15 Февруари, 2013 10:31 24 270 97

Автомобилите Peugeot поскъпват

  • peugeot-
  • citroen-
  • psa

Известно е, че в момента алиансът PSA Peugeot-Citroen е в ужасен финансов колапс. Френският концерн обяви загуби от €5 млрд. за миналата година и сега франсетата се чудят как да върнат нещата в релси. Явно т.нар. луксозна серия DS на Citroen не можа да се намеси в премиум сегмента и поради тази причина от PSA са взели решение за нова смяна на политиката.

Изданието Automotive News разкри информация, излязла от председателя на съвета на директорите Филип Варен, според която Peugeot ще получи нов премиум имидж и ще се превърне във водещата марка на алианса. Това ще доведе и до различия в цените на аналогични модели с марките Peugeot и Citroen. Странното е, че Citroen няма да бъде ориентиран към бюджетния сегмент.

Най-общо казано новите Peugeot ще поскъпнат - мярка, която според експерти на PSA ще доведе до компенсиране на огромните загуби от 2012-а. Въпреки това PSA не планира свиване на моделната си гама, а напротив. През тази година се очакват 17 нови модела, повечето от които ще са с новия имиджов дизайн.

Специалисти обаче коментират, че само промяна на дизайна и увеличаване на цените едва ли ще доведе до по-големи продажби за автомобилите с марка Peugeot. От PSA обаче са категорични, че колите с лъвче на предния капак ще поскъпнат и ще се придържат към дизайн и оборудване, подобно на това от новите модели 208 GTI и кросоувъра 2008.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пежото

    1 1 Отговор
    Ще изчакам да им повишат цените и тогава ще купя, вероятно така мислят и милиони купувачи, които последните години са се спирали да си купят пежо заради ниските цени.
  • 2 ТРОШАЧА

    1 5 Отговор
    ПЕЖО НЯМА РАБОТА ПО НАШИТЕ ПЪТИЩА – ОСВЕН ЧЕ ЛОШО СЕ ЧУПИ ЦЕНИТЕ НА ЧАСТИТЕ СЪЩО СЛАГАТ СОЛ В РАНАТА . КОЛАТА СИ Е ПРАВЕНА ЗА ХУБАВИ ПЪТИЩА НЕ ЗА ЯМИТЕ В БГ ... !
  • 3 иордека

    6 1 Отговор
    peugeot са супер коли
  • 4 ivo

    2 0 Отговор
    Имам пежо и не бих казал, че се чупи повече отколкото фолцвагена на баща ми, оригиналните части (от СФА) са малко по скъпи но доста по издържливи от съответните им аналози. 208-цата я гледах в един автосалон и ми направи впечатление по-високото качество на изработка на салона и доста екстри за модела, като добавим и широката гама двигатели, според мен си заслужава парите.
  • 5 Дошо

    1 2 Отговор
    Странно как DS серията на Ситроен не отбелязва успех.Качвал съм се в DS4 и 5 и направо са извънземни като интериор.Качеството на материалите също си личи.508 на Пежо е също стахотен.208 много ми хареса на Пловдивския панаир.От гледна точка на техниката също са на високо ниво и двете марки(нали са една същност)В същото време разни баракуди като продукцията на Фолксваген на някакви непонятно високи цени на фона на качеството им се продават като топъл хляб.Народа хептен изпростя значи.

    Коментиран от #8, #16, #51

  • 6 Shmeker

    1 2 Отговор
    Peugeot - кои бяха тия?
  • 7 batman

    2 2 Отговор
    Peugeot 508 най-доброто
  • 8 лимонад

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Дошо - качи се и в VW и Ауди да сравниш и тогава говори за баракуди :). 508 и 208 са красиви наистина, но за цената им - има доста по-добри алтернативи. Да ги вдигнат още :) все по-встрани ще им заобикалям магазините. Отдавна отминаха времената на първите HDI, които освен икономични, не бяха толкоз скъпи.
  • 9 EastPower

    0 1 Отговор
    Да, най-накрая
    И аз досега се възпирах само заради ниската цена
    Дано да поскъпнат с 50-80% за да се реша най-накрая да си купя Пежо
  • 10 руснака

    1 0 Отговор
    странна политика. вместо да се насочат към бюджетните коли (както направи Рено с Дачия, и по-късно с Лада), Пежо решават да увеличат цените! колите им са много хубави, менеджмента им е калпав
  • 11 СССААВ

    0 1 Отговор
    колите им са много хубави, мениджмънта им е калпав ХАХАХАХ
  • 12 Дошо

    0 0 Отговор
    Имате право колеги.Повишаването на цените съвсем не е уместен изход от тежкото положение, но нека не забравяме, че във Франция на власт са Социалистите!
  • 13 рюселхайм

    0 1 Отговор
    Колите им от година на година стават все по- калпави.Взели са примера от някой Бг уличен търговец и с по-високи цени компенсират по малко продадените бройки.
  • 14 кмг

    1 0 Отговор
    колите на пса са много добри красиви негниат супер дизели,калпава политика на фирмата
  • 15 милан

    1 0 Отговор
    аз карам само пежо и наистина са много здрави коли
  • 16 Ото

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Аз Ситроен съм карал служебен. За мен колата не беше лоша. Но незнам не ти ли писва да твърдиш само глупости? Поне живеем Свят с достъп до интернет и възможности за черпене на информация влязох и проверих какви са цените на НОВИ коли на българския пазар.
    Волксваген:
    Голф - 29685 лв.
    Поло - 19495 лв.
    Пасат - 39000 лв.
    Рено:
    Клио - 21990 лв.
    Меган - 27390 лв.
    Лагуна - 47390 лв.
    Тойота:
    Ярис - 17991 лв
    Аурис - 29350 лв.
    Корола (мисла, че е стария модел) - 25414 лв
    Авенсис - 35900 лв.
    Хонда:
    Джаз - 33500
    Сивик - 28990 (на промоция го пуснаха, като излезе Голф 7. Иначе около 37000 лв.
    Акорд - 53300
    Пежо:
    208 - 20655 лв.
    308 - 30118 лв.
    508 - 36977 лв.
    Опел:
    Корса - 19635 лв.
    Астра - 28890 лв.
    Астра седан - 26835 лв.
    Инсигния - 39975 лв.

    Цените са за базови модели. А кое колко е качествено незнам. Знам, че на ТЮВ тази година беше Поло. Знам също, че на "мърда" и танк да дадеш да кара - и него ще съсипе. Странно е решението да се увеличават цените и то в днешно време. Време на криза. Времето ще покаже до какво ще доведе това. Според мен ще е добре, ако си стъпят на краката откъм финансова гледна точка. Колите им си имат чар и последователи.

    Коментиран от #17

  • 17 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ото":

    Колега не разбрах точно с кое мое изказване предизвиках негодуванието ти.Уточни се.

    Коментиран от #20

  • 18 момчил

    1 0 Отговор
    пежо и ситроен са много хубави автомобили пилят ги тези кадето карат голфове 2,3 ки и тези с астрите .....
  • 19 520 zender

    1 2 Отговор
    КЪМ АВТОРА НА СТАТИЯТА:Тези които са запознати с положението но ПСА отдавна поназнайват че нищо в момента не им се получава.ДС...Друг път дс...Било е ДС когато този уникален модел е властвал по пътищата мисля че беше повече от 20 години.ДС-богинята беше и си остава супер автомобил за времето си.Сегашните френски коли са боклуци.Убедил съм се лично а не някой да ми казва.При положение че нямат автомобил в премиум сегмента тогаз за кво изобщо да говорим-узнах го от бг факти.Да не говорим че дизелите с които се гордяха преди 20-25 години сега просто за нищо не стават и изостават твърде много от германските производители.Спасението според мен няма да стане със вдигане на цените ами със съвмесно разработване на премиум кола с модерен дизел .Както и тотално повишаване на качеството.Само да попитам:Каква подяволите е тая измишльотина в Пежо 208 волана да е по-ниско от таблото-изобщо не е новаторско а много тъпо.

    Коментиран от #36

  • 20 Ото

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    Написал си "В същото време разни баракуди като продукцията на Фолксваген на някакви непонятно високи цени на фона на качеството им се продават като топъл хляб."
    Затова съм написал цените на горе долу масовите автомобили. Има още една камара масови коли, но не ми се занимава да им вадя цените към днешна дата (ще е нужен цял ден). Като цяло цените на масовите модели в даден клас са почти сходни. Незнам на Волксваген кое им е толкова по-скъпото от на другите.

    Коментиран от #24

  • 21 ивелин

    1 0 Отговор
    служебната ми кола е пежо 307 sw карам я от нова с наилоните 2006 сега е на 450 хил км по двигатела ни6то само обслужване по предница танпони биалети накраиници ,автомобила е железен.Личната ми кола е опрл астра 2004 г пежото е много по луксозно вози по добре по 6ироко е и се 4упи по малко за ка4ество на изработка пежото е в пъти по добре
  • 22 шваб

    1 0 Отговор
    карам партнер от 4 години 2.0 хди 90 много съм доволен навил съм му 90 000 км без никакви проблеми,колитеим са много добри
  • 23 520 zender

    0 1 Отговор
    Към тия които обичат ПСА:Правени са толкова много сервизни акции през последната година за Пежо че чак до толкоз не мога да бря.Обтегач на ангренажната верига-207,308,3008,5008.За съединител-4007 а през 2011 -ста година за спирачки-308,407,607,807, Expert.Електрическа инсталация-4007.През 2010 година педал на газта 107-цата.Блок за управление на светлините-307 ,308 , Expert.Ключалка на предния капак -308 -цата.Горивни тръбопроводи и спирачки-Експерт и задно стъкло-Партнер.И питам аз как тез автомобили да се продават като в тяхното разработване е заложен дефекта а?
  • 24 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Ото":

    Аха ясно.Ами така е.Качеството на Фолксваген не отговаря на цените им.
  • 25 константин цонев

