Известно е, че в момента алиансът PSA Peugeot-Citroen е в ужасен финансов колапс. Френският концерн обяви загуби от €5 млрд. за миналата година и сега франсетата се чудят как да върнат нещата в релси. Явно т.нар. луксозна серия DS на Citroen не можа да се намеси в премиум сегмента и поради тази причина от PSA са взели решение за нова смяна на политиката.
Изданието Automotive News разкри информация, излязла от председателя на съвета на директорите Филип Варен, според която Peugeot ще получи нов премиум имидж и ще се превърне във водещата марка на алианса. Това ще доведе и до различия в цените на аналогични модели с марките Peugeot и Citroen. Странното е, че Citroen няма да бъде ориентиран към бюджетния сегмент.
Най-общо казано новите Peugeot ще поскъпнат - мярка, която според експерти на PSA ще доведе до компенсиране на огромните загуби от 2012-а. Въпреки това PSA не планира свиване на моделната си гама, а напротив. През тази година се очакват 17 нови модела, повечето от които ще са с новия имиджов дизайн.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пежото
11:21 15.02.2013
2 ТРОШАЧА
11:41 15.02.2013
3 иордека
11:45 15.02.2013
4 ivo
12:01 15.02.2013
5 Дошо
Коментиран от #8, #16, #51
12:11 15.02.2013
6 Shmeker
12:16 15.02.2013
7 batman
12:35 15.02.2013
8 лимонад
До коментар #5 от "Дошо":
Дошо - качи се и в VW и Ауди да сравниш и тогава говори за баракуди :). 508 и 208 са красиви наистина, но за цената им - има доста по-добри алтернативи. Да ги вдигнат още :) все по-встрани ще им заобикалям магазините. Отдавна отминаха времената на първите HDI, които освен икономични, не бяха толкоз скъпи.12:36 15.02.2013
9 EastPower
И аз досега се възпирах само заради ниската цена
Дано да поскъпнат с 50-80% за да се реша най-накрая да си купя Пежо
12:44 15.02.2013
10 руснака
13:11 15.02.2013
11 СССААВ
13:16 15.02.2013
12 Дошо
13:25 15.02.2013
13 рюселхайм
13:29 15.02.2013
14 кмг
13:38 15.02.2013
15 милан
13:40 15.02.2013
16 Ото
До коментар #5 от "Дошо":
Аз Ситроен съм карал служебен. За мен колата не беше лоша. Но незнам не ти ли писва да твърдиш само глупости? Поне живеем Свят с достъп до интернет и възможности за черпене на информация влязох и проверих какви са цените на НОВИ коли на българския пазар.Волксваген:
Голф - 29685 лв.
Поло - 19495 лв.
Пасат - 39000 лв.
Рено:
Клио - 21990 лв.
Меган - 27390 лв.
Лагуна - 47390 лв.
Тойота:
Ярис - 17991 лв
Аурис - 29350 лв.
Корола (мисла, че е стария модел) - 25414 лв
Авенсис - 35900 лв.
Хонда:
Джаз - 33500
Сивик - 28990 (на промоция го пуснаха, като излезе Голф 7. Иначе около 37000 лв.
Акорд - 53300
Пежо:
208 - 20655 лв.
308 - 30118 лв.
508 - 36977 лв.
Опел:
Корса - 19635 лв.
Астра - 28890 лв.
Астра седан - 26835 лв.
Инсигния - 39975 лв.
Цените са за базови модели. А кое колко е качествено незнам. Знам, че на ТЮВ тази година беше Поло. Знам също, че на "мърда" и танк да дадеш да кара - и него ще съсипе. Странно е решението да се увеличават цените и то в днешно време. Време на криза. Времето ще покаже до какво ще доведе това. Според мен ще е добре, ако си стъпят на краката откъм финансова гледна точка. Колите им си имат чар и последователи.
Коментиран от #17
13:41 15.02.2013
17 Дошо
До коментар #16 от "Ото":
Колега не разбрах точно с кое мое изказване предизвиках негодуванието ти.Уточни се.Коментиран от #20
13:46 15.02.2013
18 момчил
13:48 15.02.2013
19 520 zender
Коментиран от #36
13:54 15.02.2013
20 Ото
До коментар #17 от "Дошо":
Написал си "В същото време разни баракуди като продукцията на Фолксваген на някакви непонятно високи цени на фона на качеството им се продават като топъл хляб."Затова съм написал цените на горе долу масовите автомобили. Има още една камара масови коли, но не ми се занимава да им вадя цените към днешна дата (ще е нужен цял ден). Като цяло цените на масовите модели в даден клас са почти сходни. Незнам на Волксваген кое им е толкова по-скъпото от на другите.
