25 Май, 2017 10:59, обновена 26 Май, 2017 20:46 30 485 48

Изтекоха снимки на новата осмица

  • bmw-
  • 8er
Изтекоха снимки на новата осмица - 1

Холандският сайт Autoblog публикува официални изображения на новото BMW 8er. Автомобилът е прототип, но серийната версия надали ще се различава особено от него.

Изтекоха снимки на новата осмица

Слухове за възраждането на култовия модел циркулират отдавна. Осмицата ще замени досегашното голямо купе 6er. Прототипът се отличава с елегантен дизайн с безкраен преден капак и овална линия на покрива.

Изтекоха снимки на новата осмица

Новата осмица ще бъде построена на платформата за автомобили със задно предаване CLAR. На нея са базирани също седаните от пета и седма серия на BMW.

Изтекоха снимки на новата осмица

Баварците са предвидили огромен избор от двигатели за 8er. Марката патентова като търговски марки индексите 825, 830, 835, 850, 845, 860, M850 и M8 още преди година, т.е. могат да се очакват най-различни версии с мощност от 218 до 610 к.с.

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица

Изтекоха снимки на новата осмица


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Андре

    23 3 Отговор
    то една или две снимки ако бяха изтекли само...
  • 2 MSux

    21 66 Отговор
    Имаха време да направят достоен конкурент на Sklasse cupe, цели 4 години имаха време да я изучат. Това не прилича на нищо, направо е отвратително, потресен съм, скоро не са имали толкова грозен модел.

    Коментиран от #3, #22

  • 3 МSux

    18 49 Отговор

    До коментар #2 от "MSux":

    Даже малко мяза на Lexus LC само дето е по-грозно.
  • 4 112

    10 35 Отговор
    Има още какво да се желае по дизайна. Така освен върлите фенове други няма да спечелят.
  • 5 Фена

    43 6 Отговор
    Аз не съм "фен" на марката ... особено в дизайнерско отношение, но според мен този път им се е получило, определено ми харесва. А Lexus LC като прилика къде го намирате така и не разбирам... нито имат нещо общо като детайли, нито като обща линия. Ходете се прегледайте на очен... ако не помогне проблема е по-сериозен и едва ли подлежи на лечение.
  • 6 Димитър

    11 4 Отговор
    И как пък тия холандци разбраха, че това са официалните изображения ?? Ако на автора на статията му се иска това е друго, но до тогава хайде изчакайте БМВ да си ги пуснат пък тогава ми говорете кое ставало и кое не
  • 7 Кожен салон на Лада Нива

    27 8 Отговор
    Много стилно изглежда!
  • 8 наблюдател

    8 27 Отговор
    Това може да бъде кон-КУРенция само на рендето Бьорнер!
  • 9 onq s konq

    10 14 Отговор
    А на мойту му изтекоха водите и нафтата всичко скоро и на тва ша изтекът

    Коментиран от #19

  • 10 БМВ 8М

    20 1 Отговор
    218кс на новата 8ца ???? Маа вие сериозно ли говорте тва > ??????Пфууу СРАМ И ПОЗОР ! На тази кола най слабия и мотор трябва да започва от 350 коня !!!! Явно ще става масова ,жалко за традициите и имиджа на 8ма серия ,които явно няма да бъдат наследени от старата .
  • 11 NSA

    7 1 Отговор
    Оригиналът по ми харесва.
  • 12 бегачка

    16 14 Отговор
    Годината вече е 2017-та и от бмв можеха да се постараят малко повече относно мощността на очакваната от години 8-ца ! Искам да кажа ,че тези 610 коня в момента са малко и са масови при повечето премиум производители .За такъв дългоочакван ярък символ като 8ма серия за да бъде наистина авангардна кола спокойно можеха да предложат едни 750 - 800 кс при М8 !!! Всеки втори натокан мерцедес ЕС класа ,цл и разните ми там аудита Ес 8ци и РС-ки ги имат тея 500-600 кс от години !

    Коментиран от #25

  • 13 Msux

    7 17 Отговор
    Отпред прилича на бит пес :)

    Коментиран от #20

  • 14 mik

    12 3 Отговор
    Та ако можеше всеки един от тук пошещите да си я кара надали щеше дапропусне този шанс. Ама найсе затова злобеят. А пък Румен Гечев не беше изгонил BMW от България можеше сега и да се прави във Варна и тогава сигурно щеше да е най-якия автомобил в света:)
    С удоволствие бих я карал ако можех,
  • 15 конкурента на лада

    15 6 Отговор
    Храна за олигарси, в кучешка държава, като нашата. Скоро ще я видим в Бълхария, обезательно.
  • 16 Ловеца на поршета

    27 5 Отговор
    Поредния технологичен шедьовър на BMW.
  • 17 Ембеве

    11 6 Отговор
    В сравнение с масовите кашони изглежда добре, но никога няма да достигне тънкия източен финес на старата 8-ца
  • 18 ДО МSUX

    21 2 Отговор
    ТАКИВА КАТО ТЕБ МРАЗЯТ СЕБЕ СИ НЕ ХАРЕСВАТ СЕБЕ СИ НЕ ХАРЕСВАТ СЪСЕДА СИ НЕ ХАРЕСВАТ ШЕФА СИ НЕ ХАРЕСВАТ НИЩО НА ТОЗИ СВЯТ...........ТОВА BMW В ТОЗИ СИ ВИД ДОГОДИНА ЩЕ ГО ГЛЕДАТЕ ПО СОФИЙСКИТЕ УЛИЦИ И ЩЕ ВИ СЕ СКЪСА ВРАТА ДА СЕ ОБРЪЩАТЕ ДА ГО ГЛЕДАТЕ!!!ОТКЪДЕ ТИ ИЗМИСЛИ ГЛАВИЧКАТА ЧЕ ПРИЛИЧАЛО НА ЛЕКСУС??ЛУДА РАБОТА
  • 19 Абе ДА

    7 4 Отговор

    До коментар #9 от "onq s konq":

    Ти пак ли се правиш на оригиналът...не можете бе имитатори 😂😂😂 не ви се получават смешките
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Makaveli

    14 4 Отговор
    Кой каквото и да каже колата е супер!!!!За всеки влак си има пътници,нали знаете,така че недейте да злобеете много!!!!! Айде със здраве!!!!
  • 22 test

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "MSux":

    Само да кажа че това не е конкурента на S класата, а реално заменя 6-та серия купе, ако не сте забелязали 6 серия вече не се предлага в купе версия а само кабрио и гран купе. Конкурента на горе споменатата кола се очаква догодина с двигателя от 760М.
  • 23 Гост

    6 3 Отговор
    На вкус и цвят всеки е различен! По-важно е да имате парите.....за всеки влак си има пътници!
    По-интересното е колко ще са здрави детайлите,защото като махнете двете брони и половината кола изчезва....Масово всичко вече е със срок на годност 5/6 години и за скрап....И тук не става въпрос за бранд,цена и т.н
  • 24 Гост

    4 13 Отговор
    Отпред директно са крали от дизайна на Мазерати.....
  • 25 GmbH

    17 4 Отговор

    До коментар #12 от "бегачка":

    Работя в БМВ вече 10 години и заемам доста сериозен пост в *продажби* как да ви обясня че кола над 300коня не може да се кара в градски условия а в Лондон точно няма къде да вдигнеш повече от 50мили заради камерите и повече от 80мили на магистрала заради трафика.Лично съм присъствал на събрание и един който е BIG BOSS каза "ние можем и кола 1000 коня да направим но кой ще си я купи " защото дядката пенсионер иска голяма кола дизелче комби в което да си сложи количката за голф отзад и да отиде сред природата с едно Туле отгоре а мъжете по на 25 30 години като имат 7000 паунда да плащат иншуранс за М3 М5 спокойно може да си купят и да и се наслаждават на пистата.Затова помисли кой ще си купи кола 1000 коня и къде ще се кара най вече ;) качи се в една кола 500коня карай 1 час и ще разбереш защо не правим коли по 1000 коня.Аз лично си се наслаждавам на моята 5er G30 и повярвай ми тази кола е съвършенна!