    1 0 Отговор
    до 520 zender братчет ти каква караш ? бмв от 90те или ваг от края на 90те аз подуржам пежа имам 8 закупил сам ги за служебни и да ти кажа много са добри колите,преди да ги закупя мислен,че пежо са клапави коли а те се оказаха отлични,така че ако обичаш недеи злорадства без да си наясно с тварденията си,а междо другото личната ми кола е 520д е60 и сам фен на бмв

    Коментиран от #26, #27

  • 26 520 зендер

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "константин цонев":

    Много пъти съм писал-имам е34 и е39.Но съм се ноавил за е60 535д.По повод френските коли-карах и френски ,казвам го понеже съм сменил доста коли.Ми не ми харесват бе човек.Ма тва е унизително да ти се разпадне дръжката на щеката за масло-говоря за Ксарата от 2000 година.Да-нова кола не съм копувал.Но и немска също нова не съм копувал.За мен лично разликата между немските и френските коли е колкото между слънцето и земята....
  • 27 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "константин цонев":

    А защо изобщо спорим?Имаш Е60 520Д-И какво-я ми кажи кой френски автомобил може да се съревновава в която и да е дисциплина с твоята кола?Даааа знам че няма такъв.Аз именно за това съм решил да си взема модела със каскадното пълнене-пояснявам -автомобил с под 150 не търся ...
  • 28 Мария

    0 0 Отговор
    Имам Пежо 206 1.4 бензин 75к.с. Вчера някакви майстори ми изхвърлиха катализатора, че уж се бил запушил и ми сложиха заместител за 70лв. заедно с монтажа. Някой може ли да ми каже защо ми светна една жълта лампа и нормално ли е това? Един колега ми каза, че ще ми се повиши разхода на бензин. Вярно ли е това? Благодаря.

    Коментиран от #31, #32, #33, #34, #35, #73

  • 29 константин цонев

    1 0 Отговор
    да ти кажа возил съм се в пежо 607 много ми хареса по лукс мога смело да заявя,че е олично стъклопакет навигация супер возия бял кожен салон v6 двигател мисля че беше 2.7 дизел адаптивно окачване и много много други

    Коментиран от #30

  • 30 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "константин цонев":

    Дааа знам го-с умрелия 204кс двигател.Това го мачкам с моето Е39 530Д винаги.Пояснявам-интересувам се от динамичен седан в горния премиум какъвто е БМВ5 защото съм семеен с две деца и пътувам много по работа.Ценя комфорта който и ти си споменал но само с комфорт не става.Специално Пежо страда много от електрониката си-така мисля аз поне.Да споменавам ли колко се обезценява Пежо-Ситроен..
  • 31 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    И за какво изобщо са слагали заместител-може и само права тръба-взели са ти парите.Няма да гори повече.Ако оборотите на празен ход са ти в повече търси проблема в стъпковото моторче....
  • 32 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    Гледай поне катализатора да продадеш че да се избиеш.Или вече си го изхвърлила................
  • 33 Ото

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    Как така са ти изхвърлили катализатора? Няма такова нещо. Просто няма кък да се случи. Просто са те метнали и са ти го прибрали. Един катализатор втора употреба (като твоя) върви от 110-120 лв. Те са ти го прибрали + ти си им дала 70 лв. и цяла вечер са се черпили за твоя сметка. А това, че сега ти е светнала лампата може да е съвпадение, че точно сега светва. Най-добре отиди на диагностика. Жълтата лампа с двигателчето и светкавицата или Чек-а може да светне поради много причини. иначе сега ние може набързо да те стресираме. Примерно - "Хм... Щом са ти махнали катализатора, може да са подредили(чрез удар) ламбда сондата. Една нова е от 100 лв нагоре." Това го казвам примерно. А това, че колата ти щяла да гори повече. Пак може и да е вярно, но може и да не е. Ще гори повече, ако ти се развали ламбда сондата и подава грешна информация на компа. Според повечето мнения след отстраняването на катализатора разхода леко падал. Защото колата се поотпушва. Но кой знае. В един случай може да е така, а в друг не. В твоя случай ще се убедиш след около месец, след като направиш равносметка. Най-добре си закарай колата на диагностика. Има много добри диагностици под моста Чавдар в София. Има форумни майстори. Те хората ще ти кажат кое как е. Иначе тук може само да те стряскаме и така.

    Единственото лошо е, че УЖ са ти изхвърлили катализатора. В това отношение са те метнали.
  • 34 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    Колежке станала си жертва на ИЗМАМА и вероятно вместо да оправят каквото и да е са ти направили беля с ламбда сондата.
  • 35 Gnida

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    Марийке , и аз мисля че са те метнали , заместителя на моя катализатор е хубава дебелостенна тръба.Нищо не свети , но говорим за фиат. Като се махне катализатора гори малко повече.Смукателните тръби са сметнати да работят с точните изпускателни.Просто като се махне катализатора колата малко се отпушва.Темата е дълга , просто си направи диагностика и си проверявай маслото редовно.
  • 36 Стефан Никодимов

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "520 zender":

    Като са такива боклуци и двигателите им не струват, защо любимите ти BMW монтират ХДИ двигател на Mini, сигурно знаеш че е тяхна. ПСА правят добри двигатели, просто са ориентирани към по-малката кубатура и там са на ниво. Моят Пежак не ми е направил проблем с никаква електроника, а си го търкалям от нов и вече почти 6 години. Проблем и с двигател не съм имал, сменял съм тампон и амотисьори, ама с такива пътища няма как.