Коментиран от #24
13:55 15.02.2013
21 ивелин
14:09 15.02.2013
22 шваб
14:13 15.02.2013
23 520 zender
14:14 15.02.2013
24 Дошо
До коментар #20 от "Ото":
Аха ясно.Ами така е.Качеството на Фолксваген не отговаря на цените им.14:22 15.02.2013
25 константин цонев
Коментиран от #26, #27
14:28 15.02.2013
26 520 зендер
До коментар #25 от "константин цонев":
Много пъти съм писал-имам е34 и е39.Но съм се ноавил за е60 535д.По повод френските коли-карах и френски ,казвам го понеже съм сменил доста коли.Ми не ми харесват бе човек.Ма тва е унизително да ти се разпадне дръжката на щеката за масло-говоря за Ксарата от 2000 година.Да-нова кола не съм копувал.Но и немска също нова не съм копувал.За мен лично разликата между немските и френските коли е колкото между слънцето и земята....14:33 15.02.2013
27 520 zender
До коментар #25 от "константин цонев":
А защо изобщо спорим?Имаш Е60 520Д-И какво-я ми кажи кой френски автомобил може да се съревновава в която и да е дисциплина с твоята кола?Даааа знам че няма такъв.Аз именно за това съм решил да си взема модела със каскадното пълнене-пояснявам -автомобил с под 150 не търся ...14:39 15.02.2013
28 Мария
Коментиран от #31, #32, #33, #34, #35, #73
14:46 15.02.2013
29 константин цонев
Коментиран от #30
14:51 15.02.2013
30 520 зендер
До коментар #29 от "константин цонев":
Дааа знам го-с умрелия 204кс двигател.Това го мачкам с моето Е39 530Д винаги.Пояснявам-интересувам се от динамичен седан в горния премиум какъвто е БМВ5 защото съм семеен с две деца и пътувам много по работа.Ценя комфорта който и ти си споменал но само с комфорт не става.Специално Пежо страда много от електрониката си-така мисля аз поне.Да споменавам ли колко се обезценява Пежо-Ситроен..14:58 15.02.2013
31 520 zender
До коментар #28 от "Мария":
И за какво изобщо са слагали заместител-може и само права тръба-взели са ти парите.Няма да гори повече.Ако оборотите на празен ход са ти в повече търси проблема в стъпковото моторче....15:01 15.02.2013
32 520 zender
До коментар #28 от "Мария":
Гледай поне катализатора да продадеш че да се избиеш.Или вече си го изхвърлила................15:05 15.02.2013
33 Ото
До коментар #28 от "Мария":
Как така са ти изхвърлили катализатора? Няма такова нещо. Просто няма кък да се случи. Просто са те метнали и са ти го прибрали. Един катализатор втора употреба (като твоя) върви от 110-120 лв. Те са ти го прибрали + ти си им дала 70 лв. и цяла вечер са се черпили за твоя сметка. А това, че сега ти е светнала лампата може да е съвпадение, че точно сега светва. Най-добре отиди на диагностика. Жълтата лампа с двигателчето и светкавицата или Чек-а може да светне поради много причини. иначе сега ние може набързо да те стресираме. Примерно - "Хм... Щом са ти махнали катализатора, може да са подредили(чрез удар) ламбда сондата. Една нова е от 100 лв нагоре." Това го казвам примерно. А това, че колата ти щяла да гори повече. Пак може и да е вярно, но може и да не е. Ще гори повече, ако ти се развали ламбда сондата и подава грешна информация на компа. Според повечето мнения след отстраняването на катализатора разхода леко падал. Защото колата се поотпушва. Но кой знае. В един случай може да е така, а в друг не. В твоя случай ще се убедиш след около месец, след като направиш равносметка. Най-добре си закарай колата на диагностика. Има много добри диагностици под моста Чавдар в София. Има форумни майстори. Те хората ще ти кажат кое как е. Иначе тук може само да те стряскаме и така.Единственото лошо е, че УЖ са ти изхвърлили катализатора. В това отношение са те метнали.
15:12 15.02.2013
34 Дошо
До коментар #28 от "Мария":
Колежке станала си жертва на ИЗМАМА и вероятно вместо да оправят каквото и да е са ти направили беля с ламбда сондата.15:33 15.02.2013
35 Gnida
До коментар #28 от "Мария":
Марийке , и аз мисля че са те метнали , заместителя на моя катализатор е хубава дебелостенна тръба.Нищо не свети , но говорим за фиат. Като се махне катализатора гори малко повече.Смукателните тръби са сметнати да работят с точните изпускателни.Просто като се махне катализатора колата малко се отпушва.Темата е дълга , просто си направи диагностика и си проверявай маслото редовно.15:38 15.02.2013
36 Стефан Никодимов
До коментар #19 от "520 zender":
Като са такива боклуци и двигателите им не струват, защо любимите ти BMW монтират ХДИ двигател на Mini, сигурно знаеш че е тяхна. ПСА правят добри двигатели, просто са ориентирани към по-малката кубатура и там са на ниво. Моят Пежак не ми е направил проблем с никаква електроника, а си го търкалям от нов и вече почти 6 години. Проблем и с двигател не съм имал, сменял съм тампон и амотисьори, ама с такива пътища няма как.Коментиран от #38, #42
15:54 15.02.2013
37 520 zender
Коментиран от #40
16:00 15.02.2013
38 520 зендер
До коментар #36 от "Стефан Никодимов":
Не незнаех че е HDI.Със сигурност в новия модел няма да бъде този а ще е 2.0д-116кс-най -леката настройка.16:03 15.02.2013
39 Мария
16:10 15.02.2013
40 Дошо
До коментар #37 от "520 zender":
Имам познат със Ситроен Ц5 2006г за една година му мина 30000км и почти не го е пипал.Нямаше сериозни проблеми.Нещо по окачването прави и смени дебитомер толкова.не че имаше проблеми с дебитомера ами му бяха казали в Ситроен, че ресурса му изтекъл(?)Сигурно се е получило нещо като изторията на колежката Мария.На мен лично като дизайн не ми допада, обаче е много комфортна кола а разхода му е очудващо нисък при положение, че е 2.2 136к.с и тежи 1560кг.Среден разход му дава 6.5 при положение, че заводски е 6.3 - много точно са го отбелязали франсетата, не са излъгали.16:15 15.02.2013
41 Дошо
Коментиран от #44
16:16 15.02.2013
42 бях в кома
До коментар #36 от "Стефан Никодимов":
Имах дилема , дали да купя Ситроен Джънпер то е като Пежо Боксер, или Мерцедес Спринтер. Поради по-ниската цена на Ситроена избрах него. Почвам с романтичните истории--1, Как затегна коляновия вал и чаках на една поляна в един хубав майски ден да дайдат да ме приберат. 2 Скъса клапан и чаках помощ до една горичка. 3, пукна глава и бях най голямата атракция на пътя. Имах и Форд Транзит, ей такова животно нема. Имах и още куп дребни повреди, като изкъртен скоростен лост, два пъти смених радиатора но парното, но в сервиза ми обясниха, че това било консуматив..... смених и водния радиатор, разпаднаха се дръжките по вратите, ядеше гуми и смених ЦЯЛАТА предница, но увииии, не бил правилно настроен реглаж, което не промени нещата и в сервиза вдигнаха ръце от мен. Уфф така ми домъчня сега за него ,че се насълзих. Та , като ми писна реших да сръвня цените на частите със Спринтера, и.....оооо чудо, те бяха значително по- евтини. Всеки, който разбира от автомобили, може да сметне ориентировачно, колко пари съм дал за ремонти на супер здравия френски дизел. Накрая започнах да откачам, и го подарих за 9 000 лв при положение че вървяха около 15к. От тая марка бягам като дявол от тамян, и да ми подарят такава кола/бус ще го продам веднага, не искам да сънувам пак кошмари и да паля свещ при всяко пътуване, и свещите са разход.Коментиран от #43, #46, #47
16:19 15.02.2013
43 Ото
До коментар #42 от " бях в кома":
И аз карах служебен бус Пежо Експерт Тепии. Като ми дадоха колата беше на около 7 000 км. Във фирмата имаше 4 такива. И на четирите след като минаха 30-35 000 км. като вдигнехме над 90-100 км. и се получаваше масаш на всяка част от тялото. Такива вибрации, такова чудо от задницата, че не е истина. Закараха два от тях - тези с най-силни вибрации (моя беше с най-слаби и се появиха мааалко по-късно). Оказало се, че било много често срещан проблем и че отремонтирането струва 1200 паунда на бройка!!! Гаранцията не покривала този дефект, защото този бус се водел за такъв, който превозва пътници, а от фирмата производител няма как да знаят, дали не е тъпкан с товари. Това обяснение бе описано в писмо. Буса 100 % не е тъпкан с товари. Ползваше се за превоз на работници. Наистина понякога не се караше само по магистрали, но никога не е бил тъпкан с товари. Но пък много вървеше. 180 км. съм поддържал без проблем.А за Форд-а. При бусовете той е царя. Страшни са. След Пежото карах Транзит пак от 2007 година. Беше та повече километри, но наистина просто за мен това бе буса на бусовете. Поне от тези с които разполагаше фирмата.
