Френски журналисти установиха, че 1.3-литровият агрегат от линията TCe постепенно ще бъде изключен от гамата на Режията. Captur вече се отърва от топ версията с мощност 160 конски сили, а този агрегат вече е изчезнал от каталозите и на Arkana, и на Austral.
През 2025 година французите ще се сбогуват с по-малко продуктивните опции на този мотор (130 и 140 сили). Агрегатът, който е съвместна разработка на Mercedes и на Renault и се монтира както на Mercedes-и, така и на автомобили от марките Renault и Dacia ще бъде заменен от "турбо тройката" 1.2 TCe от Dacia Bigster.
Турбодвигателят 1.3 (H5HT) е разработен основно от специалисти от Renault, но и с помощта на Mercedes и се монтира и на компактните Mercedes-и с напречно разположение на силовия агрегат (M282). Такъв двигател все още се монтира на някои версии на A-Class, B-Class, GLA и GLB.
Но френската компания явно твърдо е решила и взима курс към малък трицилиндров двигател 1.2 Tce и хибридни системи. Френските журналисти отбелязват, че 1.3-литровият турбо четирицилиндров двигател няма ясно изразени слабости, но хибридите са по-икономични, по-екологични и по-достъпни.
Например, на кросоувъра Austral, силовият тракт E-Tech 200 пести почти два литра бензин на 100 километра в смесен цикъл. Изключение ще бъде семейството на компактните ванове и по-конкретно Renault Kangoo, което ще продължи да се продава с този мотор.