    Коментиран от #38, #42

  • 37 520 zender

    1 2 Отговор
    И по темата за супер качествените Ситроени.Сервизни акции за ремонт:Ел инсталация-C-Crosser,спирачки- С4,C4 Picasso,C5 ,Jumpi.За 2010-та година акции:Спирачни тръбопроводи на C3 Picasso,шарнир на задния капак на Берлинго и С5.Педал на газта на С1.Горивен тръбопровод и спирачки на Jumpi.Това е за качеството на великия Ситроен.Не че много качествени в същото време са немските коли но определено са по-добри в динамика разход на гориво и остатъчна стойност както и имидж и престиж.

    Коментиран от #40

  • 38 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Стефан Никодимов":

    Не незнаех че е HDI.Със сигурност в новия модел няма да бъде този а ще е 2.0д-116кс-най -леката настройка.
  • 39 Мария

    0 0 Отговор
    Благодаря. Ще отида да си го потърся стария катализатор.
  • 40 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "520 zender":

    Имам познат със Ситроен Ц5 2006г за една година му мина 30000км и почти не го е пипал.Нямаше сериозни проблеми.Нещо по окачването прави и смени дебитомер толкова.не че имаше проблеми с дебитомера ами му бяха казали в Ситроен, че ресурса му изтекъл(?)Сигурно се е получило нещо като изторията на колежката Мария.На мен лично като дизайн не ми допада, обаче е много комфортна кола а разхода му е очудващо нисък при положение, че е 2.2 136к.с и тежи 1560кг.Среден разход му дава 6.5 при положение, че заводски е 6.3 - много точно са го отбелязали франсетата, не са излъгали.

  • 41 Дошо

    0 0 Отговор
    Виждам, че имам правописни грешки, обаче няма как да ги редактирам :-)

    Коментиран от #44

  • 42 бях в кома

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Стефан Никодимов":

    Имах дилема , дали да купя Ситроен Джънпер то е като Пежо Боксер, или Мерцедес Спринтер. Поради по-ниската цена на Ситроена избрах него. Почвам с романтичните истории--1, Как затегна коляновия вал и чаках на една поляна в един хубав майски ден да дайдат да ме приберат. 2 Скъса клапан и чаках помощ до една горичка. 3, пукна глава и бях най голямата атракция на пътя. Имах и Форд Транзит, ей такова животно нема. Имах и още куп дребни повреди, като изкъртен скоростен лост, два пъти смених радиатора но парното, но в сервиза ми обясниха, че това било консуматив..... смених и водния радиатор, разпаднаха се дръжките по вратите, ядеше гуми и смених ЦЯЛАТА предница, но увииии, не бил правилно настроен реглаж, което не промени нещата и в сервиза вдигнаха ръце от мен. Уфф така ми домъчня сега за него ,че се насълзих. Та , като ми писна реших да сръвня цените на частите със Спринтера, и.....оооо чудо, те бяха значително по- евтини. Всеки, който разбира от автомобили, може да сметне ориентировачно, колко пари съм дал за ремонти на супер здравия френски дизел. Накрая започнах да откачам, и го подарих за 9 000 лв при положение че вървяха около 15к. От тая марка бягам като дявол от тамян, и да ми подарят такава кола/бус ще го продам веднага, не искам да сънувам пак кошмари и да паля свещ при всяко пътуване, и свещите са разход.

    Коментиран от #43, #46, #47

  • 43 Ото

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от " бях в кома":

    И аз карах служебен бус Пежо Експерт Тепии. Като ми дадоха колата беше на около 7 000 км. Във фирмата имаше 4 такива. И на четирите след като минаха 30-35 000 км. като вдигнехме над 90-100 км. и се получаваше масаш на всяка част от тялото. Такива вибрации, такова чудо от задницата, че не е истина. Закараха два от тях - тези с най-силни вибрации (моя беше с най-слаби и се появиха мааалко по-късно). Оказало се, че било много често срещан проблем и че отремонтирането струва 1200 паунда на бройка!!! Гаранцията не покривала този дефект, защото този бус се водел за такъв, който превозва пътници, а от фирмата производител няма как да знаят, дали не е тъпкан с товари. Това обяснение бе описано в писмо. Буса 100 % не е тъпкан с товари. Ползваше се за превоз на работници. Наистина понякога не се караше само по магистрали, но никога не е бил тъпкан с товари. Но пък много вървеше. 180 км. съм поддържал без проблем.
    А за Форд-а. При бусовете той е царя. Страшни са. След Пежото карах Транзит пак от 2007 година. Беше та повече километри, но наистина просто за мен това бе буса на бусовете. Поне от тези с които разполагаше фирмата.
  • 44 Ото

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Дошо":

    Споко човек. Не сме в час по Литература. ;)
  • 45 АМИ, са?

    0 1 Отговор
    Смешна глупост, сами ще се набутат още повече, вместо обратното - те ще увеличават, ми нека, не че ми дреме...
  • 46 бях в кома

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от " бях в кома":

    Смених кормилна щанга, рейка, щях да се утрепя заради рейката 1500лв., чупех ресьори околол 4-5 пъти и ми обясниха, че така ставало като се карал празен от вибраците, и че трябва ПО-често да сменям амортисьорите--задните, Викам им '''' Шшшшш ей , чак на толкова тъп ли ви изглеждам, това да не ми е първия бус или кола.....мълчат кат п..ки, даже и да е така , кой купува бус за да го кара празен""" " ама... млък, .......... и т.н 30 мин. псуване без да се повторя. Ся се сещам , че и резервоар сменях, два пъти ми омъсляваше картера, че го лепих, ако взема да си припомням, колко още повреди имашеее
  • 47 morientes_lale

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от " бях в кома":

    И аз като теб си купих и Пежо и Рено Сценик 1.5дци.. Ей така купих си ги и двете да ги имам понеже ги харесвам. Още като се качих в колата и натиснах стартера да запаля и той изскочи чак на задната седалка.. С някаква модерна пружина е бил хванат и изхвърляше целия стартер.. Както и да е, запали колата и като натиснах газта и педала потъна някъде под шасито и остана да стърчи някакво лостче като пирон.. Дадох мръсна газ с завъртане на волана наляво да се изфукам и волана ми остана в ръцете а ауспуха отзад беше изхвръкнал от газта на два метра от колата.. Тогава станах да го закрепя и отворих вратата и тя падна на земята..Не знам какво й стана на тази врата ама с падането, явно от сътресението и двата предни калника се отлепиха и паднаха на земята.. Както и да е, не се уплаших и се качих в колата без калници, предна лява врата, ауспух. волана и потеглих..Отстрани се бяха събрали вече доста народ и всичките с коли, някакви извънземни марки и гледаха доста ехидно и се смееха.. Малко се ядосах и натиснах там пирончето за газта малко рязко и потеглих..Като погледнах в огледалото за обратно виждане, видях че двигателя е паднал и хората го бяха навъртяли и си събираха части за колите от него...Просто не мога да си обясня как стигнах до работата с колата без двигател и всичките му там неща които се разпаднаха при чисто нова кола..Сигурно съм случил на дефектна бройка, защото приятеля ми и комшия, Льоб се казва Себастиян.. Та този комшията Себастиян Льоб има едно Ситроенче и беше преминал тук за майтап през софийските задръстени и разбити улици и през България и никой не можа да го изпревари.. Какво е това Ситроенче където си е купил комшията, нито се трошеше , нито даде някой да го изпревари... А толкова приятели фукльовци имам в България и все с много големи и мощни коли.. Маркови им казвали, аз не ги разбирам..Някакви БМВ-та и Мерцедеси и други марки..И никой от тези фукльовци не посмя да излезе и да се състезава с него и да го изпревари този мръсен и скромен мой комшия..Айде сега Вие сте наред.Давайте смело..

    Коментиран от #48, #52

  • 48 бях в кома

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "morientes_lale":

    Ся се сетих, верно един колега след като си купи Ситроена, и на първите 100 км ,му падна двигателя, не бил закрепен добре му казаха, поиска да му върнат парите, ама те му дадоха друг бус. Така, че в иронията ти има много верни неща, даже и за паднала задна врата съм виждал, бати смеха, кола на 3 г. се заключва с катинар и резе .....Ако не си стопанисвал бусове, не се обаждай, ставаш смешен, защото за теб може да е майтап а за мен си е огромен разход, нервите и дремането по сервизите не ги броя.
  • 49 жж

    0 1 Отговор
    напълно те разбирам ,карах една ксантия и не помня какво не и се беше счупвало. сумати пари хвърлих по този боклук. сега като видя ситроен се обръщам и бягам.Навремето го взех за 6 хил. и го продадох за 700 за части.
  • 50 1234

    1 0 Отговор
    Много инатести франсетата.За жалост имам наблюдение над по-стари френски коли и лошо за тях не мога да кажа. Който има пари да кара мерцедес ,бмв ауди . Но не давайте неуместни акъли и сравнения . И да карам някоя друга ксантия.
  • 51 абе гламар

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Сигурно ти си най-умния ,народа купувал Фолцваген,замисли се дали ти не си заблудения,а. Аман от тъпи с претенции на разбирачи.
  • 52 Стефан Никодимов

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "morientes_lale":