16:36 15.02.2013
44 Ото
До коментар #41 от "Дошо":
Споко човек. Не сме в час по Литература. ;)16:38 15.02.2013
45 АМИ, са?
16:38 15.02.2013
46 бях в кома
До коментар #42 от " бях в кома":
Смених кормилна щанга, рейка, щях да се утрепя заради рейката 1500лв., чупех ресьори околол 4-5 пъти и ми обясниха, че така ставало като се карал празен от вибраците, и че трябва ПО-често да сменям амортисьорите--задните, Викам им '''' Шшшшш ей , чак на толкова тъп ли ви изглеждам, това да не ми е първия бус или кола.....мълчат кат п..ки, даже и да е така , кой купува бус за да го кара празен""" " ама... млък, .......... и т.н 30 мин. псуване без да се повторя. Ся се сещам , че и резервоар сменях, два пъти ми омъсляваше картера, че го лепих, ако взема да си припомням, колко още повреди имашеее16:52 15.02.2013
47 morientes_lale
До коментар #42 от " бях в кома":
И аз като теб си купих и Пежо и Рено Сценик 1.5дци.. Ей така купих си ги и двете да ги имам понеже ги харесвам. Още като се качих в колата и натиснах стартера да запаля и той изскочи чак на задната седалка.. С някаква модерна пружина е бил хванат и изхвърляше целия стартер.. Както и да е, запали колата и като натиснах газта и педала потъна някъде под шасито и остана да стърчи някакво лостче като пирон.. Дадох мръсна газ с завъртане на волана наляво да се изфукам и волана ми остана в ръцете а ауспуха отзад беше изхвръкнал от газта на два метра от колата.. Тогава станах да го закрепя и отворих вратата и тя падна на земята..Не знам какво й стана на тази врата ама с падането, явно от сътресението и двата предни калника се отлепиха и паднаха на земята.. Както и да е, не се уплаших и се качих в колата без калници, предна лява врата, ауспух. волана и потеглих..Отстрани се бяха събрали вече доста народ и всичките с коли, някакви извънземни марки и гледаха доста ехидно и се смееха.. Малко се ядосах и натиснах там пирончето за газта малко рязко и потеглих..Като погледнах в огледалото за обратно виждане, видях че двигателя е паднал и хората го бяха навъртяли и си събираха части за колите от него...Просто не мога да си обясня как стигнах до работата с колата без двигател и всичките му там неща които се разпаднаха при чисто нова кола..Сигурно съм случил на дефектна бройка, защото приятеля ми и комшия, Льоб се казва Себастиян.. Та този комшията Себастиян Льоб има едно Ситроенче и беше преминал тук за майтап през софийските задръстени и разбити улици и през България и никой не можа да го изпревари.. Какво е това Ситроенче където си е купил комшията, нито се трошеше , нито даде някой да го изпревари... А толкова приятели фукльовци имам в България и все с много големи и мощни коли.. Маркови им казвали, аз не ги разбирам..Някакви БМВ-та и Мерцедеси и други марки..И никой от тези фукльовци не посмя да излезе и да се състезава с него и да го изпревари този мръсен и скромен мой комшия..Айде сега Вие сте наред.Давайте смело..Коментиран от #48, #52
16:56 15.02.2013
48 бях в кома
До коментар #47 от "morientes_lale":
Ся се сетих, верно един колега след като си купи Ситроена, и на първите 100 км ,му падна двигателя, не бил закрепен добре му казаха, поиска да му върнат парите, ама те му дадоха друг бус. Така, че в иронията ти има много верни неща, даже и за паднала задна врата съм виждал, бати смеха, кола на 3 г. се заключва с катинар и резе .....Ако не си стопанисвал бусове, не се обаждай, ставаш смешен, защото за теб може да е майтап а за мен си е огромен разход, нервите и дремането по сервизите не ги броя.17:05 15.02.2013
49 жж
17:22 15.02.2013
50 1234
17:49 15.02.2013
51 абе гламар
До коментар #5 от "Дошо":
Сигурно ти си най-умния ,народа купувал Фолцваген,замисли се дали ти не си заблудения,а. Аман от тъпи с претенции на разбирачи.18:41 15.02.2013
52 Стефан Никодимов
До коментар #47 от "morientes_lale":
Евала, пич, със глас се смяхДо оня в комата, вземи си подай CV-то в Autobild, там търсят таланти с въображение и силна омраза към всичко различно от ВАГенско или ако не, поне от немско. Мога да ти опиша моите проблеми с един расов немски бриз, извинявам се пасат, но честно казано пред твоята фантасмагория ще бледнее и даже ще излезе като най-здравата кола съществувала някога, така че ще взема да пропусна
Коментиран от #53
19:20 15.02.2013
53 бях в кома
До коментар #52 от "Стефан Никодимов":
Явно не четеш или не разбираш, не съм се изказвал кой каква кола да кара, а не ми е и работа, коментирах, че съм доволен от Форд Транзит, никъде не съм споменал, че харесвам немските коли, фен съм на алфа имал съм 3, и др. коли. А теб никой не те пита дали е фантасмагория, Дано попаднеш в такъв филм, да видим дали ще ти е смешноКоментиран от #54
19:44 15.02.2013
54 Стефан Никодимов
До коментар #53 от "бях в кома":
Абе и аз съм имал проблеми с колата си, ама не вървя да разправям на всички за всяко произшествие и как в сервиза накрая ми казаха да се отърва от кошника. А не мисля и че е нужно някой да ме пита, за да си изразя мнението, форум е все пак, ако беше да си траем, нямаше да има място, където да си оставим коментарите.Браво на админите, между другото, че изтриха обръщението ти към мен, та да не излизаш толкова груб
20:05 15.02.2013
55 Тодор
20:13 15.02.2013
56 Гост
Коментиран от #62
20:43 15.02.2013
57 tdi
Коментиран от #59
21:03 15.02.2013
58 Катерицата
21:14 15.02.2013
59 заза
До коментар #57 от "tdi":
Знаеш ли какво означава ТДИ. Турбо дизелов ИД..Т!21:17 15.02.2013
60 тди
21:35 15.02.2013
61 tost
21:39 15.02.2013
62 заза
До коментар #56 от "Гост":
Plevenskite golfadgii oshte treperqt ot 205 GTIКоментиран от #63
21:47 15.02.2013
63 Форда
До коментар #62 от "заза":
Голфове още се срещат по БГ пътищата, а 205 само в музеите21:51 15.02.2013
64 рюселхайм
22:18 15.02.2013
65 рюселхайм
22:19 15.02.2013
66 бара-бара
23:11 15.02.2013
67 Корадо
23:22 15.02.2013
68 Renault
00:14 16.02.2013
69 Гого
Ако свалят цените на 307, като премахнат много от безсмислените си екстри и сложат един прост и надежден бензинов мотор 1.6 пълна инжекция , без турбо и 16 клапана .
Без сензори за дъжд, без бордкомпютър на половината табло, без сензори за налягане на гумите, без парктроник, без стъклен покрив, без мултиволан, без навигация , без фарове завиващи в завой, без двузонов климатроник, без система за авариина помощ, без 40 еърбега в колата-2 стигат .Дизайна да го оправят, по-скромен външен вид, броните няма нужда да стърчат толкова много, това не е селски тунинг, а кола за града .
Всички ще купуват ПЕЖО .
За съжаление, на богатите собственици на ПЕЖО, кукувичка им изпила мозъка .Сами си забиват ножа с поскъпването на колите им .Като фалират VAG ще ги купи и ще произвеждат старите модели на Шкода .
06:28 16.02.2013
70 Благо
Коментиран от #72
07:15 16.02.2013
71 Сибир
Та понеже луксозната серия се е провалила сыс Ситроен я повтарят и с Пежо ? Или може би тя е дала най-добра печалба ?
Или сигурно не започнаха да произвеждат Peugeot 301 ?
А може би Пежо ще се опитат да разширят гамата ?
07:42 16.02.2013
72 Ботев Пд
До коментар #70 от "Благо":
Така е Благо!И не само на автомобилостроителите, ами на почти всички отрасли в икономиката!
Европа я чака икономически колапс, ако не се ориентират и вземат мерки. Но, не такива, като на ПСА.
09:06 16.02.2013
73 JOE
До коментар #28 от "Мария":
Колата ти сигурно е с 2 ламбда сонди една на изпускателните тръби и една след катализатора. По принцип на бензинова кола трудно се затиска катализатора, трябвало е да отидеш първо в хубав сервиз за диагностика с газ анализатор и те ще ти кажат дали ти работи добре и чак тогава да го махаш, не слушай гаражните майстори дето на око разбират, че катализатора е отишъл. Сега трябва да се излъже компютъра че катализатора си е там, потърси инфо във форума на пежо там ще ти кажат сервизи дето да тия оправят.10:08 16.02.2013
74 508
Коментиран от #77
12:00 16.02.2013
75 иван
17:34 16.02.2013
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 БМВ алпина
До коментар #74 от "508":
Не си карал хамерикански или японски!Марката която караш се продава в Европа и тук там в Северна Африка.Не се продават нито на Изток нито в Австралия нито в Северна и Южна Америка докато всички останали производители се продават по света Защо ли?Задай си сам въпроса и си карай френските кенефиКоментиран от #78
19:09 16.02.2013
78 JOE
До коментар #77 от "БМВ алпина":
Почети малко и тогава коментирай, имали са опити за пробиване на американския пазар, но са се отказали заради голямата конкуренция и многото средства необходими за изграждане на автосалони и сервизи.19:19 16.02.2013
79 фв
20:29 16.02.2013
80 Turbine Soul
21:46 16.02.2013
81 фв
22:13 16.02.2013
82 Неразбирам
22:50 16.02.2013
83 BOBI
23:32 16.02.2013
84 Икономист
01:37 17.02.2013
85 Баша
03:27 17.02.2013
86 Петър Динков
За 4 години не спря да ходи в гаранционния сервиз .
Почти всичко смениха .Обясняват многото проблеми с лошите пътища, лошото гориво, неподходящия климат и лошия водач .
Колите не издържали натоварването, трябвало по-нежно и по-внимателно .
Това ако му го бяха казали в магазина, нямаше да купи Пежо .
Сега се опитва да се отърве и да го продаде, без да е на голяма загуба, но трудно се продава Пежо .Купи го за 40 000 лв. , а цената на която би успял да го продаде е 10 000 лв.
Ако за тези пари беше взел Vw Golf 6 2.0TDI , сега би го продал за 20 000 лв., да не говорим, че щеше да се продаде по-бързо .
Думите му са:
"-Френско, повече никога .Който иска да си ги кара ."
А на завода му пожелавам да свали цените, че си отиват .
В криза не се вдига цената, а се сваля .
09:06 17.02.2013
87 Лудия
Коментиран от #94
09:30 17.02.2013
88 phaser3121
09:55 17.02.2013
89 17/19
13:59 17.02.2013
90 508
20:03 17.02.2013
91 17/19
Коментиран от #92, #93
22:30 17.02.2013
92 Стефан Никодимов
До коментар #91 от "17/19":
И ти го казваш това, защото шефа ти е карал 308, или си чул-недочул нещо в сервиза, който посещаваш редовно с 17-19-годишния си Голф? Отметката 150к на моето Пежо е подмината преди повече от две години и продължава да не ми сцепва джоба, май ти си виртуалния шофьор тука. Айде полека със злобата.03:13 18.02.2013
93 Берлинго
До коментар #91 от "17/19":
Имам приятел със служебен Ситроен Берлинго.Той казва така:-Покрай Берлингото френските автомобили ми се издигнаха в очите.
Коментиран от #95
10:58 18.02.2013
94 Дошо
До коментар #87 от "Лудия":
Да бе повярвах ти10:59 18.02.2013
95 Берлингото
До коментар #93 от "Берлинго":
И аз така, покрай една циганка на околовръстното, всички цигани ми се издигнаха в очите. Хем евтино хем качествено работи...16:05 19.02.2013
96 17/19
ОТМЕТКАТА 150К.....Спри да четеш автосписания.Имаш ли книжка или още се возиш до баща си.Рисковано е сравнението дори на 19 годишен ФВ Голф с нови Пежо 307.Немските бензинови мотори са в пъти по-мощни;здрави и икономични.При дизелите нещата са на кантар и да не забравяме че 1.9ТДИ е мноооого корав мотор.Нема драма много палиш...
16:28 23.02.2013
97 Димитров
02:12 25.02.2013