15 Септември, 2021 11:14 4 122 44

VW ще задмине Tesla при електромобилите още през 2025 година

  • vw-
  • volkswagen-
  • id-
  • tesla

Твърдението е на анализатор от LMC Automotive

VW ще задмине Tesla при електромобилите още през 2025 година - 1

Volkswagen не крие намеренията си да се превърне в бранда с най-много продавани автомобили на ток, като за целта германците ще трябва да изпреварят Tesla и да вземат първото място от тях. Изпълнителният директор на VW Group също вярва, че това ще се случи скоро и дори се пошегува с Tesla в социалната мрежа Twitter, където Мъск е често срещан.

Хърбърт Дийс се присъедини към Twitter и заяви, че е в социалната мрежа, за да вземе част от пазара на Мъск. Той допълни още, че ID.3 и e-tron вече са спечелили първите си пазари в Европа.

Според анализатор от LMC Automotive, VW вече е по пътя да задмине Tesla по разпространение на световния пазар, като това ще се случи до 2025 година. Въпреки, че това е трудна прогноза, тъй като в момента Tesla е в процес на построяване на две нови фабрики, които трябва да заработят до края на 2021 година.

VW ще задмине Tesla при електромобилите още през 2025 година

Плановете на Volkswagen Group пък включват представянето на 70 нови електрически возила до 2030 година, което дава голямо предимство на германската марка да достигне и изпревари Tesla.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 джърмън пауър

    12 25 Отговор
    Германците са си германци, винаги са номер едно в технологиите!

    Коментиран от #2, #4, #6, #43

  • 2 факт

    20 5 Отговор

    До коментар #1 от "джърмън пауър":

    И защо да приема това твърдение за истина на базата на какво е направен този анализ и на каква база са направили това заключение немците са пропагандна нация ние ние ние а са едно нищо
  • 3 ТОЗ

    27 4 Отговор
    Те както са в състояние пред фалит, с големи проблеми с качеството на всички дъщерни фирми, със сигурност ще са номер 1 по дефектни автомобили. Не разбраха ,че да правиш елмобили и хибриди никак не е лесно.Само дизели имаха прилични.Ама имаше и доста по-добри.Пълен провал в бензиновия даунсайзинг. Приказки,приказки и самореклама.Но милиони се хващат
  • 4 гост

    28 6 Отговор

    До коментар #1 от "джърмън пауър":

    Когато в Америка произвеждаха СЕРИЙНО 16 цилиндрови Кадилаци по 6 метра в Германия се произвеждаха триколки и тротинетки ! Дженерал Моторс беше 75 (седемдесет и пет) години несменяем производител номер 1 , Фолксваген не издържа и 5 и то с цената на дългове , които и в момента го държат на косъм от фалит !!! Немските производители винаги са били мноооого прехвалена стока !
  • 5 гост

    20 7 Отговор
    НИКОГА няма да настигне Тесла Фолксваген , да не говорим да изпревари !! И това не е въпрос на модели , ако ще не 70 , а 170 нови модела да изкара , като всичките не стават все тая !!! А те не стават , щото всичките отвътре са еднакви боклуци с друга външност и емблема , ама хората вече не са слепи !!! Фолксваген официално призна , че е осигурил ПО-МАЛКО от 1 милион батерии годишно за ВСИЧКИ марки от концерна за следващите поне 5 години , а Тесла ще задмине тая бройка още тая година , а догодина почти ще я удвои , да не говорим за 2025 , мечти и надежди за реклама и оправдание на шефските заплати на оядените бюрократи на държавна служба във Фолксваген !

    Коментиран от #7, #9, #11, #25

  • 6 Тъй ли?

    20 5 Отговор

    До коментар #1 от "джърмън пауър":

    Те ако бяха върховни в технологиите,нямаше да загубят две световни войни!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Може и да може

    15 5 Отговор
    Единственото,което крепи немското автомобилостроене е национализма!Единствено в Германия,Австрия и България (съюзници в световните войни) се тупкат в гърдите,че са си купили Дойч!

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #8 от "Може и да може":

    Все пак европейския автомобилен пазар е над 16 милиона годишно , от които немския е 3-3,5 милиона , а австрийския под милион ! Не случайно напоследък Стелантис , Рено и ПСА изкарват най-продаваните модели в Европа !

