Last news in Fakti

31 Март, 2021 11:10 5 785 14

Mercedes разкри мощността на четирицилиндровото C63 AMG

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • gt-
  • c-klasse-
  • c63

Германската компания даде повече информация за хибридните АMG-та

Mercedes разкри мощността на четирицилиндровото C63 AMG - 1
Снимки: Mercedes

Както вече няколко пъти ви информирахме, най-мощните модели на Mercedes ще бъдат задвижвани от хибридна сила, която ще комбинира бензинов двигател и електромотор, който да повиши значително характеристиките на автомобилите в които ще се използва, като същевременно покрива екологичните изисквания.

След като слуховете за четирицилиндрова C-Klasse AMG бяха потвърдени, по-рано днес от Mercedes разкриха и повече информация какви ще са техническите характеристики на най-мощната "цедка". Бензиновият мотор е с обем от 2.0 литра и е взаимстван от А45 AMG, но тук е монтиран надлъжно и модифициран, за да достигне мощност от 442 конски сили.

В задната част може да се намери електромотор, който генерира 201 конски сили и е свързан с двустепенна трансмисия, подобна на тази при Porsche Taycan. Втората скорост се включва при скорост над 140км/ч, за по-добро ускорение. Въртящият момент от 320 нютон метра се предава към задните колела чрез диференциал с ограничено приплъзване, но при нужда, част от него може да бъде отдаван и към предните колела.

Сумарната мощност на двата мотора достига 553 конски сили, а от Mercedes обещават новото C63 да „превъзхожда сравними автомобили с V8 двигатели без хибридно задвижване“. За сега не се споделят данни относно екологията и колко километра ще може да изминат автомобилите с едно зареждане, но едва ли много от хората се интересуват от тях в момента.

От германската компания разкриха и повече информация за най-мощното AMG GT 4 Door AMG 73e, което освен доста дълго име, разполага със същата конфигурация електромотор в задната част, но и с 4.0-литров осмак в предната. Сумарната мощност, генерирана от хибридното задвижване ще е точно 804 конски сили, а максималният въртящ момент ще достига 1000 нютон метра. Благодарение на тези данни, ускорението до 100км/ч. ще отнема под 3 секунди след старт от място.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дявола

    34 26 Отговор
    Няма по-добри от Мерцедес

    Коментиран от #3, #10, #14

  • 2 Тричко

    31 4 Отговор
    С 440 к.с. от 2 литра обем мога да се пусна във WRC. Само дето накрая на сезона ще сменям двигателя.
  • 3 пробвай пак

    25 18 Отговор

    До коментар #1 от "дявола":

    BMW от 1,5 литра през 1980 г. вадеха 1000 к.с. във F1

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 4 Луд

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "пробвай пак":

    Прав си.Ами монтирай си такъв мотор в твойта кола.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 1234

    23 2 Отговор

    До коментар #3 от "пробвай пак":

    Да, и двигателт едва изкарваше 1 състезание. По добро от 5 л атмосферно няма, хем върви, надеждно, просто за обслужване.харчи, но става и на газ

    Коментиран от #8

  • 7 Jack Bauer

    9 0 Отговор
    А бе да слагат направо 1.6л. двигател от болида им във F1 и да се приключва работата. Този 2.0л. е много голям, няма да отговаря на новите EU Еко норми ...
  • 8 onq s konq

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "1234":

    Може ли бай Ганю да не си вземе американска тупалка за да се покаже колко стотинки е заработил и да не й сложи газчица ...

    Коментиран от #13

  • 9 ники

    3 3 Отговор
    Мерцедес личните автомобили е девиза ако не знаете да ви кажа нали
  • 10 Komapak

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "дявола":

    Ако разполагаше Кристиан фон Кьонигсег с ресурса на мерцедес щяха да му дишат прахта. Ама името продава, без да има нещо съществено под него. Справка, служебния ни ван мерцедес на 15000км вече два пъти влезе в сервиз заради скапаната си електроника. Ами като не можете да се справите май е по-добре за името да минете на аналогова. Там поне са доказано добри.
  • 11 миксер

    2 4 Отговор
    Ами те могат да решат да направят V8 с 20 коня и да кажат че електрическо колело го превъзхожда.
    В момента C63 става над 700 коня БЕЗ никакъв проблем с много малко тунинг.
    Тоя миксер вече е надут яко. За още мощност всичко трябва да му сменяш.
  • 12 Иван

    1 0 Отговор
    С63 става 650 не 550...
  • 13 Докато

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    хрупаш в обора, вземи и научи граматиката и правописа, че вече не си и смешен...
  • 14 инж Химик

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "дявола":

    А за Рено кво ще кажеш? И преди да кажеш , че е кенеф - сети се , че А-класата е с двигатели Рено.
    2 литра = 450 коня - тва е пълна олигофрения.