Едва ли някой може да отрече, че технологиите навлязоха в автомобилите изключително бързо през последните години и макар това да се прави за доброто на шофьора и пътниците, то се оказва, че не всички го искат. Ново проучване на Alfa Romeo показва, че по-голямата част от техните купувачи всъщност не искат това, а дори напротив.
В разговор с Autocar шефът на италианския автомобилен производител Жан-Филип Импарато заяви, че бъдещите модели няма да получат огромни екрани: "Разбира се, уважавам това, което Mercedes прави с дигиталните си технологии, но моите клиенти не търсят в автомобилите си метрови екрани за инфотейнмънт или 200 дигитални системи за подпомагане, които да включват и изключват." Той продължи, че типичният купувач на Alfa не иска да знае какво ще бъде времето след три седмици, тъй като просто иска да кара автомобила си.
Imparato споменава, че "cannocchiale", дизайнът на таблото, който компанията използва в момента, ще остане, допълнено от голям head-up дисплей. Интересно е, че висшият мениджър на Alfa Romeo спомена, че HUD може да проектира "автомобилен призрак", за да помогне на водача да позиционира по-добре автомобила на пътя. Той добави, че първият модел, който ще получи ново оформление на арматурното табло, е планиран да излезе през 2025 г. и ще възприеме електрическата архитектура STLA Brain.
По стандартите за 2023 г. екраните, предлагани от Alfa Romeo, са сравнително малки, като се има предвид, че Giulia и Stelvio имат 8,8-инчови дисплеи, докато Tonale получава 10,25-инчов инфотейнмънт екран. И трите автомобила разполагат с 12,3-инчов дигитален километраж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 паркет
12:21 19.07.2023
2 Пепи
12:22 19.07.2023
3 съдията Дред
Коментиран от #8, #10
12:28 19.07.2023
4 и те така
12:32 19.07.2023
5 Механик
Всички си приличат. Гледаш отзад пише "Мерцедес", отваряш капака, отдолу Форд. Сядаш зад волана, киносалон. Потегляш и някаква система ти внася корекции. Искаш да изпревариш, ама то не ти дава. Искаш да намалиш, то пак не ти дава. Искаш да поместиш автомобила един метър, той не тръгва. Иска да затвориш врата, стъклото, да си сложиш колана и да натиснеш 20-30 позиции по падащото меню не огроооомния дисплей. В това време, приятен женски глас те информира, че в Намибия завалял сняг.
12:34 19.07.2023
6 Голям Смях
Повече от ясно е че това се прави заради рекламата и увеличението на печалбите. Големите дисплеи и липсата на физически копчета/бутони разсейват водача изключително моги и това НЕ Е за "доброто на шофьора и пътниците"!
12:49 19.07.2023
7 ДрайвингПлежър
Това важи за всички ШОФЬОРИ
от комфортните екстри ми трябва климатик, музика и не задължително, но отопление (охлаждане) на седалките и волана и един автоматичен темпомат. Може би и система за наблюдение на мъртва точка, но тя е и нож с две остриета - лед известно време почваш да не гледаш достатъчно в огледалата
навигация е препоръчителна, но не задължителна, тъй като вече я има в телефоните
от динамичните ми трябва бутон за изключване на ESP и бутон спорт да "наточи всичко" -
другото е ненужно и всъщност никой не го ползва плащаш за него и то пти прави колата по-тежка и по-скъпа...
12:50 19.07.2023
8 ДрайвингПлежър
До коментар #3 от "съдията Дред":
Всъщност това важеше преди 30 години за моделите от 90те и назад. Днес не са по-лоши от кой да е "германец" и са на същото ниво на надеждност като всички останали...12:51 19.07.2023
9 Пилот на Ферари
12:54 19.07.2023
10 Пилот на Ферари
До коментар #3 от "съдията Дред":
И Алфа съм имал - никакви проблеми . И като казвам никакви - точно е така . Даже забравих да проверявам маслото . От смяна на смяна .А ти си дрънкай глупостите и си джиткай с дървения голф .
13:02 19.07.2023
11 Ами да
13:15 19.07.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Айзомби
11:43 20.07.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 А50
23:45 21.07.2023
16 УдоМача
19:34 28.09.2023