Отидете към основна версия

4 606 9

Драстични глоби за неспазване на мерките

  • кипър-
  • глоба-
  • коронавирус-
  • мерки-
  • пандемия-
  • глоби-
  • пари

Магазини, заведения и други фирми най-често са санкционирани заради служители и клиенти без пропуск

Снимка: Shutterstock

Драстични глоби налагат в Кипър на компании и физически лица за неспазване на въведените мерки срещу разпространението на коронавируса. Над 3500-4000 проверки на денонощие извършва полицията в Кипър, предаде БНР.

Рекордни суми от по 8000 евро ще трябва да платят редица търговски обекти, санкционирани заради нарушения на противоепидемичните мерки само за последните дни тази седмица. С най-високата глоба са ударени компания и супермаркет в кипърската столица, в които при проверките са установени служители, работещи без задължителния коронавирусен „безопасен пропуск” (SafePass). Заради същото нарушение супермаркет в Лимасол се разделя с 3000 евро.

Заради хванати от полицията клиенти без „безопасния пропуск“ глоба от 8000 евро „спечели“ магазин за дрехи в Никозия, а супермаркет в столицата - 4000 евро. Бизнес в Никозия бе ударен с 8000 евро глоба за това, че не проверява клиентите си за притежаване на SafePass. Сертификатът SafePass удостоверява ваксиниране, преболедуване на вируса или тест на всеки 3 дни. 4000 евро струва на супермаркет в Ларнака неносенето на маска от неговия мениджър.

По 8000 евро глоба ще броят два известни нощни клуба в Никозия и Лимасол, в които при полицейската проверка е имало танцуващи посетители, а това е забранено от действащите мерки за безопасност срещу коронавируса. Многобройни са наложените глоби в размер от 500 до 1500 евро. От полицията посочват, че основното нарушение на гражданите е, че не носят маска, която се изисква на закрито и на открито. Магазини, заведения и други фирми най-често са санкционирани заради служители и клиенти без коронавирусния „безопасен пропуск”. Сертификатът е задължителен за всички работни места в Кипър, посещения на супермаркети, ресторанти, кафенета, молове, църкви, фитнеси, банки, клиентски центрове, в обществения транспорт.

Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 14 гласа.

Свързани новини