    Евала, пич, със глас се смях

    До оня в комата, вземи си подай CV-то в Autobild, там търсят таланти с въображение и силна омраза към всичко различно от ВАГенско или ако не, поне от немско. Мога да ти опиша моите проблеми с един расов немски бриз, извинявам се пасат, но честно казано пред твоята фантасмагория ще бледнее и даже ще излезе като най-здравата кола съществувала някога, така че ще взема да пропусна

    Коментиран от #53

  • 53 бях в кома

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Стефан Никодимов":

    Явно не четеш или не разбираш, не съм се изказвал кой каква кола да кара, а не ми е и работа, коментирах, че съм доволен от Форд Транзит, никъде не съм споменал, че харесвам немските коли, фен съм на алфа имал съм 3, и др. коли. А теб никой не те пита дали е фантасмагория, Дано попаднеш в такъв филм, да видим дали ще ти е смешно

    Коментиран от #54

  • 54 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "бях в кома":

    Абе и аз съм имал проблеми с колата си, ама не вървя да разправям на всички за всяко произшествие и как в сервиза накрая ми казаха да се отърва от кошника. А не мисля и че е нужно някой да ме пита, за да си изразя мнението, форум е все пак, ако беше да си траем, нямаше да има място, където да си оставим коментарите.

    Браво на админите, между другото, че изтриха обръщението ти към мен, та да не излизаш толкова груб
  • 55 Тодор

    1 1 Отговор
    До авторите ! Какъв е тоя израз "франсетата" как може да се изразявате така, дръжте се поне малко на ниво
  • 56 Гост

    2 0 Отговор
    Преди около 30г. Пежо избиха рибата с 205 (Аз имах 205 ГТИ и наистина беше страхотен за времето си), за жалост, не успяха да повторят този успех!

    Коментиран от #62

  • 57 tdi

    0 1 Отговор
    Френски клозети.и.и.и.и...На скрап.

    Коментиран от #59

  • 58 Катерицата

    0 1 Отговор
    Ако имате ситроен, продавайте го веднага!!! Ще ми благодарите някога....
  • 59 заза

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "tdi":

    Знаеш ли какво означава ТДИ. Турбо дизелов ИД..Т!
  • 60 тди

    0 1 Отговор
    ТДИ.....ТРИСТА ХИЛЯДИ И ОЩЕ.Е.Е.Е...къса шортите на 406.....
  • 61 tost

    1 2 Отговор
    Коя е най продаваната кола в европа от години - GOLF просто статистика или европееца не разбира от коли?
  • 62 заза

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Plevenskite golfadgii oshte treperqt ot 205 GTI

    Коментиран от #63

  • 63 Форда

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "заза":

    Голфове още се срещат по БГ пътищата, а 205 само в музеите
  • 64 рюселхайм

    0 1 Отговор
    PSA - Пежо и Ситроен изобщи ги нема на нашия пазар - US. Защо ли?Нали всите в Бг сте разбирачи на МПС-та ааа..?
  • 65 рюселхайм

    0 1 Отговор
    PSA - Пежо и Ситроен изобщи ги нема на нашия пазар - US. Защо ли?Нали всите в Бг сте разбирачи на МПС-та ааа..?
  • 66 бара-бара

    1 3 Отговор
    Мачка,п.чка и елхичка не паравим.хах(peugeot,renault,citroen)
  • 67 Корадо

    1 0 Отговор
    Който не е имал подаржан френски автомобил да не говори глупости.Да не би голфа да е нещо повече?Нито возия има нито екстри в сравнение с фенските аналози или астра или форд и т.н.Всички коли си имат хубави и лоши качествата.Онези вече правят колите да са слаби и чупливи да могат да избутат гаранцията и това е.
  • 68 Renault

    1 0 Отговор
    s Renault Laguna 2.0 benzin sm minal 1.238 000km , samo dobra podr6ka originalni 4asti i dobar maystor
  • 69 Гого

    1 0 Отговор
    "Френският концерн обяви загуби от €5 млрд. за миналата година и сега франсетата се чудят как да върнат нещата в релси........Най-общо казано новите Peugeot ще поскъпнат - мярка, която според експерти на PSA ще доведе до компенсиране на огромните загуби от 2012-а."

    Ако свалят цените на 307, като премахнат много от безсмислените си екстри и сложат един прост и надежден бензинов мотор 1.6 пълна инжекция , без турбо и 16 клапана .
    Без сензори за дъжд, без бордкомпютър на половината табло, без сензори за налягане на гумите, без парктроник, без стъклен покрив, без мултиволан, без навигация , без фарове завиващи в завой, без двузонов климатроник, без система за авариина помощ, без 40 еърбега в колата-2 стигат .Дизайна да го оправят, по-скромен външен вид, броните няма нужда да стърчат толкова много, това не е селски тунинг, а кола за града .

    Всички ще купуват ПЕЖО .

    За съжаление, на богатите собственици на ПЕЖО, кукувичка им изпила мозъка .Сами си забиват ножа с поскъпването на колите им .Като фалират VAG ще ги купи и ще произвеждат старите модели на Шкода .
  • 70 Благо

    1 0 Отговор
    Защо ли никой не разсъждава като икономист? Проблема на ПСА е ясен, като бял ден. Бяха дълги години ефтини с добър дизайн и екстри и се купуваха. Появиха се обаче китайските още по ефтини коли и ги изместиха. Големия въпрос е кои корпорации допуснаха да им бъдат откраднати технологиите. Защо отидоха да произвеждат в Китай, откъдето съвсем лукаво им откраднаха(копираха) всичко и сега продават логично по-ефтино? Отговора е: алчността на същите тези корпорации. Е сега ще "духат супата". Идва ред и на останалите европейски производители ...

    Коментиран от #72

  • 71 Сибир

    0 0 Отговор
    ". Явно т.нар. луксозна серия DS на Citroen не можа да се намеси в премиум сегмента и поради тази причина от PSA са взели решение за нова смяна на политиката."
    Та понеже луксозната серия се е провалила сыс Ситроен я повтарят и с Пежо ? Или може би тя е дала най-добра печалба ?
    Или сигурно не започнаха да произвеждат Peugeot 301 ?
    А може би Пежо ще се опитат да разширят гамата ?
  • 72 Ботев Пд

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Благо":

    Така е Благо!
    И не само на автомобилостроителите, ами на почти всички отрасли в икономиката!
    Европа я чака икономически колапс, ако не се ориентират и вземат мерки. Но, не такива, като на ПСА.
  • 73 JOE

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мария":

    Колата ти сигурно е с 2 ламбда сонди една на изпускателните тръби и една след катализатора. По принцип на бензинова кола трудно се затиска катализатора, трябвало е да отидеш първо в хубав сервиз за диагностика с газ анализатор и те ще ти кажат дали ти работи добре и чак тогава да го махаш, не слушай гаражните майстори дето на око разбират, че катализатора е отишъл. Сега трябва да се излъже компютъра че катализатора си е там, потърси инфо във форума на пежо там ще ти кажат сервизи дето да тия оправят.
  • 74 508

    1 0 Отговор
    От много години , карам френски автомобили,последните два са 407 и 508 , и ако не фалират ще продължа да карам само Пежо.Явно нещо куца в менажирането на фирмата , но като цяло не са никак лоши и като цени ,и като качество.Лично аз съм много доволен от Пежо.Предпочитам да карам нов френски автомобил , отколкото стар немски.

    Коментиран от #77

  • 75 иван

    1 0 Отговор
    всички производители в момента са затруднени,а инуче пежо са много хубави коли
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 БМВ алпина

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "508":

    Не си карал хамерикански или японски!Марката която караш се продава в Европа и тук там в Северна Африка.Не се продават нито на Изток нито в Австралия нито в Северна и Южна Америка докато всички останали производители се продават по света Защо ли?Задай си сам въпроса и си карай френските кенефи

    Коментиран от #78

  • 78 JOE

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "БМВ алпина":

    Почети малко и тогава коментирай, имали са опити за пробиване на американския пазар, но са се отказали заради голямата конкуренция и многото средства необходими за изграждане на автосалони и сервизи.
  • 79 фв

    1 1 Отговор
    Приказка без край..... Имало едно време едно Пежо 205 1,6ГТИ ,но имало и един ГОЛФ 1 1,8ГТИ ,който все му криел топката.Пораснало Пежото и станало 205ГТИ 1,9, но на ГОЛФА му пораснали 16 клапана и станал ГОЛФ 2 1,8/16 ГТИ.....резултата пак същия.Разлютило се Пежото ...станало 309 1,9/16 ГТИ ,но на ГОЛФА някой му забучил компресор и той се превърнал в 1,8/г60....Пежото пак плакало.Ставало Пежото 2,0S16...ГОЛФА - ВР6....1,6турбо...2,0турбо и така до днес.Днес Пежото спира за да мине ГОЛФА който е консервативна германска семейна кола.
  • 80 Turbine Soul

    1 1 Отговор
    Не отричам, че голфовете (GTI) са добри, но няма начин Голф 1 1.8 GTI да е по-бърз от Пежо 205 1.6 GTI или Голф 2 1.8/16v GTI да е по-бърз от 205 1.9 GTI, а Пежо 306 2.0 S16 е доста по-бързо от Голфовете по онова време и на 206 2.0 RC, никой Голф от онова време не може да му се опре, и да не забравяме рали историята на Пежо, макар, че е малка, тя е славна, и все пак повечето от тези Пежа са отрочета на рали спортът .
  • 81 фв

    0 1 Отговор
    Има,има...Пазя си го начина Г2 1,8/16 1987г, но няма гражданска отг. и не е минавал на преглед от 2 години.
  • 82 Неразбирам

    0 1 Отговор
    Колкото по евтина е една марка/модел на пазара на 2-ра ръка, толкова е по скапана. По евтини от френските са само италиянските. Нали не мислите, че ако са много хубави и струват "глупавите" европейци ще ги продават евтино вместо да си ги карат такива хубави и безпробленни. Отделно С4 е в челото на почти всички класации по ненадежност.
  • 83 BOBI

