Отидете към основна версия

1 654 1

Linkedin проучва организирането на платени онлайн събития

  • linkedin-
  • социална мрежа-
  • пандемия-
  • виртуални събития

Социалната мрежа започна да предлага лично и онлайн планиране на събития през 2018 г. и я усъвършенства през пандемията

Снимка: Shutterstock

Социалната мрежа за професионални бизнес контакти LinkedIn тества идеята да позволи на потребителите да плащат за виртуални събития, хоствани на нейната платформа, като потенциално създава нов генератор на приходи както за социалната мрежа, така и за нейните потребители, предава Bloomberg.

Тестът включва малка група потребители и компанията не е решила дали да го разпространи по-широко, се казва в изявление от понеделник от Microsoft Corp., компанията майка на платформата. LinkedIn все още проучва подхода, включително колко пари ще прибира от домакините и дали въобще да ги таксува.

Този ход се базира на растежа на LinkedIn Events, програма, която по време на пандемията увеличи силно популярността си. 21 млн. души са присъствали поне на едно от събитията на платформата през 2020 г., съобщиха от компанията.

„Продължаваме да се учим от обратната връзка на членове и клиенти и да тестваме нови начини за подобряване на практическата работа“, се казва в изявлението на LinkedIn. „Като част от всичко това проучваме възможностите за плащания в продукта Events въз основа на обратна връзка от организаторите на събития“.

LinkedIn, която започна да предлага лично и онлайн планиране на събития чрез своята платформа през 2018 г., усъвършенства системата по време на пандемията. Тя добави възможността за видео предаване на живо през миналата година, за да се справи по-добре с виртуалните събития. По-рано през тази година LinkedIn започна да предлага на домакините възможността да рекламират своите събития.

Компанията заяви, че проучва други нови функции - освен потенциално зареждане с пари - за да улесни домакинствата на събития.

Плановете на LinkedIn бяха разкрити от кода, скрит в бета версия на предстояща актуализация на приложението на компанията за iPhone. Кодът се отнася за управление на плащания, продажба на билети и генериране на приходи като домакин. Той също така би дал възможността на потребителите да купуват билети.

„Излизайки от това събитие, ще загубите публикацията си и билетът ви няма да бъде възстановен“, гласи планирано съобщение за системата. „Ако имате въпроси, моля, свържете се с организатора“.

Изтичания в кодовете разкриха предстоящи функции и на Robinhood Markets Inc., Peloton Interactive Inc., Facebook Inc., Square Inc. и други големи компании.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Свързани новини