    Коментиран от #12

  • 11 Зомби

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да се обзаложим ли че тази година няма да мине 1 мил. А ФВ заедно с хибридите ще са на под 150 000 зад тях? И това само за тази година?
    А ако ФВ са еднакви незнам какво да кажа за Тесла, Тесла си е една и съща от 2012 досега.

    Коментиран от #13

  • 12 Китай

    4 5 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Тесла в момента води заради Китай. Там все още освен Тесла другите не могат да стъпят. Първа ФВ започна да продава добри бройки.

    Коментиран от #14, #17

  • 13 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #11 от "Зомби":

    И какво ме интересуват тъпите ти хибриди , дето между другото са повече от половината на тия дето се хвалиш с тях ??? 10 такива имат общо батерия колкото един истински електромобил !! Ако с такива ще се хвалиш , по-добре направо хвърляй кърпата , скоро ще закриват заводи направо , хахахах !!

    Коментиран от #15

  • 14 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #12 от "Китай":

    Тесла и в момента и винаги е водила и ще води , защото имаше акъла да си осигури поне 10 години преднина !!! И в технологиите и в производството !!!! И само след две седмици ще го докаже за трети път само за тая година !!! И по всички статистики е продала общо колкото не Фолксваген , а следващите ТРИМА производители в света !!! И разликата само се УВЕЛИЧАВА !! А след пускането на новите два завода ще стане просто покъртителна !!! Докарваща инфаркти на такива като теб !

    Коментиран от #16, #18

  • 15 Зомби

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Те не са ли коли, всъщност трябва да гледаш общо продадени коли, но айде от мен да мине. ФВ си имат план и плавно преминават от ДВГ в ЕВ. В момента единствено в Китай изостават сериозно, но бавно ще наваксат и там.

    Коментиран от #22

  • 16 Китай

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    А дали е така а дали е така?
    Това е за Китай а не за света. Да в Китай продава много но в световен мащаб дори и в САЩ другите започват да ги настигат.

    Коментиран от #20

  • 17 рено ентусиаст

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "Китай":

    На теб ясно ли ти е че основен клиент на ФВ са самите работници в кампанията и дилърите и държавните структури а не частни независими клиенти.
    Тоест ФВ е неконкурентен.

    Коментиран от #19

  • 18 Грета Тунберг

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Предпочитам Тесла, скъпи.
  • 19 Китай

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "рено ентусиаст":

    Ахаааа и това вчера в полунощ ти звънна Мъск да ти го каже ли? Смешни ставате, като от безсилие вадите аргументи от пръстите си. Основните клиенти пък на Тесла са извънземни и рептили😊.
  • 20 Хахахаха

    0 5 Отговор

    До коментар #16 от "Китай":

    И в каква част от света е Тесла на пазара? ФВ продава навсякъде, а Тесла за сега няма магазини и вериги на всички пазари! Така че имат още мноооого потенциал!

    Коментиран от #21

  • 21 Китай

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Хахахаха":

    Ти не си добре, за ел коли Където е Тесла там е и ФВ даже ФВ е напред в Китай.

    Коментиран от #23

  • 22 Какви хибриди

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "Зомби":

    Не прочете ли че статията е за чисти електромобили и нищо друго и само по това Volkswagen ще се опитва да задминава Тесла, в противен случай статията трябваше да бъде кога продажбите на Тесла ще станат повече от общите продажби на Volkswagen или Volkswagen group. Аз залагам че през 2025 година, или година две по-късно, Тесла ще продава повече автомобили от Volkswagen независимо от задвижването.
  • 23 То някой не е добре наистина

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "Китай":

    Например този който твърди че Тесла има представителства в България, Volkswagen само в България има повече представителства отколкото Тесла в цяла Европа. Ще отвори нови представителства, чак когато има производствен капацитет да задоволи търсенето на настоящите пазари, защото в момента се чака по пет-шест месеца.

    Коментиран от #24

  • 24 Китай

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "То някой не е добре наистина":

    За миналата гидина има 1М продадени EV на фолцваген само в България!!!
  • 25 хо ха

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    не пишете вече такива статий че гост ще получи инфаркт
  • 26 Страхотна стратегия

    3 2 Отговор
    Значи са се приготвили да произвеждат 70 модела електромобила за да бият четирите модела на Тесла по продажби! Страхотна стратегия са измислили, нямам думи. Още сега не могат да я изпреварят когато продават по-евтини модели от нея, а си представям какво ще се случи през 2025 година, когато Тесла вече ще продава евтиния си Тесла модел 2, а Volkswagen няма да има батерии дори със 70-те модела общо да победи продажбите само на модел 2. На тях име трудна прогнозата за двете нови фабрики, при положение че не са изминали дори две години от началото на строежа им, но си правят прогнози за след четири години, без да знаят Тесла още колко фабрики ще построи дотогава.

    Коментиран от #27

  • 27 Зомби

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Страхотна стратегия":

    А ти знаеш ли колко фабрики има ФВ??? Сигурно има само една в която произвежда 10М автомобили! То бива да си неграмотен ама чак пък такава фенщина.

    Коментиран от #28

  • 28 Зомби си та дрънкаш

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Зомби":

    Volkswagen даже не може да си помечтае да произведе 10 милиона автомобила, а Тесла си е поставила цел 20 милиона за 2030-та година и вече е осигурила договори за доставки на материали за батерии за толкова автомобили.

    Коментиран от #29

  • 29 Зомби

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Зомби си та дрънкаш":

    Няма какво да мечтае тя вече ги произвежда😊.

    Коментиран от #33

  • 30 бай Даньо

    3 3 Отговор
    не съм фен Тесла , но никой няма да задмине Тесла при електромобилите. Тесла е синоним на електромобил. Ако някой все пак ги задмине са или Тойота или някой от идващите китайски марки . Не изглежда сериозно да слагаме Фолксваген в тая голяма картина дори.

    Коментиран от #32

  • 31 Дедо

    1 3 Отговор
    нито един германски електрокар няма от къде да зареди ток, ако спрат газовите електроцентрали ... сещате ли се кой и от къде ще управлява возилата
  • 32 Ох на дядовото

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "бай Даньо":

    И как точно си представяш Toyota да застигне Тесла при продажбите на електромобили като все още не е започнала да продава електромобили? Шефа на Toyota ненавижда електромобилите и докато не го изритат от борда, Toyota няма да произвежда електромобили. А продажбите на Toyota вече започнаха да се сриват, защото светът преминава към електромобили, като тенденцията ще се задълбочава, така че изритването ще е скоро.

    Коментиран от #38

  • 33 Абе зомби

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Зомби":

    Миналата година Тесла продаде половин милион автомобила. Тази година около милион. Дори да си запази само планираните 50% ръст за следващите пет години ще продава колкото в момента продава Volkswagen. И понеже си зомби, Volkswagen не е Volkswagen group и Volkswagen group не е Volkswagen. Не бъркай София с България! Колко автомобила произведе Volkswagen за 2020 година? Коя година са произвеждали по 10 милиона автомобила?

    Коментиран от #34

  • 34 Зомби

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "Абе зомби":

    ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ аз тази година вдигам от лежанка 100 кг догодина 200 а след 5 години 500! Тези числа за нищо ги нямате. В най-добрите години тойота не е продавала повече от 11М ти изведнъж ги удвои😊😊😊. Лапешка работа. И също говорим за фирми а не за марки така че си траи и си пиши ЩЕ Е ЩЕ ЩЕ ЩЕ обаче ФВ идва и е точно зад завоя. А и другите не спат.

    Коментиран от #35

  • 35 Какво ЩЕ в миналото бе мушморок

    3 4 Отговор

    До коментар #34 от "Зомби":

    Кажи ми през коя година в миналото Volkswagen произведе 10 милиона автомобила?

    Също така, времето в което Тесла произведе половин милион автомобила за 2021 година вече е в миналото, а не е ЩЕ, въпреки че все още е септември месец.

    От няколко месеца в миналото, Тесла е натрупала заявки които не може да изпълни до 2022 година, заради недостатъчен производствен капацитет, но двата завода вече са построени и този в Тексас започна тестово производство и настройки на линиите. Ако погледнем назад, а не ЩЕ за последните 6 години Тесла твърдо поддържа ПОВЕЧЕ от 50% среден ръст на продажбите от 2014 година насам и тенденцията остава същата без изгледи ръста да намалява. С колко процента са се увеличили средно продажбите на Volkswagen за последните пет години и какви са тенденциите? Има ли дори някакъв шанс продажбите им да се увеличат през следващите години, защото аз не виждам, а и никой от ръководството не вижда за да го твърди. Както виждаш променят задвижване, но не и общите продажби, за разлика от Тесла. Вече 100 пъти питам през коя година или при колко милиона продажби смяташ, че ще спре 50-процентния ръст, след като не си съгласен за 20 милиона и 2030 година

    Коментиран от #37

  • 36 Хухуху

    4 0 Отговор
    АКО ТЕСЛАТА НЕ СА ФАЛИРАЛИ ДО ТОГАВА И БАЛОНА Е ГРЪМНАЛ
  • 37 Зомби

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Какво ЩЕ в миналото бе мушморок":

    Ти не виждаш ама ФВ увеличава продажбите на ЕВ с такъв темп като Тесла така че зомбито не виждало, съвсем логично.
  • 38 бай Даньо

    0 3 Отговор

    До коментар #32 от "Ох на дядовото":

    Ето видя ли че може. Поставил си си сам въпроса и даже си намерил отговора. Нещо ще се промени в Тойота когато му дойде времето. А времето е когато електромибилите са всъщност печеливш бизнес не източване на държавни дотации... Тесла няма много шанс в дългосрочен план защото с всяка технология която стане рутина Тойота ще произведат по добър продукт , дори технологията да дойде от Америка от където между впрочем всичко идва. А вече не са само Тойота в тая игра ами и китайците са добри и корейците в произвеждане на качествен продукт ако е рутина . Силата на всяка американска компания е само до иновейшъна, продукшъна е мале мила качество, оти работната ръка е белия реднек или чолосите от иист ЛА.

    Коментиран от #40, #41

  • 39 TSLA®

    0 3 Отговор
    Какво да направи? Да настигне някой, който е с 10 години отпред? Абе вие бъркате мерните единици за време и разстояние.
  • 40 Зомби

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "бай Даньо":

    Напротив точно Ли-йо батерия идва от Япония. А Тесла се появи когато тези батерии започнаха да се влагат в лаптопи, телефони, винтоверти, играчки и какво ли не.
  • 41 Ох на дядовото

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "бай Даньо":

    Зомбито вече ти е отговорил. Получава се точно обратното. Когато производството на литиево-йонни батерии стана рутина, Тесла започна да прави най-добрите електромобили с тях. Тесла реално не е измислила нищо, но въпреки това променя автомобилната история, защото подобрява използването на отдавна измислени неща. Не е измислила леенето под налягане, но ще са първите които ще го използват за отливане на цялото шаси само от 2 гигантски части, Съединени с помощта на батерията, чиито корпус също е отлят по тази технология вместо от огънати и заварени ламарини, като по този начин значително се намалява теглото на целия автомобил, става значително по-здрав, точността на размерите и съответно фугите значително се подобрява и не оставя място за човешки грешки, като в същото време производството става много по-бързо и евтино.

    Както виждаш Toyota се гордеят че произвеждат евтини автомобили, благодарение на пестенето на материали използвайки стари технологии на други производители, а Тесла се гордее, че постига същото с използването на нови и скъпи технологии за производство, които никой досега не е използвал. Кой ли има по-голям шанс за успех?
  • 42 Христо

    0 0 Отговор
    Като е ясно, че за повечето хора "ще задмине" означава, че ще изпревари на магистралата. И то ще бъде тунингованата версия, от някой от собствениците състезатели-камикадзета, на някоя от 70-те произведени бройки. Следователно срокът на събитието е зададен оптимистично.
  • 43 Край

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "джърмън пауър":

    Това дето дедо ти ти е разправял за германците и колите вече не важи.
    Като си купиш немски телевизор, немски телефон, немски компютър, таблет или барем климатик тогава ще разбараш колко са далече германците от високите технологии.
    А за немски самолет или проект в космоса и дума не може да става.
    Да ти кажа що е така. Щото са загубили втората световна война. Тези технологии и производства са им забранени.
    Ел колите стават задължителни за да спрат колите да се правят в Германия.
  • 44 ивелин

    1 0 Отговор
    Изглежда Ханс"а не осъзнава ,че в ИТ технологии са много назад. Те живят в миналото и си въобразяват ,че ще продължават по- същият начин да са лидери.