Както наскоро ви информирахме, новите AMG-та ще бъдат оборудвани с хибридно задвижване, като при най-мощните изпълнения, то ще бъде осигурено от 4.0-литров V8 бензинов двигател, който ще отговаря за предната ос и електромотор с 201 конски сили, който ще задвижва задните гуми.
Подобна конфигурация, но с 2.0-литров четирицилиндров двигател ще видим и при новото C63 AMG, което се очаква да дебютира съвсем скоро. Покрай подготовката за премиерата на новите хибридни AMG-та, германската компания разкри и интересни подробности относно зареждането на батерията.
Както най-вероятно знаете, по-голямата част от електрифицираните автомобили предлагат рекупериране на енергията или с други думи, батерията се зарежда, когато натискате спирачките или пък се спускате по наклон. Изглежда от спортната дивизия на Mercedes са открили и интересен начин по който това да се случва, а именно когато дрифтите. Излишната енергия, която се осигурява от гумите при така нареченото пързаляне, бива връщана към батерията и по този начин тя се зарежда и допринася за по-голям пробег.