    0 1 Отговор
    PO DOBRE 20 GODI6EN NEMSKI AVTOMOBIL OT KOLKOTO NO NE PLASMASOV FRENSKI PROBLEMEN NOV KENEF
  • 84 Икономист

    0 0 Отговор
    И кои са тези китайски коли, че не се сещам.
  • 85 Баша

    1 0 Отговор
    Ново-старо винаги бих предпочел пежото пред някой немски дарак. Бъбреците ми трябват
  • 86 Петър Динков

    0 1 Отговор
    Шефа ми караше ново Peugeot 308 1.6 HDI , вече е на 300 000 км.
    За 4 години не спря да ходи в гаранционния сервиз .
    Почти всичко смениха .Обясняват многото проблеми с лошите пътища, лошото гориво, неподходящия климат и лошия водач .
    Колите не издържали натоварването, трябвало по-нежно и по-внимателно .
    Това ако му го бяха казали в магазина, нямаше да купи Пежо .

    Сега се опитва да се отърве и да го продаде, без да е на голяма загуба, но трудно се продава Пежо .Купи го за 40 000 лв. , а цената на която би успял да го продаде е 10 000 лв.
    Ако за тези пари беше взел Vw Golf 6 2.0TDI , сега би го продал за 20 000 лв., да не говорим, че щеше да се продаде по-бързо .

    Думите му са:
    "-Френско, повече никога .Който иска да си ги кара ."

    А на завода му пожелавам да свали цените, че си отиват .
    В криза не се вдига цената, а се сваля .
  • 87 Лудия

    0 1 Отговор
    Французин и Кола???? Глупости имах една 307 ца скъса ме от ремонти! Скъпи части троши се постяно ПЕЖО РЕНО СИТРОЕН БЕГАЙТЕ НАДАЛЕЧ ОТ ТЕЗ КОЛИ! ВЗЕХ ЕДНО А6 ГРИЖИ НЯМАМ!

    Коментиран от #94

  • 88 phaser3121

    1 0 Отговор
    Много интересни мнения.Имах 307 феис чисто ново.За 150 000км не съм пипнал нищо по колата освен масло и филтри.Предпочитам френско ново отколкото голф на 200000км
  • 89 17/19

    0 1 Отговор
    До 88. Стига фантазии...Не си сменил кормилни щанги,шарнири,втулки на носачи,дискове,накладки,опорен лагер,жила на рачна спирачка,задни амортисори...Да не си карал в двора на некое училище.Сменил си само масло друг пьт, френските коли ги плащаш още ведньж но на резервни части.
  • 90 508

    1 0 Отговор
    Съжелявам,но фантазиите са твои.Всичко е въпрос на избор.Мога да ви дам много,много примери с дефекти по немски автомобили.Но не мога да разбера глупавите ви спорове,когато си недоволен от марката е сменяш с друга.Аз съм доволен и Пежото няма да го сменя.Ако ми създава проблеми край минавам на друга и това е.Да не говорим , че има много качествени японски автомобили,но на мен не ми допадат.Имам достатъчно пари за ново Пежо 508 , но нямам достатъчно за ново БМВ 5 и за мен въпросът е приключил.
  • 91 17/19

    0 1 Отговор
    Няма спор, просто има виртуални шофери,каращи виртуални нови автомобили,естествено виртуално богати.Нема лошо,но ле е е е ко ни заблуждават.А иначе за 150х. всяко Пежо в България ще ти сцепи джоба освен ако не е служебно.508-също щото е същата бира.Приятна вечер.

    Коментиран от #92, #93

  • 92 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "17/19":

    И ти го казваш това, защото шефа ти е карал 308, или си чул-недочул нещо в сервиза, който посещаваш редовно с 17-19-годишния си Голф? Отметката 150к на моето Пежо е подмината преди повече от две години и продължава да не ми сцепва джоба, май ти си виртуалния шофьор тука. Айде полека със злобата.
  • 93 Берлинго

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "17/19":

    Имам приятел със служебен Ситроен Берлинго.Той казва така:
    -Покрай Берлингото френските автомобили ми се издигнаха в очите.

    Коментиран от #95

  • 94 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Лудия":

    Да бе повярвах ти
  • 95 Берлингото

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Берлинго":

    И аз така, покрай една циганка на околовръстното, всички цигани ми се издигнаха в очите. Хем евтино хем качествено работи...
  • 96 17/19

    0 0 Отговор
    До коментар 92 от Стефан
    ОТМЕТКАТА 150К.....Спри да четеш автосписания.Имаш ли книжка или още се возиш до баща си.Рисковано е сравнението дори на 19 годишен ФВ Голф с нови Пежо 307.Немските бензинови мотори са в пъти по-мощни;здрави и икономични.При дизелите нещата са на кантар и да не забравяме че 1.9ТДИ е мноооого корав мотор.Нема драма много палиш...
  • 97 Димитров

    0 0 Отговор
    Шест години карах 407,вече година 508.Чудесни машини, плод на 100 г.опит. И аз минах през Германски. Не случих.