Отидете към основна версия

5 674 15

Tata вече продава автомобилите си в балони

  • tata-
  • safety bubble-
  • коронавирус-
  • епидемия

Индийската компания Tata Motors изобрети нов начин за търговия с автомобили в условията на пандемия. До предаването им на купувачите колите се съхраняват в пластмасови балони, наречени Safety Bubble ("Обезопасяващ мехур").

Надуваемият прозрачен "гараж" трябва да ограничи контакта между работниците в представителствата на Tata и автомобила. Така според индийците се намалява рискът от предаване на инфекцията на купувача.

Компанията започна кампания под името Sanitized by Tata Motors още през август, напомня Autocar India. Тя предвижда пълна дезинфекция на автомобила преди продажбата му и още редица мерки за ограничаване на преките физически контакти между персонала в представителствата и купувачите. Safety Bubble е поредното допълнение към програмата.

По данни на университета "Джонс Хопкинс" Индия заема второ място по брой заболели от коронавирус - 9.5 млн. души. Страната отстъпва единствено на САЩ, където болните от COVID-19 достигнаха 13.2 млн.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 8 гласа.

Свързани новини