Last news in Fakti
04 Април, 2020 6956

Старо или ново Peugeot?


  • 504 Peugeot През 1969-а 504 е първият автомобил на марката, който печели тази награда. Големият седан илюстрира възхода на моделите от средния клас. Той следва технологичните стъпки на Peugeot 404, с изключение на неговото независимо окачване на четирите колела. Уникалният му дизайн е резултат на близкото сътрудничество между стила на Peugeot и Пинифарина. Именно Пинифарина е отговорен за страничната линия и известното пречупване на багажника, а стилът на предницата е френски, за който италианският дизайнер казва, след като отказва да покаже своя собствен проект, че има „очите София Лорен"!
  • 208 Peugeot Новото 208 е шестият модел на Peugeot, който печели най-престижната награда в Европа. Дизайнът му е отличителен и дързък. Именно той поставя новото Peugeot 208 в сърцето на препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили. Технологичността му проправя пътя към полуавтономно шофиране с най-новото и най-доброто в сегмента поколение от системи в помощ на водача. Неговото електрическо или конвенционално задвижване предлага свободата на избора на бъдещите му водачи. Интерес представлява още и иновативното 3D арматурно табло, клъстерът на което е разработен в България.

    370 гласа
    61%
    39%
    228 гласа

Коментари

  • 1 ггг

    28 26 Отговор
    Новото е страхотно, вече олдтаймърите не стават, само за колекция и един път в месеца да го изкараш на хубаво време.

    Коментиран от #4, #18

  • 2 Рошко

    26 26 Отговор
    Отговор с, никакво
  • 3 Реалист

    9 37 Отговор
    Има наистина хора които харесват олдтаймърите но мисля че на повечето гласували за старото гроздето е кисело.
  • 4 Някой си

    44 6 Отговор

    До коментар #1 от "ггг":

    Странно, всеки ден ходя на работа с хайде да не е олдтаймър, но за янгтаймър ще мине....от юни до сега наджитках 25 000 километра, сервиз веднъж като я купих (ходова част и пистов ремък) та кво кайш за олдтаймърите?

    Коментиран от #13

  • 5 Баш майстора

    57 3 Отговор
    При новите модели проблемът е че като свърши гаранцията и си осиновявате сервизния майстор,няма мнения че глезотиите са на ниво ,но в Бг се кара с друг тип гориво което не отговаря на качество и количество ,за цената е друга тема ,ако избегнете и ремонта на ходовата част заради дупките ,все ще се намери някой "майстор" които на паркинга на някоя верига магазини да паркира плътно до вас и да си отвори рязко врата ,така че за Бг старите са доста по здрви ,а и не се притеснявате толкова когато мундарите си показват възпитанието.
  • 6 jullliann 72

    47 2 Отговор
    Високотехнологични коли с безброй предимства:каква ли не електроника,бързи,икономични,удобни,безопасни(относително разбира се) и т.н. и т.н.И с един съществен недостатък:пробег около 150 000км и са за боклука.Двигателят им не се ремонтира.Цилиндрите не се шлайфат,няма ремонтен рамер бутала и лагери.Коли за еднократна употреба.

  • 7 Никакво

    5 10 Отговор
    Само Москвич и то немски,хахаха
    Мерцедес бе бате.
  • 8 Тит

    37 1 Отговор
    Имал съм шанс да покарам 504,някъде средата на 80-те.Скоростите бяха на волана,арматурното табло имаше много хромирани елементи ,което сега е много модерно?Конструкцията на подглавниците няма да ги забравя,много елегантно бяха направени.Возията беше отлична.
  • 9 гражданин

    30 1 Отговор
    Преди доста време имахме "Пежо"504GL,от последните модификациии.Действително много интересен и приятен автомобил.Дискови спирачки и на четирите колела,независимо окачване,масивна сглобка...За времето си е било доста солиден автомобил.
  • 10 ФАКТ

    11 19 Отговор
    тъп въпрос...много тъп въпрос..отговора е уникално лесен..ако имаш 200 000 в банката всеки без изклю4ение ще си купи ново..и ако имаш 10 000 в банката..вси4ки ще си купят старо такова..пак без изклю4ение...не разбирам защо въобще задавате такива идиотски въпроси..като отговора е от ясен от по ясен..

    Коментиран от #11

  • 11 тулуп

    24 6 Отговор

    До коментар #10 от "ФАКТ":

    а ако си цървул без 1 стотинка отиваш теглиш кредит и взимаш новото ама на старо и наи евтиното в мобиле бг и после олеле какви боклуци са пежата

    Коментиран от #16

  • 12 Нисан

    5 9 Отговор
    Тази статия, за коли ли е ?

    Коментиран от #23, #25

  • 13 Ооо

    5 8 Отговор

    До коментар #4 от "Някой си":

    Ще кажа - Пич сменяй тва масло.... 25к км ще му дойде много с едно масло само
  • 14 дявола

    23 2 Отговор
    Всичко което е от старата генерация си струва защото е направено със качествени материали сега новото е само визия екстри и нищо повече
  • 15 Емил

    33 1 Отговор
    На времето 504 се мереше с Е-класата и 5 серия! Как може да го сравнявате с лъскава въшка!
  • 16 Емил

    14 2 Отговор

    До коментар #11 от "тулуп":

    А ако си леке с пари - даваш всичките за най-лъскавата, защото не става оная работа и това е единственият начин да си хванеш уличница!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 бай Шиле

    15 4 Отговор

    До коментар #1 от "ггг":

    Въпрос на вкус и манталитет, бе пич.Аз мога да си позволя доста скъпо ново возило но не го правя.Жена ми кара 20 годишен кабриолет на DB и не иска да чуе за друга.Аз карам 19 годишно комби 190 к.с. дойче премиум клас,а УДОВОЛСТВИЕТО от това не ми е давал никой нов модел от среден клас.Няма вражда между двете мнения.Просто хората се делят на пътуващи и шофиращи.

    Коментиран от #24

  • 19 OPEL Forever

    4 13 Отговор
    Отговор: Никакво.

    Коментиран от #26

  • 20 Пъпъгал

    13 0 Отговор
    Старо пежо. Карам автомобили втора употреба - това мога да си позволя. Ако имах пари за четири нови коли, щях да взема сравнително нова употребявана, произведена 2008-'11. След това(даунсайзинга), твърдо "не". Нова - не. Хибрид, електрическа с монитор и безброй асистенти - не.
  • 21 Бачо

    5 5 Отговор
    Тойота Корола
  • 22 Николай

    5 3 Отговор
    Всеки си има мнение и предпочитания. Ако имаш възможност да си поддържаш олдтаймер за съботно неделно каране е ОК. Аз лично предпочитам модели произведени между 2005-2010 г. от премиум марка.

  • 23 анонимен

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Нисан":

    Да за коли е, не е за Нисан!
  • 24 до бай Шиле

    1 8 Отговор

    До коментар #18 от "бай Шиле":

    Бай Шиле мишок гърбав. Край си 20 годишния дойче премиум ама го и поддържай малко от малко. Това разбира се ако все още има части ама нови не 50 употреба за него. Купи му и нови гуменки да му смениш галошките от ента употреба. Сложи му и катализатор, че да не бълваш рак. И най-накрая ама не на последно място карай го със здраве ама не по пътищата, където карат хората, не за друго ами си пишмян аматьор шоферче от горно нанадолно с купена книжка. Айде със здраве и повече не се излагай.
  • 25 Добре

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Нисан":

    Сам го каза за коли е, а не за насран. ААаа грешка нисан исках да напиша.
  • 26 Ахахахаа

    11 4 Отговор

    До коментар #19 от "OPEL Forever":

    Добре, че пежо ситроен купиха опел та да ги извадят от блатото и да станат и те коли. Ако опел беше повече кола от тях нямаше да стигнат до тук. Когато фактите говорят и бай Ганьо трябва да спре да фъфли и да е разбирач от всико.
  • 27 Ssss

    4 12 Отговор
    Директно може да се пропусне тази марка, аз лично не съм видял Peugeot, което да няма изгоряли крушки, проблеми с електрониката, ходовата част.....и не като 10г. автомобили а като цяло. Като цяло тези който правят ми....и и спагети коли немогат да правят..!

    Коментиран от #30

  • 28 оня с коня

    2 9 Отговор
    Нищо ново под Слънцето - Пеугеоти за Идиоти.
  • 29 Ново за мен

    0 3 Отговор
    АААаааааа.Старото е по хубаво и си го карайте вие.
  • 30 крушката

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ssss":

    тва да ти е проблема крушки да сменяш, щото други модели де двигатели де скорости сменят като крушките на пежото ги фърлят

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта