Last news in Fakti
09 Ноември, 2019 10106

Класики от 80-те


  • Opel Kadett E (1984-1993) Двигател: 1 196-1 998 Мощност: 54-156 к.с. Ускорение: 17-8.5 сек. Макс. скорост: 155-217 км/ч
  • Volkswagen Golf II (1983-1992) Двигател: 1 272-1 781 Мощност: 54-210 к.с. Ускорение: 23-7.4 сек. Макс. скорост: 150-230 км/ч

    413 гласа
    36%
    64%
    723 гласа

Коментари

  • 1 Иво

    44 37 Отговор
    Какво да коментираме?
    Германците са казали по повод на това сравнение - ,, Опел - винаги вторият!"
  • 2 ФИАТ

    17 69 Отговор
    ФИАТ ДОБЛО - винаги първи !!!

    Коментиран от #31

  • 3 Още не мога да го счупя!!

    67 20 Отговор
    86г. Карам го всеки ден и не се чупи и на работа и в града и на лов и на всякъде 1.6 карбуратор газ бензин ГОЛФ 2 е вечен опелите отдавна изгниха за новите коли казвам си притеснено ми е а е време и е неизбежно от друга страна един по запазен голф 2 до към 1500 лв ще ми изкара още 20 г с минимум вложения в него а са де

    Коментиран от #4

  • 4 Алфа Вълкът

    34 37 Отговор

    До коментар #3 от "Още не мога да го счупя!!":

    Баш за голф 2 по-рядко се виждат от кадетите по улиците. Изгнили да, ама редовно се мярка някой кадет някъде. Голфове 3 и 4 заринато, но двойки почти не се виждат.

    Коментиран от #17

  • 5 333

    41 7 Отговор
    Преди много много години, си купих Кадет, защото голфо беше към 50% по-скъп средно. Кадета беше с рекаро седалки и някои други екстри, които не се срещаха в голфовете със средна цена. Даже му се регулираше волана на кадета. Освен това, беше сякаш една идея по-удобен и от Голф 3, който карах за известно време по-късно. Ама си изгни като истински опел.
  • 6 Борис

    26 27 Отговор
    Голф 3 е може би последния добър голф

  • 7 Joro

    29 5 Отговор
    На опел астра 1.6 моно имам близо 150к км без никакви проблеми. Венто 1.8 моно 350к км напълно безпроблемно. И двете са карани на газ.
  • 8 шашавия

    19 1 Отговор
    като здравина такива няма да има ама са си егати дърветата. иначе топ версиите стават. и gsi на опела и g60 на vw. са приятни за каране дори сега ама ги няма вече. или ще са на дебело.
  • 9 димитър

    24 6 Отговор
    Лабораторията за оценка на нови модели преди 35г. е публикувала доклад за Golf-2.В този доклад пише... След разглобяването на ГОЛФ-2.Инженерите установиха,че няма част или възел които могат да бъдат ПОДОБРЕНИ.
  • 10 гост

    45 1 Отговор
    И едната съм имал, и другата нямаха кой знае каква разлика. Тогава като ги купувахме сравнени с ладите и моквичите изглеждаха като самолети.
  • 11 Японеца

    13 19 Отговор
    кога този немски кенеф голф е имал в това издание 210к.с. ? Или се бъркаме с VR6?

    Коментиран от #12, #29

  • 12 антрашпиц

    13 12 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    Г 60 му беше топ версията.Кви 210кс го гони автора незная..

    Коментиран от #13

  • 13 333

    16 5 Отговор

    До коментар #12 от "антрашпиц":

    Има 71 бройки произведени G60 Syncro с 210 коня.
  • 14 АЛ КУРОПАТКИН

    18 0 Отговор
    това 210 коня е само 71 бройки
    1.8 16v със G60 компресор
  • 15 АЛ КУРОПАТКИН

    17 0 Отговор
    голф 2 със двигател с код 3G е 210 коня
  • 16 BMWPower

    36 3 Отговор
    И двете са истински машини за МЪЖЕ.
    Въпрос на вкус, кой коя ще избере.
    Кадета беше с по-спортен дух, за жалост с по-кофти ламарини.
    Днешните джендъри могат само да мечтаят за такива машини.
  • 17 бат боко

    9 4 Отговор

    До коментар #4 от "Алфа Вълкът":

    Явно не излизаш много...специално в Стара Загора голфове 2 по път и над път кадети са по малко от москвичите в последната година съм виждал не повече от 1-2 кадета
  • 18 Plovdiv

    13 16 Отговор
    2002 г. си купих Кадет комби от 1987 г... До 2006 г. беше така изгнил отдолу, че когато веднъж го вдигнах с крик, десният преден носач, заедно с полуоската се отпра от рамата... Карал го бях съвсем нормално. Докато съм жив няма да си купя Опел, не съветвам никой да го прави!
  • 19 ne не

