Last news in Fakti
11 Февруари, 2017 1839

Koenigsegg срещу Tesla


  • Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera е оборудван с хибриден силов тракт, включващ петлитров двигател с вътрешно горене и три електромотора. Всичко това води до умопомрачаваща мощност от 1 500 конски сили и максимален въртящ момент от 2 000 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 2.8 сек.
  • Tesla Model S P100D Скорошното обновление на управляващия софтуер с подобрен режим за бързо ускорение Ludicrous+ позволява на Tesla Model S P100D да спринтира от 0 до 100 км/ч за 2.276 секунди, което превръща калифорнийския електромобил в най-пъргавата серийна кола в света.

    89 гласа
    54%
    46%
    73 гласа

Коментари

  • 1 Гого

    7 9 Отговор
    Това показва нагледно че двигателя с вътрешно горене се е изчерпал нищо ново електричките имат по високо КПД-85% докато бензиновите и дизелите е 25%. Теслата е с 760 коня а бие кола с 1500 май производителите вървят в грешната посока.
  • 2 TeslaFen

    6 6 Отговор
    Нагледно цената на автомобилите тесла е около 20 пъти по-евтина. Облекченията като разходи по нея пак е в пъти по-изгодно. До колкото съм запознат ускорението на Тесла е добро до някаква скорост и няма голяма максимална скорост (250км/ч). Има живот на батерията поне 10г и после се сменя лесно. Безспорно тя е победител за мен. Конфликт Koenigsegg е страхотна кола.Която не всеки може да си я позволи и камоли да кара като ежедневна кола. Има колекционерска стойност, която след години ще се възвърне.
  • 3 benzin

    8 3 Отговор
    @1 Това, което не са ти казали за Тесла, че третият пореден старт от 0-100 вече минава 5 секунди, защото загряват батериите и губят възможност да отделят толкова енергия. Другото, което не са ти казали, е че ако я подкараш тая теслА от София до Бургас, батерията ще ти свърши преди да стигнеш Сливен с магистрална скорост. В щатите половината магистрали са с максимална 65 мили/ч, което е малко под 100км/ч. Nissan Leaf е много по-смислен електромобил. Градска кола, която поне не е толкова скъпа. Koenigsegg не можеш да го сложиш в едно изречение с Тесла. Теслата струва колкото GTR, като цяло е по-бърз от Тесла. И с един резервоар с магистрална скорост стига до Бургас.
  • 4 Иво

    7 4 Отговор
    Теслите са прехвален боклук. Когато стане възможно с Тесла да се кара с 250 км/ч по отсечките без ограничения между Берлин и Мюнхен, чак тогава електричките ще имат някакъв шанс срещу ДВГ. За какво ми е това ускорение като след втория спринт до 200 км/ч ще ми остава заряд в батерията за под 200 км?!? Веднъж да ускориш бързо до 150 - чудесно, но после да ти се налага да намалиш до 100, само за да успееш да минеш 300 км ми се струва като дебелашка шега. За кола струваща колкото струва една Тесла не предлага нищо особено и съблазнително на крайния потребител в сравнение с ДВГ. Лукс - отсъства. Качество на изработка - млада компания, все още сравнително посредствено. Поведение на пътя наподобяващо бягащ носорог.
  • 5 Никой

    0 0 Отговор
    До преди малко се рових туба за да намеря един клип относно ускорението и дали пада така рязко след определен брои стартове. По спомен след 6 или 7 старт имаше забавяне с около 1,5 до 2 секунди. И мога да споря че автономноста на тесла модел с п90 в извънградски условия беше към 440 км а за п100 евентуално повече

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта