках някой като теб да намеси Ауди, нищо че го няма в класацията и ето хоп.

    Коментиран от #5

  • 5 име

    50 90 Отговор

    До коментар #4 от "Притежател":

    Audi им е трън в очите на хейтърите.. не знам защо,но винаги има професори под всяка статия за автомобили,независимо дали са включени или не..:D

    Коментиран от #9, #16, #52, #59, #71

  • 6 Японеца

    55 30 Отговор
    Само оризарници у тая листа … що така бре ?
  • 7 123

    148 33 Отговор
    Не виждам Ауди. Те са с доста чупливи скоростни кутии

    Коментиран от #11

  • 8 Баш Батка

    122 48 Отговор

    До коментар #2 от "коло":

    Хубаво е да знаеш ,че "Ауди" кутията не е само на Ауди но и на BMW, VW, Шкода и куп други МПС-та. А в частност DSG една много добра кутия за разлика от предишните мултитроник и CVT. Хората купувайки Аудита с идеята да гъзареят с 20 годишна кола, не правят сметката че маслото на една кутия се сменя на приблизително 60к км (говоря за ВАГ в частност) и така филтрите се задръстват и кутията предава богу дух. Обсулжването на немска кутия с оригнинални консумативи (задължително) е между 500 и 1000лв (грубо). Та бай Гошо от сИело дошЕл на Софията тИез нИща нИ го бъркат.

    Коментиран от #23, #31, #32, #39, #60

  • 9 Driver

    43 31 Отговор

    До коментар #5 от "име":

    Най-добрите винаги ги мразят завидливците - такава е човешката природа - а комплексари хейтъри дал Господ в БГ ;)
  • 10 Хехе

    109 32 Отговор
    Ааа, не знам. Аз не разбирам от автоматици. И досега си карам жигулката.
    С тоя моя скъп съединител от 60 лв. комплекта съм си екстра.
    Едни седалки от 7, и скъпа газова уредба от 160 лв. и съм си екстра.
    За зимата съм си заварил 6 болта в багажника за 2 блокчета асансьорни тежести, едни гуми с повишен грайфер, ръчно издълнани, и ела ма сопри.
    Само малко ме е яд на комшиите че зимата все ме будят рано сутрин и все едно и също, Комши моляте ела ме дръпни че само върта на място в тоя сняг.
    Е кво да правя кат съм добро сърце, пък и 20 лв. са си 20 лв. За 5 минути бива.
    Айде чао ви от мен, скъпи ми Смехурко .
    (Кой ли е тоз Смехурко, сигурно голям гъзар е, с нов Айфон и подчертани вежди, и след кола маска на тялото, и да се фотне у молъ)

    Коментиран от #12, #77

  • 11 Баш Батка

    31 7 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    И аз се учудих ,че CVT-то не е в топ 3!

    Коментиран от #17

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 кънчо от самоков

    55 26 Отговор
    мерседес 280Е - 453000 само сменям масла и филтри и върви като змей. нисан е кола за балавурници.

    Коментиран от #22, #56

  • 14 Голям Слон

    21 18 Отговор
    И нито дума за американското отроче BMW X5 mk1 :-)
  • 15 Нямам проблеми с него

    44 24 Отговор
    Карам "Москвич-408-И". От 1976 г. до днес никакви проблеми с автоматичната скоростна кутия. Смевял съм само ремъци, акумулатор, вместо антифриз ползвам чешмяна вода, няколко пъти крушките и карам като луд. Ще му сложи АГУ, макар да е икономичен с бензина.

    Коментиран от #36

  • 16 Перничанина от Лом

    118 22 Отговор

    До коментар #5 от "име":

    Ауди е един прехвален отпадък.

    Коментиран от #20

  • 17 ФЕН

    49 2 Отговор

    До коментар #11 от "Баш Батка":

    Ми те половината коли изредени от списъка са CVT
  • 18 Хехе

    10 5 Отговор

    До коментар #12 от "до Хехе":

    :-))) Забрави - Двата пръста във контакта.
  • 19 Хе хе

    44 57 Отговор
    Да сте чули автомат на Мерцедес да се чупи 😎

    Коментиран от #28, #48

  • 20 Притежател

    14 6 Отговор

    До коментар #16 от "Перничанина от Лом":

    Е каква марка да караме тогава?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ндааа

    28 9 Отговор

    До коментар #13 от "кънчо от самоков":

    Nissan GT-R, или Nissan 100zx, или Nissan 200zx, или Nissan 240zx, или Nissan Skyline, или Nissan 300zx, или Nissan Patrol, или Nissan Patfhainder, или Nissan Terano, или Nissan Titan, или Nissan Maxima, абе все коли за балавурници.
    Дай боже моят красавец е Nissan Patfhainder от 1994 г. 2,4 изцяло на газ, и по документи, 80л. бутилка със защита между гредите.
    Все така да ме радва.
    Амин.

    Коментиран от #61

  • 23 Само Дъстър

    84 5 Отговор

    До коментар #8 от "Баш Батка":

    На БМВ е ZF скоростната кутия няма нищо общо с DSG-то
  • 24 Ауди

    93 6 Отговор
    Най чупливия автоматик в Бг Ауди от личен опит и от1 0 мои приятели 9 правеха кутии на ауди

    Коментиран от #29

  • 25 Гого

    15 32 Отговор
    Аз имах Нисан Мурано 2010 г. и го карах 5 години с CVT автоматична скоростна кутия! Маслото на скоростната кутия го смених като я купих и това й беше! Много ме кефи тази скоростна кутия с двоен съединител, а двигателя 3.5 бензин е супер, на 150 хиляди от смяна до смяна на масло през 15 хиляди маслото не мърдаше на пръчка! Страшен двигател!

    Коментиран от #27

  • 26 Мартин

    52 2 Отговор
    Тия Хамерикански класации не се адекватни за България. Тия коли даже не се продават тук, сигурно има по 2 бройки от всяка, изключат патфайндъра.
  • 27 Bacho

    71 2 Отговор

    До коментар #25 от "Гого":

    Монтьор на коли съм брато. По кофти кола от мураното няма! Скоростната кутия е пълен ужас, а ремонта златен!
  • 28 Голям Слон

    25 1 Отговор

    До коментар #19 от "Хе хе":

    Ти явно не си :-)
    7 степенните автомати и при тях бяха консуматив преди 1-2 генерации. Порови форума на Мерцедес да видиш, че не лъжа.

    Коментиран от #37

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 jo hustan

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "реалиста":

    Знак е, че пак сте на поне 400г след другите държави!
  • 31 VAG group

    8 12 Отговор

    До коментар #8 от "Баш Батка":

    брейййй не знаех , че VW и другите произвежда консумативи. Да вземеш да понаучиш малко кой какво произвежда. Я КАЖИ КЪДИ
    Е ИМ Е РАФИНЕРИЯТА НА VAG GROUP?

    Коментиран от #51, #62

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Леле

    7 4 Отговор

    До коментар #21 от "Защо си заключваш аудито":

    Счупи миФкатЪ, брат...
  • 34 Хари Потър и нинджите срещу Хекимян

    58 7 Отговор
    По големи трошляци от автоматите на AUDI няма
  • 35 Карачо

    41 2 Отговор
    Това не са класически автоматици, а са CVT! Правете разлика! И не се чупят, а се износват веригата и двете шайби поради което се налага подмяната им. Тези елементи са консуматив и са с определен период на живот. Нещо като спирачките. Сменят се накладки и дискове през определен период и много зависи как се кара за продължителността на употребата им. Най-износващото при CVT трансмисиите е карането много натоварен и при тегленето на ремарке или каравана. Тези неща им разказват играта просто и заради това препоръчвам, ако ще ползвате колата си за такива неща да не си вземате с безстепенна трансмисия и дори класически автомат не е много добре особено тези с двойните съединители, защото и те се трошат и износват бързо при по-големи натоварвания. Ако ви трябва товарно магаре само ръчка. Иначе може и автомат, защото той е наистина супер готина екстра. Особено новите, които са по-бързи и по-икономични.
  • 36 Бат Мишо

    9 3 Отговор

    До коментар #15 от "Нямам проблеми с него":

    Чуек закла ма - такъв не съм виждал от 1997 в движение Иж
  • 37 Той

    15 8 Отговор

    До коментар #28 от "Голям Слон":

    Проблема на ранните 7G е в софтуера-преинсталира си и е готово!

    Коментиран от #42, #63, #65

  • 38 пешо

    11 26 Отговор
    глупости, BMW голям боклук е автомата
  • 39 DSG на БМВ

    34 2 Отговор

    До коментар #8 от "Баш Батка":

    Няма кутия DSG на БМВ,там се слага /ZF

    Коментиран от #50

  • 40 Mpowered

    22 13 Отговор
    Само японски и американски курници.НОРМАЛНО!
  • 41 Джони

    34 6 Отговор
    +1 и от мен,че по-проблемни автоматични скоростни кутии,от тези на ,,Ауди"-няма...!!!
  • 42 Голям Слон

    18 4 Отговор

    До коментар #37 от "Той":

    :-)) Чудя се какво да кажа на моя кум - че е балък или че е некадърник. Защото двете скоростни кутии, които му смениха от Мерцедес, имаха чисто механичен проблем. Но явно кварталните клюкали знаят повече от дилърските специалисти. Иначе, безспорно, друг тип проблеми по автоматиците се оправят със смяна на софтуера. Уви, най-често си е механичен проблем :-)
  • 43 Жоро

    15 4 Отговор
    Паак американски класации които нас не ни вълнуват но броя на коментарите показва колко са информирани авторите им. Имам dsg съединител. Като се счупи слагам нов. Тия неща се износват. Ако можете да измислите нещо което работи по добре и не се износва ви съветвам да го патентовате.
  • 44 Грую

    25 7 Отговор
    Четейки коментарийте стигам да следния извод: Педерастията в БГ не знае граници!
  • 45 НА ЗАДНА СКОРОСТ

    26 4 Отговор
    СТАРИТЕ ПРОСТИ КУТИИ С МНОГО МЕХЕНИКА И МАЛКО ЕЛЕКТРОНИКА ТИП ХИДРОТРАНСФОРМАТОР СА НАИ ЗДРАВИ НО АВТОМОБИЛА ГОРИ МНОГО,ТРОМАВ Е И С НИСЪК КОМФОРТ.НОВИТЕ ТЪПКАНИ С ЕЛЕКТРОНИКА КАТО НАПРИМЕР ТИП ВАРИАТОР СА С ДОБЪР КОМФОРТ,БЪРЗИ ИКОНОМИЧНИ НО КАПРИЗНИ КАТО ТУРСКИ ЗАДНИК.ТЕХНИЯ РЕСУРС Е ДО 200 000 С УГОВОРКА ЗА СУПЕРСТРИКТН ОБСЛУЖВАНЕ И НИКАКВО БУКСУВАНЕ И ТЕГЛЕНЕ НА РЕМАРКЕТА ИЛИ ЗАКЪСАЛИ.ТЕ СА АСВАЛТАДЖИИСКИ И МРАЗЯТ ВСЯКЪКЪВ ОФРОУД.DSG СА КАТО ВТОРИТЕ БЪРЗИ,ИКОНОМИЧНИ СКЪПИ ТЪПКАНИ С ЕЛЕКТРОНИКА ПРАВЯТ ГОЛЯМ КЕФ И СМУЧАТ ЯКО ОТ ДЖОБА С ОБСЛУЖВАНЕ И РЕМОНТИ.НАЙ ГОЛЯМЯТА БЕЛЯ СА СУХИТЕ КУТИИ КОИТО НЕ СЕ ОБСЛУЖВАТ КАТО НА ФОЛКСА СПОРТВАГОНА ТЕ СА КАТО КАПСУЛИРАН АКУМОЛАТУР И УМИРАТ ВНЕЗАПНО НА ПЪТЯ ОКОЛО 100 000 .С ДВЕ ДУМИ ЗА НОВ АВТОМОБИЛ В ГАРАНЦИЯ И ПАК В ГАРАНЦИЯ АВТОМАТИКА Е СУПЕР ХУБАВО,ПОЛЕЗНО НЕЩО ДАВА ИКОНОМИЯ И МНОГО КЕФ.ЗА ВТОРА РЪКА-БЯГАЙ ДАЛЕКО КАКЪВТО И ДА Е ОСОБЕНО АКО Е РОБОТ ИЛИ ВАРИАТОР ДЕМЕК СЛЕД 2015 Г.

    Коментиран от #58

  • 46 Кольо

    17 2 Отговор
    много ми харесват аудитата, но старите а8 куатро много чупят кутии, на една приятелка с кю5 счупи на третата година, но тя го смени с още по новото...😁 аз сам с ваг само да допълня с ръчка. имах 500 сел w140 и той счупи автоматик(аз де😂) така че вс се троши

    Коментиран от #64

  • 47 Магаре с каручка

    13 3 Отговор
    И в ръката пръчка -перфектния авоматик за бг и отзад задължително емблема - по желание !
  • 48 123456

    3 7 Отговор

    До коментар #19 от "Хе хе":

    7 G tronic
  • 49 1111111111

    12 30 Отговор
    Японските коли освен, че са грозни, се оказа че са и с най-трошливите трансмисии. За нищо не стават.
  • 50 Баш Батка

    13 3 Отговор

    До коментар #39 от "DSG на БМВ":

    Кой е казал ,че има DSG на БМВ само не разбрах? Вземи научи буквите турч!
  • 51 БМВ Село

    0 3 Отговор

    До коментар #31 от "VAG group":

    Я пак го напиши ,че нещо не се разбра малко провансче?
  • 52 от протестиращ

    37 3 Отговор

    До коментар #5 от "име":

    Не знам дали за теб съм професор или не, но едно знам бях с кръвна група Ауди. До толкова бях фен, че неправих сметка колко съм похарчил по ремонти предимно по 2.5 тди после по 2.0 тди и 3.0 тди. Докато един ден теглих чертата, огледах се и видях, че има и други играчи на автомобилният пазар. На сляпо взех една е-класа 2.2 цди на 680 000 км за смешни пари. Карах я 2 години без никакви ядове продадох я човека още си я кара. От тогава само мерцедес пък, който иска така да го разбира. Може и да е по-пенсинерски и скучен автомобил и да не е толкова агресивен, но за надежност и изминати километри и спокойствие е на светлинни години пред аудито.

    Коментиран от #54

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Притежател

    11 10 Отговор

    До коментар #52 от "от протестиращ":

    Явно си случил на грохнали от каране коли пич 3.0 е здрав мотор. А 2,5 тди не го коментирам.

    Коментиран от #67

  • 55 Стига ва

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "реалиста":

    Мчи те при българските ва, тия дето Боку ги чука в Банкя ха ха ха
  • 56 кънчо корекция

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "кънчо от самоков":

    По-уместно Кънчо е да кажеш че върви като пушка,а не като змей.
  • 57 Ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гъзар тънкач с А8 на гаС":

    Нали )))) как? Как се кръстиш всеки месец след ремонтната фактура ще покажеш ли а хи хи
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Чук

    13 2 Отговор

    До коментар #5 от "име":

    Двата кенефа е супернадценен немски дарак!!!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Сникерс

    8 4 Отговор

    До коментар #22 от "Ндааа":

    Мноу му кефят газови тънкари с "жипове" от село
  • 62 Ха ха

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "VAG group":

    От миналата година в Лукойл!
  • 63 Тя тя

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Той":

    За без пари викаш хи хи
  • 64 Ха ха ха

    6 2 Отговор

    До коментар #46 от "Кольо":

    Те всг и Ауди слагат все различни кутии шъ ьнсйш, да им легне по- скъпо...смехурко
  • 65 Fito

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Той":

    Къде се преинсталира софтуера
  • 66 Blackthorn

    10 3 Отговор
    Това е американска класация. Европейската ще е пълна отгоре до долу с немски кочиняци.
  • 67 Choice

    16 2 Отговор

    До коментар #54 от "Притежател":

    2,0tdi малкия душегуб, 2,5tdi душегуба, 3,0tdi големия душегуб, 4,2tdi мастър душегуб... No comment

    Коментиран от #75

  • 68 Фау Ве

    19 3 Отговор
    Карам VW 1.5 TSI със 7-степенно DSG. Купих го по поръчка за мен ново преди повече от година. Очарован съм и от двигателя, и от скоростната кутия - перфектни. Обслужването на кутията е на 120к КМ - сменят се масло и филтър за общо около 600лв. в официален сервиз. Тия дето ги говорите "трошливите" са на автомобили с най-вероятно превъртени и минати 300-400к КМ, които са продадени точно преди да почнат сериозните проблеми и скъпите ремонти. Те немците не пасат трева да продават "перфектни" Аудита за без пари, ама това Бай Ганьо няма как да му увре кратуната, понеже и той иска да е гъзар за без пари, ама не става.

    Коментиран от #81

  • 69 БМВистът

    19 8 Отговор
    Като цяло Ауди е един от най Трошливите автомобили.Стеашни Кинефи са

    Коментиран от #91

  • 70 Шампиона

    9 9 Отговор
    Ауди са си боклуци!!Скорстните им кутии не стават за нищо, аз си карам вече пет години Cadillac cts-v и съм си много доволен!!:)
  • 71 Мамата

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "име":

    ЗАЩОТО Е ВЯРНО.АУДИ Е НАЙ ГОЛЕМИЯТ ЧУПЕЛНИК И ТО МНОГО СКЪП.НИКОГА ПОВЕЧЕ АУДИ 6 ГОДИНИ МИ СТИГАТ

    Коментиран от #73

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Светльо

    13 3 Отговор

    До коментар #71 от "Мамата":

    От 2010 имам Ауди А5 с мултитроник кутия.Взех колата на 20 000км от Италия ,сега е на 300 000км.Освен стандартна подръжка нищо не съм правил-масло двигател с филтри на всеки 15000км,кутия пак казвам мултитроник(дето ги водят уникални боклуци) на всеки 60 000км сменям маслото и филтите. Досега никакъв проблем. Ако всичките са толкова трошливи като моята направо са за оплакване .
    Форумните драскачи първо си купете коли и после коментирайте което се чупи и кое не.Ако всички автомобили се поддържат както трябва ,реално много е трудно да се счупят. Имах и Алфа 159 1.9тд .И нея я карах до 365000км без нито 1 проблем. На 260 000 смених демпферна шайба и комплект съединител с маховик(колата беше с ръчни скорости).Така, че няма смисъл да коментирам повече
  • 74 Имах A7

    1 8 Отговор

    До коментар #2 от "коло":

    Не е вярно! Имах А7 преди 2 години, карах го 18 месеца. Беше модел 2012 г. 3.0 tdi quattro. Ta като рекох да проверя при обслужването в сервиз нивото на маслото в ск кутия беше почти без масло! Лично аз му долях 5 л. Масло за авт. ск. кутия, карал съм го без масло 1г. И не мръдна. Така че никой да не говори глупости! Кутията на A7 е една от най здравите, аз съм жив свидетел!

    Коментиран от #84, #88

  • 75 Притежател

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "Choice":

    Може да си лалаш наизуст, важното е че си вярваш.
  • 76 Без глупости

    7 0 Отговор
    ..да погледнем чисто технически на проблема: Нисан-почти всичките модели по горе са с JATCO CVT трансмисия, която е най-евтина за производство,но с много малък живот (дават и приблизително 160000 км). Форд - точно този Фокус е с проблемната Powershift трансмисия ,която си е на Форд. Jeep- проблемната трансмисията е Ultradrive на Крайслер. Chevrolet Equinox - кахърната трнсмисия е Хидра-матик на GM.Засега фирмите които правят сами наистина здрави автомати са малко : Мерцедес, Мазда(Скайактив) и Ферари!Иначе най-добрите автомати в Света са два - ZF и Aisin, това се слага на повечето автомобили произведени в днешно време!ЗФ е лидер, но Аисин(Японски) са като чук, повечето им са с доживотна гаранция и издържат целия живот на автомобила,многократно доказано!ЗФ са най-технологично напредналите, но са сложни и оттам идват повечето им проблеми.
  • 77 Емил

