Моделът, който бе представен наскоро и за който вече ви разказахме, ще отбележи пазарната си премиера като ID.5 със задвижване на задните колела и мощност във варианти 128 кВт (174 к.с.) и 150 кВт (204 к.с.), но и като ID.5 GTX със система за електрическо двойно предаване и максимална мощност 200 кВт (299 к.с.). Ето и няколко любопитни акцента за системата за задвижвание и за силовите агрегати.
• Най-новата електронна платформа и поколение 3.0 на софтуера – високоефективен хардуер и софтуер от последно поколение, позволяващи безжични ОТА актуализации и ъпгрейд. Клиентът може да добавя допълнителни функции след покупката.
• Задно предаване с двигател на задния мост. Разположените отзад електрически двигатели с мощност 128 кВт (174 к.с.) при версията ID.5 Pro и 150 кВт (204 к.с.) при ID.5 Pro Performance осигуряват впечатляваща мощност.
• Двумоторна система за двойно предаване. Топверсията ID.5 GTX ползва електродвигатели на двата моста за максимално сцепление. Максимална мощност 220 кВт (299 к.с.). 0–100 км/ч за 6,3 секунди, максимална скорост 180 км/ч.
• Три варианта по отношение на двигателите, една акумулаторна батерия. Голяма батерия с капацитет 77 кВтч за ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance и ID.5 GTX.
• Автономен пробег, достатъчен за дълги пътувания – прогнозният пробег на ID.5 с едно зареждане е до 520 км (според WLTP). Високата максимална мощност на зареждане от 135 кВт (стандартно) осигурява кратки престои при зареждане.
• Динамична ходова част с отлично балансирани характеристики – Управлението на задвижването и ходовата част работят в тясно взаимодействие и позволяват постигането на оптимален баланс на комфорт, динамика и безопасност в поведението на пътя. По избор: Прогресивно управление и регулирана DCC ходова част.
• Интелигентно зареждане с двупосочно зареждане по избор – Новите модели предлагат интелигентен енергиен мениджмънт и автоматична регистрация в зарядните станции както в домашни условия, така и на път. След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия.