Едва ли някой може да отрече, че технологиите навлязоха в автомобилите изключително бързо през последните години и макар това да се прави за доброто на шофьора и пътниците, то се оказва, че не всички го искат. Ново проучване на Alfa Romeo показва, че по-голямата част от техните купувачи всъщност не искат това, а дори напротив.
В разговор с Autocar шефът на италианския автомобилен производител Жан-Филип Импарато заяви, че бъдещите модели няма да получат огромни екрани: "Разбира се, уважавам това, което Mercedes прави с дигиталните си технологии, но моите клиенти не търсят в автомобилите си метрови екрани за инфотейнмънт или 200 дигитални системи за подпомагане, които да включват и изключват." Той продължи, че типичният купувач на Alfa не иска да знае какво ще бъде времето след три седмици, тъй като просто иска да кара автомобила си.
Imparato споменава, че "cannocchiale", дизайнът на таблото, който компанията използва в момента, ще остане, допълнено от голям head-up дисплей. Интересно е, че висшият мениджър на Alfa Romeo спомена, че HUD може да проектира "автомобилен призрак", за да помогне на водача да позиционира по-добре автомобила на пътя. Той добави, че първият модел, който ще получи ново оформление на арматурното табло, е планиран да излезе през 2025 г. и ще възприеме електрическата архитектура STLA Brain.
По стандартите за 2023 г. екраните, предлагани от Alfa Romeo, са сравнително малки, като се има предвид, че Giulia и Stelvio имат 8,8-инчови дисплеи, докато Tonale получава 10,25-инчов инфотейнмънт екран. И трите автомобила разполагат с 12,3-инчов дигитален километраж.