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Хехе":

    Галош си и галош ще си останеш
  • 78 Учудения

    5 2 Отговор
    Не знаех че има толкова много професори в България

    Коментиран от #80

  • 79 Фен на ауди

    1 4 Отговор
    Ауди перфектен автонобил
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Баш Батка

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Фау Ве":

    Много добра комбинация е 1.5 с DSG, динамика и икономия а кутията не се разбира кога сменя.
  • 82 Павката

    2 0 Отговор
    Audi VW са кралете в чупенето на авт. ск. кутии :)
  • 83 Сенко

    0 0 Отговор
    Опел Зафира и като цяло всички автомати на Опел между 2002 и 2014. Кутиите са японски на Aisin, обаче нещо не са ги направили добре. Уплътненията се късат, частички влизат вътре и става мармалад. Освен това ремонта е мега скъп, щото няма части, пък не съвпадат и отделните серийни партиди и няма съвместимост. Кутиите на БМВ, както и на Ролс Ройс и други от групата са ZF от Фридрихсхафен. Те правят и ролс ройс двигателите на самолетите, тъй че според мен са надеждни.
  • 84 НИК

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Имах A7":

    На куатрото е здрав защото е ZF като на BMW
  • 85 БМW ФЕN

    0 1 Отговор
    Аз да задам един въпрос на професорите против кутиите на Ауди !? Вашите обслужвали ли сте ги въобще или някой от Инглощад ви е казал че не се обслужват докато неги оплюете ??? А и какво разбирате под ОБСЛУЖВАНЕ?
  • 86 Сентра

    1 0 Отговор
    Този модел на Нисан Сентра е бюджетен цената е колкото Дачия но е класи по добър.Повечето коли са сметнати до към 150 000 километра и после нова
  • 87 От личен опит

    3 0 Отговор
    CVT и DSG на Ваг.... олеле майко да не чува човек. Ако сте мазохисти с кинти това са колите. 5 и 6 степенните автомати на бмв от 98 до 2006 играеш на тото. Може да попаднеш на сполучлив или на такъв правен в петък преди Коледа. Лично на мен ми се падна един от петъчните. И все пак до сега в сервиза при нас за 6 години имаме само едно бмв дошло за кутия. На мерцедес 7g троника до 20 октомври 2006 имаше проблем със софтуера. След това проблема е решен. Имах цлс 2007 и в момента е клас 2010 за проблем с автомат не съм и сънувал, както и какъвто и да е друг голям проблем. Ноооо масло и филтър се сменят по часовник. Сервиза ни е пълен с аудита като почнеш от 2004 та стигнеш до 2012-2013 а5 и а7 дето по принцип си струват по една чанта пари и са коли на по няма и 150к км.
  • 88 Живко Абрашев

    4 0 Отговор

    До коментар #74 от "Имах A7":

    И как точно провери нивото на маслото на кутията? Само питам. Щото за първи път чуван на автомат да му липсват 5 кила масло и да върви. Няма такъв филм брат, на аудио специално, ако маслото е малко под нивото или над него автомата не тръгва. Не знам как успя да му налееш 5л ти си някъде извънземен честно
  • 89 Ragaci vsicko

    1 0 Отговор
    Volvo sa beton
  • 90 Hanne

    1 0 Отговор
    Абсолютно ненужна тема. Както и останалите, базирани на модели автомобили за САЩ. Ако публикувате нещо, да е за популярните в Европа автомобили.
  • 91 Эвтим

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "БМВистът":

    Да големи утрошляци са а иначе ауДистите плюят по бмвтата и мерцедесите
  • 92 Хаха

    0 0 Отговор
    Нищо не разбирате от коли, ауди е най-големият утрошляк и го няма в класацията