    24 28 Отговор
    Кадет не съм имал, но съм сменил около 50 коли, лични. В периода 1998-2001 г. имах Голф 2-ка. По-голям боклук не ми се е случвало да карам. Беше нов внос от Германия тогава. Няма нещо, което да не съм сменял, от там научих наименованието на повечето авточасти. Сега също имам коли от 90-те, понеже са ми хоби, но са истински а не тъп и прехвален Голф. Всъщност съжалявам хората, които карат фолксваген, те живеят в заблуда.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 vasik atanasova

    11 3 Отговор
    опела е хубав обаче гние много
    така че голфчето си е по добро
    но возията е на опела
  • 22 Miki

    7 0 Отговор
    VW Golf2 G60 - 160KS
  • 23 Кот Такова

    31 0 Отговор
    Всъщност, колкото и да спорим, двата автомобила са култови за 80-те. Кадет "Е" става автомобил на Европа за 1985 г. Голф 2 от своя страна има иновативна за времето си защита от корозия, изразяваща се в това, заварките на шасито да бъдат заливани с горещ восък. Тази технология е допринесла моделът на Фолксваген да е по-качествено изработен и устойчив на атмосферните влияния. Карал съм и двете машини и мога да заявя, че с удоволствие бих карал и сега някое "горещо" GTI или GSi. Прекрасни машини, създадени в точното време! Автомобилостроенето вече никога няма да е същото!
  • 24 гост

    11 10 Отговор
    Имам Астра 1992г. над 600хиляди е вече и смело мога да кажа че по добра кола,като изключим 124 на мерцедес,едвали съществува.Ремъци ,масло и ролки ,това е ,а датчик на хол да това съм сменил.Верно малко е слаба откъм ръжди и то предимно вежди и около капачката.Голф съм карал и по дървена кола от него не съм видял.Имам приятел който има голф дизел когато тръгнем на някъде заедно той все искаше да ходим с астрата то при положение че той кара.Беше възхитен във всяко едно положение -от интериор до вървене и возия.

    Коментиран от #27

  • 25 Алфа Ромео

    11 6 Отговор
    Като изключим ръждата Кадета беше по-добър, по-модерен и аеродинамичен дизайн, по-икономичен, по-бърз и като цяло по-идиотоустойчив.

    Коментиран от #32

  • 26 не гласувах

    6 2 Отговор
    и веднага обяснявам защо: някога правеха истински автомобили, като тези на снимките; сегашните никога няма да живеят колкото тях.
  • 27 Алфа Ромео

    11 2 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Карал съм 4 години Астра седан 1.8 моно от 92г,, това беше най-безпроблемната кола която съм имал но беше жестоко изгнила, беше внасяна от Германия. Ако не беше унищожено така купето нямаше да я махна, вървеж, возия, икономичност всичко беше доста добре за кола от тази година, вентилирани спирачки ABS.
  • 28 дявола

    10 0 Отговор
    Това бяха здравите автомобили които вече почти ги няма по пътищата но бяха здрави и верни на собствениците си а не като сегашните зрънчовци я изкарали гаранция я не ще си мечтаем за здрави коли вече сега са само хубави и нищо повече за съжаление

  • 29 Бай Шиле

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    "голфа е кенеф".Кажи го това в дискотеката в Перник..... Бедна ти е фантазията "шо че е".
  • 30 Иван

    2 3 Отговор
    Опелите точно тия години са много по бързи здрави и икономични от тия кенефи наречени ВАГ. Опелите винаги са били по надеждни добре че гният иначе неможе да го счупиш никога.
  • 31 audi a8

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "ФИАТ":

    няма шанс
  • 32 audi a8

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Ромео":

    по-голям кенеф от кадета няма
  • 33 hienata

    3 0 Отговор
    Спора е излишен. Кадет можеш да видиш само на картинка,докато 1/3 от колите с регистрация СО и доста РК в момента , са Голф 2 - факт.
  • 34 Kadett

    0 0 Отговор
    Имам Кадет от 91г. И го пазя като очите си. Държа го в гараж и го мия редовно и няма нито една ръжда. Изглежда като нов. Така че, всичко се свежда до добрата подръжка.
  • 35 jyusix

    1 1 Отговор
    VW каточили малко си го превъзхожда Opel-ла , но Опела също не изостава.Аз съм за OPEL

    Коментиран от: #1
  • 36 Бай хой

    0 0 Отговор
    Добри са. През 1997 ходих в хюХоландия. В Берневелд има търг на BCA. От там купух еден опел кадет и джета 2 с теи врати. Опела продадох като се прибрах на един пуч който го караше такси и бе много доволен. Джетата бе 1.6 карбуратор. 2014 година я закарах за скрап на ход. Нямаше никъде изгнило. Никакви кърпежи. Тук там по някое мехурче. Минал съм над 500 000 с нея без никакви ремонти по двигателя. Няколко лагера отзад и то защото я претоварвах. Желязна кола. Последно я каеаше жената. Без масло и в двигателя и в скоростната кутия. С почти изтекъл антифриз никакъв проблем. Беше ми избил семеринг и не я ремонтирах а от време на време доливах. Нямаше умиране.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта