Екоактивисти поеха отговорност за хакването на над 400 билборда на BMW и Toyota в Европа. Рекламните пана на двете компании бяха заменени от подигравателни реклами свързани с големите SUV-та на двата бранда и техните автомобили с ДВГ. Рекламите са били разположени във Франция, Германия, Англия и Белгия, като повечето от тях са били съсредоточени около Брюксел, където се провежда автомобилно изложение в момента.
Активистите се противопоставят и на големите кросоувъри, дори те да разчитат на електричество за своето задвижване. Те твърдят, че колкото по-големи са превозните средства, толкова по-голяма е опасността за пешеходците и „задръстването“ на малките градове в Европа. Няколко дизайнери се похвалиха с направените от тях фалшиви реклами като публикуваха своите творения в Twitter.