Отидете към основна версия

7 900 6

13-литров дизел: последният дизелов двигател на MAN

  • man-
  • дизелов двигател-
  • камиони

Агрегатът ще бъде произвеждан в новия завод в Нюрнберг

В Нюрнберг в края на март завърши изграждането на усъвършенстван производствен цех, наречен Сommon Base Engine, който е проектиран и създаден за производство на нови силови агрегати за камиони на Traton Group.

Работата отнема 15 месеца и 170 милиона евро инвестиции. В сградата с площ от 23 000 квадратни метра, след инсталирането на необходимото оборудване, от 2024 година ще бъде установено производството на иновационния 13-литров дизелов двигател от следващо поколение. Това обаче ще бъде последният, напълно нов дизелов двигател за Traton Group и по-специално за камионите MAN.

Иначе, силовият агрегат се характеризира с подобрена горивна ефективност и съответно екологичност. Имайте предвид, че MAN Truck & Bus SE също се придържа към екологичната си стратегия - да увеличи дела на превозните средства с нулеви вредни емисии до 50% до 2030 г. Дизеловите двигатели ще се предлагат на някои пазари извън Европа, както и на камиони с повишена проходимост.

През 2022 г. MAN Truck & Bus SE отвори фабрика за производство на акумулаторни батерии в Нюрнберг, която ще ги доставя на фабриката в Мюнхен, където от 2024 г. ще започне сглобяването на изцяло електрически камиони. Затова новият обект в Нюрнберг, който ще позволи разкриването на 160 работни места, ще участва в производството на силови агрегати от два типа - двигатели с вътрешно горене и напълно електрически.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 16 гласа.

Свързани новини