    Коментиран от #27

  • 26 Шумахера

    5 10 Отговор
    Ште има пак 3,4 год. Да я догонват мерджо и олимпиеца до като и стигнат нивото
  • 27 Българин Враца

    5 7 Отговор

    До коментар #25 от "GmbH":

    Да те питам,без да се заяждам.БМВ от кога ще почнат да правят по надежни двигатели и скоростни кутии.Ангренажа(верига) им е като от колело.Скоростната кутия на всеки 100к ремонт.Не са лоши колите като визия ,но нямат никаква надежност.Казвам го от личен и на познати и приятели опит.

    Коментиран от #28, #29, #30

  • 28 Крум

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "Българин Враца":

    Ако разбираше поне малко от автомобили щеше да знаеш, че бмв не правят скоростни кутии. ZF правят такива, те са tier-1 supplier. След като прочетеш малко ще видиш в колко бранда се използват.

    Коментиран от #31

  • 29 GmbH

    5 3 Отговор

    До коментар #27 от "Българин Враца":

    Ако си купиш нова 2016 2017 ти давам гаранция че до 3 4 години нищо няма да ти се счупи и няма да влезеш в сервиз на БМВ освен за смяна на ролки ремъци масла и спирачки но в България се копуват стари коли на 20 години с превъртяни километражи уж 120хил.км а реално са 500.000 и Дядката или пича за който споменах горе са ги изкъртили от каране по английските пътища или по германските аутобани и ги боли фара че се чупи защото всяка година връщат стария модел и им даваме нови и тези коли се продават в България.В англия се кара колата всеки ден по МНООООГОО имал съм случей кола Х6 2013 да е на 450хиляди МИЛИ и 4 к паунда за смяна на турбо и толкова а и всяка кола се чупи няма значение марката но ще ти издам една малка фирмена тайна и тя е , че ако не се чупеха колите фирмите за автомобили ще фалират защото 20% са приходи от продажби на нови автомобили 70% са приходите от части ,екстри , глезотии едва 10% от данъци релклами и други такива неща.

    Коментиран от #38

  • 30 GmbH

    4 3 Отговор

    До коментар #27 от "Българин Враца":

    Ако си купиш нова 2016 2017 ти давам гаранция че до 3 4 години нищо няма да ти се счупи и няма да влезеш в сервиз на БМВ освен за смяна на ролки ремъци масла и спирачки но в България се копуват стари коли на 20 години с превъртяни километражи уж 120хил.км а реално са 500.000 и Дядката или пича за който споменах горе са ги изкъртили от каране по английските пътища или по германските аутобани и ги боли фара че се чупи защото всяка година връщат стария модел и им даваме нови и тези коли се продават в България.В англия се кара колата всеки ден по МНООООГОО имал съм случей кола Х6 2013 да е на 450хиляди МИЛИ и 4 к паунда за смяна на турбо и толкова а и всяка кола се чупи няма значение марката но ще ти издам една малка фирмена тайна и тя е , че ако не се чупеха колите фирмите за автомобили ще фалират защото 20% са приходи от продажби на нови автомобили 70% са приходите от части ,екстри , глезотии едва 10% от данъци релклами и други такива неща.
  • 31 Българин Враца

    3 6 Отговор

    До коментар #28 от "Крум":

    Може и да не разбирам, не споря.Но сигурно тези с дефекти от поточната линия ги пращат за бмв.Знам горе долу нещо.Знам също ,че мерцедес си констроират и произвеждат сами скростните кутии.Знам също ,че едно на 10 БМВ"та минава 200к км. без ремонт на мотора.Нали знаеш ,че вече не питата на колко милометра е ,а на колко гарнитури е.Както написах по долу не се заяждам, но тази марка от 2001г на сам нямат качество(марка-цена).ТОЧКА.
  • 32 Тихо

    4 2 Отговор
    Моля всички да замълчат
  • 33 НА Живоо

    8 2 Отговор
    Това, ако го видите на живо ще Ви се счупят вратовете
  • 34 Истина

    5 2 Отговор
    А бе това истинско ли е ... малии
  • 35 Българин Враца

    5 5 Отговор
    Извинявам се правописните грешки но пиша от телефон и ме изнервя достатъчно.Много ясно ,че ако решат инжинерите на всяка марка ще направят доста здрава кола .Но после няма никакво обслужване и няма пари.С едно изречение "всичко за пари".Но има една граница която някои фирми ( и БМВ) я пресякоха.Аз има бмв купих го 2015 от Швейцария 540i-2012г.На 186к.Взех го с проблем в кутията ,направих и минах мисля ,че към 14к и мотора резтегна верига.Това ми е второ БМВ първото беше 530д 2009г.Взех от немец но от Чехия.И то след малко км. разтегна верига.
  • 36 Българин Враца

    2 4 Отговор
    Сега си взех Мерцедес Е320 2005 г но не фейса.На 287к направих пълно обслужване на мотор и кутия .Тази коля я взех декември миналата година,минах вече с нея малко над 40к и да чукна на дърво нямам проблеми.Не съм фен на мерцедес но засега съм много по доволен.

    Коментиран от #39

  • 37 нали признай си

    3 1 Отговор
    много голям стоп вее много е голям
  • 38 Някой

    3 2 Отговор

    До коментар #29 от "GmbH":

    Като ти чета коментарите,вчера едва ли си празнувал Деня на славянската писменост
  • 39 ПСС

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "Българин Враца":

    Незнам какво да ти кажа освен, че си кърък :) аз карам от 4 години БМВ 335и до сега нямам проблем нито с кутия нито с двигател освен обичаините смени като масло/свещо/филтри/и тем подобни, 2 неща са ми се счупили по колата за 100 000 километра 1вото е биалетка ( уви от какво ли може да е освен хубавите ни пътища ) и турбина ( аз съм виновен защото карам колата постоянно в критични обороти и прегрявам маслото често и ходя по състезания " на писта" често) или по-точно го правех преди да знам,че вредя да автомобила, вече не го правя :) . Бих казал,че ако си потдържаш автомобила както трябва и не го пресилваш, няма да имаш проблем независимо от марката , но това е България само се говори и нищо не се прави.!
  • 40 независим

    2 10 Отговор
    Гаден пластмасов боклук!

    Тая кола е само име!

    Кола за комплексари!

    Коментиран от #41

  • 41 Makaveli

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "независим":

    А пък твоята е желязна и ти не си комплексар,нали?!!!
  • 42 Трифонов

    5 1 Отговор
    Дизайнът на този автомобил е базиран (не е същият) на изцяло концептуалния модел от 2012г. BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe, което, както личи и от името, е проект на BMW и Pininfarina, което е едно от най-влиятелните дизайнерски студиа изобщо в областта на автомобилния дизайн. Ето защо, който и да си, трябва да се въздържаш от коментари от типа: "Грозно е", "Боклук е" и т.н. Това определено е най-красивото GT купе до момента. Изключително смело, много екстравагантно, модерно и абсолютно ново. В него няма детайл, който да напомня друг модел на БМВ и задава дизайнерската линия на следващата моделна гама. В същото време - изключително стилно. Това е вероятно най-трудното за постигане нещо в областта на автомобилния дизайн - да съчетаеш стил с модерност и авангардност. Mercedes S class купе, е перфектно GT купе, но неговият дизайн е силно консервативен. Осланя се на стари и познати класически форми. Този похват създава нещо великолепно, но такова, на което му липсва авангардност, новост и переспективност. Ето защо колите са позиционирани в един и същи клас, а са толкова различни. Резултатът от продажбите на тези коли също ще е обичайният - в 9 от 10 случая от една S класа слиза мин. 50 годишен беловлас чичак с шкембе, старческа походка и смешно шалче, а от тази 8-ма серия - гъзар под 40 с готино тяло и актуална прическа. Както в 9 от 10 случая на нови БМВ-та наблюдаваме. Просто е.

    Коментиран от #43

  • 43 МХ5 предница с бъбреци

    0 5 Отговор

    До коментар #42 от "Трифонов":

    Смяхте се на новата МХ-5 ама като гледам и БМВ наведоха капака и направиха тънки фарове.
    Иначе най-много ми прилича на това:
    http://cdntbs.astonmartin.com/sitefinity/generic-carousel/vh_113_exterior_side_toright.jpg?sfvrsn=0

    Коментиран от #45

  • 44 гост

    0 4 Отговор
    На всички фенове на "големите" мощности с ДВГ искам да припомня , че от 2021г. средния разход от ЦЯЛАТА гама модели на ВСЕКИ производител трябва да не надвишава 95 г СО2/100 км. , което отговаря на под 3 л/100 км. Което означава , че на всяка кола с 400-500 коня трябва да има 4-5 коли с 60-70 коня за да влезнат в нормите , което за БМВ ще бъде доста трудно , така че най-добре е да спрете да мечтаете за ДВГ-та с такива мощности . А освен това да ви зарадвам с още нещо : https://money.bg/politics/donald-tramp-iska-da-zabrani-na-amerikantsite-da-kupuvat-bmv-ta.html
  • 45 Трифонов

    6 0 Отговор

    До коментар #43 от "МХ5 предница с бъбреци":

    Всяко GT премиум купе има сходства в страничната линия. Нормално е - става въпрос все за клиновидна форма с две врати. Но разликите дори в страничната линия между двете коли са повече от сериозни - БМВ-то има по-къс преден надвес и по-дълъг заден, в сравнение с Астън-а. Покривът при БМВ-то се спуска много по-косо и така задната част е по-дълга и по-елегантна, при което прилича много по-малко на хечбек, отколкото Астън-а. Контурите на страничните стъкла на БМВ-то са по-елегантни и издължени. Задната част на БМВ-то е като цяло по-тънка и затова цялата кола изглежда по-фина. Разстоянието между задната гума и вратата при Астън-а е по-голямо. БМВ-то има ясно изразен релеф отстрани, докато Астън-а няма никакъв. В крайна сметка е много трудно да се каже дори, че силуетите си приличат. Но, както казах, това е класическа клиновидна форма - тя не може напълно да се премахне, защото е именно - класическа.
  • 46 ДО МХ5

    7 0 Отговор
    ТИ НА КОЯ ПЛАНЕТА ЖИВЕЕШ ?????МОЖЕ БИ ТАМ СИ ВИЖДАЛ МАЗДА МХ5 ДА ПРИЛИЧА НА ТОВА ВМW ИЛИ ОБРАТНОТО???АМА НАИСТИНА ИМА МНОГО ЛУДИ ХОРА В БЪЛГАРИЯ КАТО ТОЗИ ПО ГОРЕ С КОМЕНТАРА СИ ЧЕ ТОВА ВМW ПРИЛИЧАЛО НА ЛЕКСУС????
  • 47 temerut

    1 1 Отговор
    БАБАРЦИТЕ СИ ИЗГУБИХА КРАСИВИТЕ ЛИНИЙ. ТВА Е ЕДНА ГРОЗНА 6ЦА , НАПУДРЕНА , 8КА Е КУЛТ.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.