Отидете към основна версия

1 767 11

Преработиха Rolls-Royce от 1929 година на ток

  • rolls-royce-
  • phantom-
  • електромобил-
  • преработка

Колата вече разполага с 201 конски сили

Rolls-Royce Phantom II от 1929 г. с алтернативно задвижване ще се появи на сцената на тазгодишното издание на Конкурса за елегантност Salon Privé в Обединеното кралство. Благодарение на специалистите по преработка на електрически автомобили от Electrogenic, които разкриха онлайн новия си проект.

Най-луксозният автомобил в света по онова време разчита на огромен 7,7-литров редови шестцилиндров двигател с не повече от конски сили, които задвижват само и единствено задните колела, благодарение на чрез четиристепенна механична трансмисия. Сега под огромния преден капак е разположена 93кВтзч батерия на мястото на което се е намирал оригиналният двигател. Другата част от батерията е разположена между релсите на шасито. Батерията осигурява пробег от около 280 километра. Двигателят генерира 201 конски сили и 310 нютон метра.

Що се отнася до спирачната система, оригиналният спирачен педал и лостчетата са били разположени под преградата, в пространството, което сега е заето от батерията, така че това е трябвало да се промени. Electrogenic премества лостовете и кабелите, монтира хидравличен усилвател между новопроектирания спирачен педал и оригиналните кабелни задвижвания и като модерен завършек калибрира преработената система, за да работи в тандем с функцията за регенериране на електродвигателя.

Модернизираният Rolls-Royce разполага и с три режима на шофиране: нормален "Drive", увеличаващ пробега "Eco" и високоефективен "Sport", както и с режим "regen doubler" за рекуперативното спиране, който може да се задейства от водача при дълги и стръмни спускания.

Освен това интериорът е получил дискретен рестайлинг, като оригиналните уреди за управление са пренаредени и преработени. По-конкретно, датчикът за горивото, който първоначално е бил вертикално обзорно стъкло, сега е светодиоден индикатор, който показва състоянието на заряда на батерията, старият амперметър е индикатор за мощността, който показва степента на потребление на енергия при ускоряване и рекуперацията на енергия при регенериране, индикаторът за температурата на маслото показва температурата на зарядното устройство, а индикаторът за температурата на водата показва температурата на електродвигателя.Салонът разполага и с модерна аудиосистема с вграден субуфер под задната седалка и пълна Bluetooth свързаност, като всичко това е скрито.

Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 7 гласа.

Свързани новини